Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako näin illalla mennä yksin kävelylenkille ulos?

Vierailija
24.06.2022 |

Ois kivaa mennä käymään ulkona juhannuksen kunniaksi. Mulla on oma piha, mutten ole edes käynyt pihallakaan. En tiedä, kehtaanko mennä ulos. :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena ei kehtaa olla yksin, siitä tulee vain traumoja jotta helpommalla pääsee jos pysyttelee sisätiloissa, maanantaina on jo turvallista mennä.

Höpö höpö. Juhannus on vain yksi viikonloppu muiden joukossa. 

Kyllä sitten kun siihen tasoon yltää, mutta sitä ennen joutuu käymään läpi häpeän kaikki asteet, yksinäisyyttä pahempi kohtalo ettei tule hyväksytyksi parisuhteeseen. 

Vierailija
42/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannusaatto on niin hiljainen kaupungeissa, että todellakin voi mennä ulos. Tuskin tulee edes ihmisiä vastaan. 

Helsinki ainakin kuhisee elämää. On kuin vilkas sunnuntai. Kävelin keskuspuistossa kaksi tuntia ja pyörät suhahteli ohi kuten tavallista. Kauppa on 23 asti auki. Naapurissa imuroidaan ja toisella puolella on juhlat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena ei kehtaa olla yksin, siitä tulee vain traumoja jotta helpommalla pääsee jos pysyttelee sisätiloissa, maanantaina on jo turvallista mennä.

Höpö höpö. Juhannus on vain yksi viikonloppu muiden joukossa. 

Kyllä sitten kun siihen tasoon yltää, mutta sitä ennen joutuu käymään läpi häpeän kaikki asteet, yksinäisyyttä pahempi kohtalo ettei tule hyväksytyksi parisuhteeseen. 

Mihin tasoon? Olen ollut parisuhteessa ja nykyisin olen sinkku. Koskaan missään elämäni vaiheessa juhannus ei ole ollut muuta kuin yksi viikonloppu muiden joukossa.