Yksinäisen ja ruman miehen juhannus:
Tänään ajattelin pelailla koko illan tietokoneella, ehkä käyn iltasemmalla fillarilenkillä.
Rumalla ja lyhyellä manlet-miehellä (175 cm) kun ei ole muuta mahdollisuutta juhannuksen viettoon. Vaikka olenkin johtavana viranhaltijana kuntayhtymällä ja kouluja käynyt ahkerasti, en ole koskaan käynyt edes treffeillä ikäiseni tai nuoremman naisen kanssa. Toki pari vaatimusta itsellenikin kertynyt matkan varrella: sairaalloisen lihava elämänkoululainen ei kelpaa. Muuten olen aika avoin. Liikunta on tärkeää, mutta lihasmassaa ei itsellä ole jäätävästi korona-ajasta johtuen, enemmän aerobista liikuntaa kuten pyöräilyä ja vaellusta.
M37
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ero miehillä ja naisilla: minä ruma, läski ja vanha nainen. Kiva ois olla kumppani, mutta oma taso riittäisi johonkin juoppoon jurpoon, niin ei kiitos. Mutta en valita, etsin hyvää elämästä.
Mikä vika on juopoissa urpoissa?!
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen Helsingissä myös notkuu tietokoneellaan ja pelaa, tekee kreikkalaisen salaatin ja ehkä uskaltautuu yksin iltakävelylle vesistön äärelle. Ehkä kerää kukkia tyynyn alle yöksi. Siinä kaikki.
N35+, Helsinki.
Sulle ei kuitenkaan kelpaa sellainen ujo manletti mies joka välttelee katsetta ja potkii auton renkaita jutustellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske tasoasi.
Tämä! Kun ei kelpaa semmoinen nainen, joka on sitä omaa tasoa, kun pitäisi olla joku 9-10 tason nainen.
Se on ehkä surullisinta, että tuollaiset ihmiset eivät y mmärrä mitä rakkaus on, jos asetetaan vain ulkoisia kriteereitä. Pitkän päälle sellaisilla ei kovinkaan pitkiä parisuhteita solmita.
No moro ville tässä. Eipä kummosempia juhannus suunitelmia ole täällä itselläkään. Odotukset olivat kyllä korkealla, kun jo aamusta meno jalka väpätti. Kävin kaupassa, ostin makkaraa ja juomista, mutta eipä kukaan mulle sitten mitään laittanut. Olisin voinut vaikka tarjoo juomista, syömistä yms. Aamulla olin puistossa pyörällä liikkeellä ja korkkasin siinä pari. Ketään ei näkyny, ja eipä puhelinkaan piipannu niin sit tulin kotiin tekee perinteiset eli youtubee töllöttää. Pahalta näyttää ku itsellä ahdistuneisuus häiriö ja en viitti tuntemattomien kanssa sosialisoida. Mutta ehkä tää ilta tästä vielä kääntyy voitoksi, paha olo tuli kans ku vedin yhen makkaran raakana sinapilla.
Surullinen keissi