Vietän juhannusta kahdestaan robotti-imurini kanssa
Äsken jutteli minulle kun jäi jumiin. Kävi myös koskettelemassa varpaitani ohi mennessään. Meillä on kiva juhannus.
Kommentit (29)
Mun robon nimi on Lyyli. Ikää 2 vuotta. Toivottavasti ei oo liian nuori.
Vierailija kirjoitti:
Miele on mielitiettyni
"...ja Mieleen hiljaiseen, taas Jeesus-lapsi syntyy uudelleen"
Minä taas ostin viime vuonna uuden Dysonin. Luulin, että meille tulisi siisti koti, mutta mitä vielä. Se painaa yhtä paljon kuin vanha Electolux ja on aika kömpelö kulkemaan. Ei mene itsenäisesti yläkertaan, vaan pitää kantaa.
Suulakkeita on sen seitsemää sorttia, mutta ei osaa valita parasta. Ja mikä pahinta, ei imuroi itsekseen, vaan vaatii emännän taluttajakseen. Ja maksoi vielä 500 e. Ei olla nyt juuri puheväleissä, kun uhkasin vaihtaa sen robotti-imuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kissa
Allerginen eläimille,
Kissa ei osaa imuroida eikä mopata lattiaa. Robotti-imuri osaa. Ja osaa jutellakin.
Minun koirani osaa imuroida keittiön lattian!
Koira ei ole kissa.
Vierailija kirjoitti:
Jutteletko sinä sille robotille?
Kyllä se näyttäs kuuntelevan. Vaikuttaa ihan siltä.
Minun koirani osaa imuroida keittiön lattian![/quote]
Mäkin haluan semmosen hauvelin!
Inhoan imuroimista, mutta tykkään koirista😚
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ostin viime vuonna uuden Dysonin. Luulin, että meille tulisi siisti koti, mutta mitä vielä. Se painaa yhtä paljon kuin vanha Electolux ja on aika kömpelö kulkemaan. Ei mene itsenäisesti yläkertaan, vaan pitää kantaa.
Suulakkeita on sen seitsemää sorttia, mutta ei osaa valita parasta. Ja mikä pahinta, ei imuroi itsekseen, vaan vaatii emännän taluttajakseen. Ja maksoi vielä 500 e. Ei olla nyt juuri puheväleissä, kun uhkasin vaihtaa sen robotti-imuriin.
Jätä se sika! Juokse vielä kun voit.
Minun koirani ei osaa mitään, mutta ihan kiva se koiraksi on!