Kävelin takaperin kaivolle ja kurkkasin sinne, mutta menikö tämä nyt ihan oikein?
Kaivossa oli komean miehen kuvajaisen sijaan the ringin tyttö
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään ylös yrittänyt?
Yritti, mutta potkin takaisin kaivoon ja naulasin kannen päälle.
Väärän aikaan menit. Lueppa ilta-päivä lehti artikkeli aiheesta tarkemmin !
Minä se vain olin, joka yritti samaa ennen sinua, mutta en kääntynyt ajoissa putosin kaivoon, anteeksi vettynyt ja rähjäinen ulkomuoto tästä syystä, avaa se stanan kansi!!!!
Kerää vielä kukkia ja tolppia, sytytä kokko tolpista ja muumien poliisi tulee selän taakse.
Eheiiii! Sinne kaivoon kurkataan keskiyöllä 24-25.päivä. Ja tyynyn alla pitää olla 7 erilaista luonnon kukkaa yön yli. Ja 25 päivä putää juoksennella alasti jossain niityllä. Se komea mies tulee vasta näiden taikojen jälkeen. Jos tulee.....
"Juhannusyönä on luonnonlähteen vesi viinaa kello kaksitoista yöllä." - Tammela.
Juhannusyönä katsot kaivoon ja näet siellä vaimosi.. se on hukkunu prkl
Vierailija kirjoitti:
Minä se vain olin, joka yritti samaa ennen sinua, mutta en kääntynyt ajoissa putosin kaivoon, anteeksi vettynyt ja rähjäinen ulkomuoto tästä syystä, avaa se stanan kansi!!!!
Vieläkö olet kaivossa? Onko kylmä? Toivittavasti se kaivovesi on juomakelpoista niin et sentään janoa joudu kärsimään? Missähän se Ap nyt on?
Veikkaanpa, että tuleva mieheni on Kilon poliisi, jos tuonne Keski-Espoossa kasvavaan viljapeltoon menen hihhuloimaan ilkosillani keskellä yötä.
Ei sentään ylös yrittänyt?