Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset naiset, millaisia ovat aviomiehenne?

Vierailija
23.06.2022 |

Millainen mies sinne vihille asti on päässyt?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levyseppähitsaaja. Oltu kohta avioliitossa kaksikymmentä vuotta. Rakas mulle, niinkuin minäkin hänelle.

Vierailija
22/69 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen diplomi-insinööri. Akateemisuus ei ollut kriteerini miehelle, mutta tavattiin opiskelijabileissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööri. Ja itse ole kauppatieteiden maisteri.

Vierailija
24/69 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI

Vierailija
25/69 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen, tapasimme yliopistossa mutta opiskelimme eri tiedekunnissa (onneksi). Mies on työelämässä menestyneiempi ja kunnianhimoisempi kuin minä.

Vierailija
26/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirvesmies

Vierailija
27/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu prätkjengiläinen joka on todellinen mies eikä hiiri. Pari kertaa äijä on ollut vankilassakin joina aikoina on nähty vain linnan perhe tapaamishuoneessa. Huomenna äijän kanssa klubin kerhotalolle Juhannus juhliin.

Akateemiseksi naiseksi yhdyssanat ovat sinulla hallussa kumman amistasoisesti.

Vierailija
28/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasimme, mies oli ensimmäisen vuoden opiskellut yiiopistossa ja itse olin lukiossa.

Loppupeleissä ollaan näköjään molemmat FMmiä, tosin täysin eri tiedekunnista, luonteidemme mukaisesti.

Vierailija
29/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, kiltti, huumorintajuinen, huolehtivainen, huomaavainen, hyväkäytöksinen, lähes kaksimetrinen, harteikas, komea, miellyttäväääninen, tummatukkainen, vihreäsilmäinen, hitusen harmaata parrassa. Yksinhuoltajaäidin ainoa lapsi, joka pitää hyvää huolta äidistään. Sellainen on aviomieheni.

Vierailija
30/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu prätkjengiläinen joka on todellinen mies eikä hiiri. Pari kertaa äijä on ollut vankilassakin joina aikoina on nähty vain linnan perhe tapaamishuoneessa. Huomenna äijän kanssa klubin kerhotalolle Juhannus juhliin.

Akateemiseksi naiseksi yhdyssanat ovat sinulla hallussa kumman amistasoisesti.

Intomielisenä oikeakielisyyden ystävänä olen usein pannut merkille, että esim. lääkiksen tyypeillä kirjoituksen jälki ei aina todista koulutuksen tasoa, toisin kuin sen sisältö.

Vierailija
31/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äijä on tohtoriksi väitellyt DI. Itte oon yläkoulun ja lukion ope. XD. Meillä on viis lastakin. kolme niistä on jo aikuisia, mutta kellään ei oo yliopistokoulutusta. Koska ei me oo panostettu niitten älylliseen puoleen, ei siitä oo mitään hyötyä.

Vierailija
32/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levyseppähitsaaja. Oltu kohta avioliitossa kaksikymmentä vuotta. Rakas mulle, niinkuin minäkin hänelle.

Oletko työväenluokkaisesta perheestä? Olen laittanut merkille että akateemiset naiset joilla on duunari mies tulevat itse työläisperheistä.

Vierailija
33/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin ikään kuin perustelet ja puolustelet asiaa rakkaudella. Yksikään akateeminen mies ei taas selittele jos hänellä on amis vaimo. Näitä miehiä on paljon.

Vierailija
34/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tavallinen filosofian maisteri, työskentelee IT-alalla. Älykäs, vähän nörtti, kiltti ja huolehtiva, hyvä isä.

Vierailija
35/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhähkö duunari, mutta mukava ja komea. Ihastuin sellaiseen rentoon, maskuliiniseen energiaan, en onnistu syttymään hillityistä pukutyypeistä.

Vierailija
36/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhähkö duunari, mutta mukava ja komea. Ihastuin sellaiseen rentoon, maskuliiniseen energiaan, en onnistu syttymään hillityistä pukutyypeistä.

Olet vain liian sovinnainen valitaksesi prätkäjengiläistä vaikka katselet kaihoten näiden perään. No saat nykyisenkin kanssa olla perinteinen nainen. Teet kotityöt, huolehdit että jääkaapissa on aina olutta ja olet Ville sängyssä.

Vierailija
37/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on tavallinen filosofian maisteri, työskentelee IT-alalla. Älykäs, vähän nörtti, kiltti ja huolehtiva, hyvä isä.

Ja tuo sinulle valtavan paljon rahaa💎👜

Vierailija
38/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös akateeminen. Erittäin kiltti, herkin tuntemani ihminen. Loistava isä ja puoliso. 

Vierailija
39/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole akateeminen eikä minulla ole avio ei avo miestä.

Vierailija
40/69 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä KTM, mies käynyt aikuisiällä iltalukion. Työskennellyt erilaisissa duunariammateissa, tällä hetkellä tietoliikenneasentajana. Rakas ja ihana, kohdatessamme aikanaan olin yliopisto-opiskelija ja hän duunari peruskoulupohjalta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan