Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset naiset, millaisia ovat aviomiehenne?

Vierailija
23.06.2022 |

Millainen mies sinne vihille asti on päässyt?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amk-koulutuksen käynyt.

Vierailija
42/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhähkö duunari, mutta mukava ja komea. Ihastuin sellaiseen rentoon, maskuliiniseen energiaan, en onnistu syttymään hillityistä pukutyypeistä.

Olet vain liian sovinnainen valitaksesi prätkäjengiläistä vaikka katselet kaihoten näiden perään. No saat nykyisenkin kanssa olla perinteinen nainen. Teet kotityöt, huolehdit että jääkaapissa on aina olutta ja olet Ville sängyssä.

Villeä ne mopopojat tuntuu sänkyynsä just kaipaavan.

Vierailija
44/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota miestä riesoikseni koskaan

Vierailija
45/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tekniikan tohtori ja itse olen lääketieteen tohtori. Molemmat olemme myös dosentteja. Aikuisista lapsista yksikään ei ole väitellyt, mutta ylemmät akateemiset tutkinnot ja parikin heillä on kuten puolisoillaankin ja samoin oli vanhemmillanikin. Samaa multaa meillä on varpaiden välissä kuin muillakin suomalaisilla. Kesä menee venettä ja laituria hoitaen, mattoja pesten ja marjoja poimien. Hyvää juhannusta kaikille!

Vierailija
46/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys juntti mies vaikka lääketieteen lisensiaatti. Kelpaa niin kauan kun maksaa laskut ja kustantaa matkat.

Vierailija
47/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön plösö.

Vierailija
48/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen diplomi-insinööri. Akateemisuus ei ollut kriteerini miehelle, mutta tavattiin opiskelijabileissä.

Akateeminen mies nyt voi ottaa vaimoksi vaikka lähärin. Mutta ihanan elitistinen tarina kuitenkin.

Vierailija
49/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin maisteri, joten ei perinteisessä mielessä maisteri. Toisalta, hyvin lukenut, monipuolisesti nörtähtävä ihminen joka löytää aina kiinnostavaa keskusteötavaa kaikkien kanssa. Minä olen perinteisemmin akateeminen ja rahoitusalalla, tuon enemmän rahaa kotiin. Mies puolestaan kokkaa. Sikäli epätyypillinen työnjako vaikka monella tavoi taas sitten perinteisetkin roolit.

Vierailija
50/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI, tekniikan tohtori, professorina....

Vierailija
51/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat lääkäreitä. Tapasimme lääkiksessä ensimmäisenä vuonna ja siitä se lähti. Hän on pitkä, komea ja urheilullinen. Hän on väitellyt ja tekee vaativaa työtä yliopistosairaalassa, itse olen kevyemmässä päivätyössä. Sama ammatti ja arvot yhdistää. Olen onnellinen siitä, että olen saanut hänet puolisokseni.

Vierailija
52/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamies, joka luki amk-koulutuksen vasta myöhemmin. Kulkee bossissa ja hilfigerissä, ostaa usein shampanjaa. Hänen kanssaan voi keskustella kaikesta muusta paitsi kirjallisuudesta, taiteesta ja kulttuurista. Mutta ei haittaa, en minäkään niistä osaa keskustella.

Vierailija
53/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelimme samaa pääainetta ja tapasimme ainejärjestömme kautta. Meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia, ja jaamme samankaltaiset elämänarvot. Mies on fiksu, hauska, rakastava ja ihana. Mies opettaja, minä museoalalla. Hyvätuloisia ei olla, mutta eipä sitä kukaan rahan perässä juokseva humanistiksi rupea.

Vierailija
54/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa mitä naiset painottaa kuvaillessaan miehiään:

Akateeminen, akateeminen, akateeminen....

Insinööri, juristi, tekniikan tohtori...rikas, varakas, akateeminen...

Onko palstamiehet olleet oikeassa koko ajan?

N37

Vierailija
55/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yhden käden sormella voi laskea kuvaukset miehen luonteesta tai arvomaailmasta

Vierailija
56/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse DI. Avomieheni on yliopiston käynyt, mutta ei valmistunut (gradu jäi puuttumaan). Tapasimme vasta opiskeluiden jälkeen. Olemme töissä samalla alalla, mutta eri työpaikoissa. Meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja olemme yhdessä lähes 24/7, koska molemmat tekevät myös etätöitä. Emme käytä alkoholia emmekä harrasta juhlimista, vaan vietämme paljon aikaa ulkoiluun liittyvien harrastusten parissa. Meillä on takapihalla puutarha, jossa kasvatamme hyötykasveja ja ihastelemme englantilaistyyppisiä reheviä kukkapenkkejämme. Olemme leffahulluja, harrastamme musiikkia, tykkäämme pelata lauta- ja roolipelejä ystävien kesken.

Vierailija
57/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yhden käden sormella voi laskea kuvaukset miehen luonteesta tai arvomaailmasta

Jos olisi kysytty: herkät naiset, millainen on miehenne - olisi saatu luonteenkuvaus. Jos kysytään koulutus edellä, niinnsaadaan koulutukseen liittyviä vastauksia.

Tuo raksamiehen vaimo

Vierailija
58/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikan tohtori. Alettiin seurustelemaan jo lukiossa.

Vierailija
59/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tekniikan tohtori ja mies DI. Tavattiin opiskelijabileissä, joten ihan luonnollista pariutua saman koulutustaustan omaavan kanssa. Ei ollut ns. haku päällä, mutta näin kävi.

Vierailija
60/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock-muusikko, lukion on käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi