Saitteko tänään liikaa aurinkoa?
Minä olin ulkona ehkä 3-4 tuntia keskipäivä mukaan lukien, ja tuntuu siltä, että melkein sai liikaa aurinkoa.
Kommentit (19)
Me vampyyrit liikumme vain öisin. Tosin täällä aurinko ei tänä yönä laske lainkaan.
Tänne ei aurinko paista eikä linnunlaulu kuuluu.
Pakastimen hurina rauhoittaa.
Suomalainen menee auringosta sekaisin.
Ei aurinkoa voi saada liikaa...kohta saunaan.
En varmaankaan. Käytiin uimarannalla, mutta leiriydyttiin puskan varjoon. Kävin uimassa, mutten ollut kovin kauaa kun oli niin kylmä vesi. Ulkona olen ollut koko päivä, mutta enempi varjossa.
Huomenna pitäis olla hellettä. Saa nähdä sitten.
Menin pyörälenkille ja otin kannettavan aurinkopaneelin mukaan jolla latasin puhelimen aurinkosähköllä :) Menihän siinä jonkinaikaa että akku latautui, lähtiessä oli n. 50% virtaa akussa.
En ole vielä ollut ulkona, liian kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Menin pyörälenkille ja otin kannettavan aurinkopaneelin mukaan jolla latasin puhelimen aurinkosähköllä :) Menihän siinä jonkinaikaa että akku latautui, lähtiessä oli n. 50% virtaa akussa.
Jahah, oikeanpuoleinen käsivarsi punoittaa, taisi tulla liikaa aurinkoa...
kannattaa raskia pitää pitkiä päällä tähän polttavimpaan aikaan.
Aurinkolasit kasvoilla leikkasin nurmikon ja punaiset jäljet silmien alla, vaikka +50 kerroin suoja. Näky on koominen.
Olen oppinut suojautumaan, joten tänäänkin koko päivän ulkoiltuani, en ole saanut ihovahinkoja
Ollut ulkona käytännössä 06-22 nopeaa kaupassakäyntiä ja ruuanlaittoa lukuunottamatta. Endimmäinen kunnon kesäpäivä😍
En saanut liikaa aurinkoa. laitan aamulla aurinkorasvaa ja olin koko päivän hihattomassa mekossa, rannalla bikineissä. Yhtään ei kuumota
Aurinko tuntui paistavan suorastaan polttavan kuumasti tänään.
En ollut ulkona enkä mene ulos.