Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako näin illalla mennä yksin kävelylenkille ulos?

Vierailija
24.06.2022 |

Ois kivaa mennä käymään ulkona juhannuksen kunniaksi. Mulla on oma piha, mutten ole edes käynyt pihallakaan. En tiedä, kehtaanko mennä ulos. :)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea?

Uusimaa.

Vierailija
22/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Kello ei ole kahdeksaakaan ja mietit uskaltaako ulos mennä tähän aikaan?

Olen reissannut todella paljon ympäri maailmaa ja lomamatkoillakaan en koskaan mennyt ulos enää noin klo 21 jälkeen ainakaan. Joissain paikoissa raja oli klo 20. Menen aina hotellille siinä vaiheessa.

Ap

Ja nyt et uskalla edes omalle pihalles mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sekoilua. Tähän aikaan illasta pikkulapsetkin voivat olla vielä ulkona. 

Vierailija
24/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mömmöjä ap on oikein vedellyt, kun pelkotilat ovat tuolla tasolla?

Vierailija
25/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Kello ei ole kahdeksaakaan ja mietit uskaltaako ulos mennä tähän aikaan?

Olen reissannut todella paljon ympäri maailmaa ja lomamatkoillakaan en koskaan mennyt ulos enää noin klo 21 jälkeen ainakaan. Joissain paikoissa raja oli klo 20. Menen aina hotellille siinä vaiheessa.

Ap

Ja nyt et uskalla edes omalle pihalles mennä.

Näin on. Silti voisin tältä istumalta lähteä vaikka New Yorkiin. :)

Ap

Vierailija
26/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hullut mihikään uskalla. Ties vaikka saat koronan, vaikkei raiskari osuisikaan kohdalle.

Vierailija
27/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa, mutten tosiaan kehtaa edes omalle pihalleni mennä ja vielä vähemmän tuonne lähistölle lenkkipoluille (tosi nättejä maisemia). Jotenkin stressaa vain se ajatus ja hävettää mennä yksin, kun monet kulkevat pariskuntina. Ei ole edes koiraa mulla. :(

Eli kyse ei siis olekaan uskaltamisesta, vaan mt-ongelmista. 

Kuis? Mulla on ehkä (diagnosoimaton) sosiaalisten tilanteiden pelko, muttei se oo mikään mt-ongelma.

Se itse asiassa on mt-ongelma, kärsin siitä itsekin.

t. eri

Vierailija
28/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. En ole syönyt tuntikausiin mitään tosin, kun oon vain pelannut tietokoneella. :)

Ap

Vierailija
29/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion mennä lenkille, mutta vasta kun on viileämpää. Nämä hellesäät on ihan hanurista kun niiden takia pitää tehdä kaikki joko tosi aikaisin aamusta tai sitten myöhään illasta. Menee aivan haaskuun kaikki päivät.

Kesällä tekisi mieli olla ulkona eikä pimeässä sisällä.

Vierailija
30/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa, mutten tosiaan kehtaa edes omalle pihalleni mennä ja vielä vähemmän tuonne lähistölle lenkkipoluille (tosi nättejä maisemia). Jotenkin stressaa vain se ajatus ja hävettää mennä yksin, kun monet kulkevat pariskuntina. Ei ole edes koiraa mulla. :(

Kuis? Mulla on ehkä (diagnosoimaton) sosiaalisten tilanteiden pelko, muttei se oo mikään mt-ongelma.

t. eri

Diagnosoimaton ei ole ongelma. :) Epäilen, että mulla ois se, mutten ole varma. En ole varmaan maailman ainoa, jota jänskättää liikkua yksin iltaisin Suomessa.

Ap

Vierailija
31/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään. En ole syönyt tuntikausiin mitään tosin, kun oon vain pelannut tietokoneella. :)

Ap

Eli olet pelannut niin kauan, että psykoosi on tullut päälle ja pelkäät kohta omaa peilikuvaasikin. 

Vierailija
32/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin Vantaalla. Puistossa oli porukkaa, rauhallisesti tuntuivat olevan.

Vierailija
33/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Diagnosoimaton ei ole ongelma. :) Epäilen, että mulla ois se, mutten ole varma. En ole varmaan maailman ainoa, jota jänskättää liikkua yksin iltaisin Suomessa.

Ap

Kyllä sä aikalailla ainut olet, jota oma pihakin pelottaa. 

Vierailija
34/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa, jossei ullatusseksi haittaa.

Vierailija
35/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksei voisi mennä? Ei Suomi mikään Detroit ole.

Kannattaa silti olla varovainen. Parempi on liikkua paikasta toiseen autolla ovet lukittuina ja jos menee ulkoilemaan, ajaa jonnekin turvalliseen paikkaan ulkoilemaan.

Vierailija
36/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa oli kivasti jengii liikenteessä. Jos sinne menee, ni ei kukaan tiedä oot menossa esim kamun luo tai tulossa kamujen luota. Eikä ketään kiinnosta

Itse ulkoilen koiran kaa enkä kiinnitä itsekseen liikkuviin huomiota enkä ainakaan katso heitä säälien. Eihän sitä kukaan tiedä vaikka oisit 5 muksun äippä ja päässy yksin happihyppelylle.

Älä välitä muista.

Vierailija
37/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena ei kehtaa olla yksin, siitä tulee vain traumoja jotta helpommalla pääsee jos pysyttelee sisätiloissa, maanantaina on jo turvallista mennä.

Vierailija
38/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena ei kehtaa olla yksin, siitä tulee vain traumoja jotta helpommalla pääsee jos pysyttelee sisätiloissa, maanantaina on jo turvallista mennä.

Höpö höpö. Juhannus on vain yksi viikonloppu muiden joukossa. 

Vierailija
39/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettää sekin, jos istun juhannuksena yksin pihallani ja joku naapuri näkee mut siinä ja ehkä säälii tai tuntee vahingoniloa. :( Mun pitää rakentaa joku huvimaja, niin meen sinne piiloon. :)

Ap

Lakkaa ajattelemasta muiden mietteitä sinusta. Aika tylsä juhannus naapurillakin, jos katselee vahingoniloisesti sinun juhannustasi?

Vierailija
40/43 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan 🤣