Mistä motivaatiota elämään, kun ikää pian 40v? Mistä saatte toivoa?
Olen ahdistunut iästäni, ei enää uutta vauvaa tai uuttaa miestä.
N37
Kommentit (19)
Neljäkymppisestä eteenpäin elämä muuttuu paremmaksi ja paremmaksi. Näin on.
Juu. Ei kannata hankkia miestä eikä vauvaa jos aikoo nauttia elämästään.
Siis olet päättänyt, ettet halua vauvaa etkä miestä? Se on ihan ok. Elämä on hyvää ilmankin.
Täh?! Minä oon myös 37 ja suunnittelen uutta vauvaa. Kohta uusi tutkinto plakkarissa ja siirryn seuraavan tavoitteen kimppuun. Mitkä ne sun haaveet on, ap?
Pitäiisi olla enemmän kuntien ja kaupunkien järjestää harrastustoimintaa. Yksi kirjailija sanoii aikanaan että vaikuttaa vähän siltä että monet suomalaiiset vaikuttavata autistisillta.
Olen saman ikäinen mies mutta en huolehdi, mutta noin vanhaa kìviaikavarvasta ei kukaan mies enää kelpuuta.
Suosittelen, että menet kaivamaan itsellesi haudan ja istut sen laidalle odottelemaan kuolemaa.
Itse tapasin mieheni 38 v. Lapset saatiin kun olin 40, 41 ja 43. Vielä voit hyvinkin ehtiä AP jos tuo on unelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Täh?! Minä oon myös 37 ja suunnittelen uutta vauvaa. Kohta uusi tutkinto plakkarissa ja siirryn seuraavan tavoitteen kimppuun. Mitkä ne sun haaveet on, ap?
Oletko liikakansoituksesta kuullut? Vai tarkoititko jotain muuta apinalajia?
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen mies mutta en huolehdi, mutta noin vanhaa kìviaikavarvasta ei kukaan mies enää kelpuuta.
Sehän se surettaa, enää ei saa laatua, joten ei kannata erota...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse tapasin mieheni 38 v. Lapset saatiin kun olin 40, 41 ja 43. Vielä voit hyvinkin ehtiä AP jos tuo on unelmasi.
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua, minkä jälkeen ihastushormoni häviää elimistöstä, koska luonnon kannalta on tärkeää että jälkeläisiä saadaan mahdollisimman monen eri parittelukumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On jo 4 lasta. Mutta ei enää vauva aikaa, sitä ihanaa hormonimyrskyä, mitä vauva tuo.
Samat hormonit hyrrää rakastuessa, sitäkään en enää koe. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo 4 lasta. Mutta ei enää vauva aikaa, sitä ihanaa hormonimyrskyä, mitä vauva tuo.
Lisäännyt saman verran kuin keskivertoafrikkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme nillittäjä. Olisit kiitollinen siitä, mitä sinulla on. Tuollainen turhasta ruikuttaminen on lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voit tietää, ettet enää rakastu? Padasjoen nakukympin yhteydessä oli juttua 80+ pariskunnasta, joka oli vasta siinä iässä tavannut toisensa ja rakastunut. Elämä on ohi vasta kuoleman hetkellä.
Ei tuo ikä kai ongelma ole, mutta se voi olla jos ei ole rahaa että voi muuttaa vaikka väärästä asunnosta pois tai väärältä alueelta. Tai pääseekö ulkomaille, voiko parantaa elämänlaatua, pääseekö hammaslääkäriin yms. vai kärsiikö. Ihmissuhdeasiat menevät omia teitään, jossain päin maapalloa ehkä nekin mutkattomampia, Suomi on aika syrjässä. Silti kaikki on suhteellista, mitä huonossa ihmissuhteessa tekisi.
Kannattaa vaan luovuttaa, se on pelkkää alamäkeä nyt.
Mä saan toivoa siitä, että ei ole enää pitkä matka.