Akateemiset naiset, millaisia ovat aviomiehenne?
Kommentit (69)
Ihan tavallinen diplomi-insinööri. Akateemisuus ei ollut kriteerini miehelle, mutta tavattiin opiskelijabileissä.
Diplomi-insinööri. Ja itse ole kauppatieteiden maisteri.
Akateeminen, tapasimme yliopistossa mutta opiskelimme eri tiedekunnissa (onneksi). Mies on työelämässä menestyneiempi ja kunnianhimoisempi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu prätkjengiläinen joka on todellinen mies eikä hiiri. Pari kertaa äijä on ollut vankilassakin joina aikoina on nähty vain linnan perhe tapaamishuoneessa. Huomenna äijän kanssa klubin kerhotalolle Juhannus juhliin.
Akateemiseksi naiseksi yhdyssanat ovat sinulla hallussa kumman amistasoisesti.
Kun tapasimme, mies oli ensimmäisen vuoden opiskellut yiiopistossa ja itse olin lukiossa.
Loppupeleissä ollaan näköjään molemmat FMmiä, tosin täysin eri tiedekunnista, luonteidemme mukaisesti.
Ihana, kiltti, huumorintajuinen, huolehtivainen, huomaavainen, hyväkäytöksinen, lähes kaksimetrinen, harteikas, komea, miellyttäväääninen, tummatukkainen, vihreäsilmäinen, hitusen harmaata parrassa. Yksinhuoltajaäidin ainoa lapsi, joka pitää hyvää huolta äidistään. Sellainen on aviomieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu prätkjengiläinen joka on todellinen mies eikä hiiri. Pari kertaa äijä on ollut vankilassakin joina aikoina on nähty vain linnan perhe tapaamishuoneessa. Huomenna äijän kanssa klubin kerhotalolle Juhannus juhliin.
Akateemiseksi naiseksi yhdyssanat ovat sinulla hallussa kumman amistasoisesti.
Intomielisenä oikeakielisyyden ystävänä olen usein pannut merkille, että esim. lääkiksen tyypeillä kirjoituksen jälki ei aina todista koulutuksen tasoa, toisin kuin sen sisältö.
mun äijä on tohtoriksi väitellyt DI. Itte oon yläkoulun ja lukion ope. XD. Meillä on viis lastakin. kolme niistä on jo aikuisia, mutta kellään ei oo yliopistokoulutusta. Koska ei me oo panostettu niitten älylliseen puoleen, ei siitä oo mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Levyseppähitsaaja. Oltu kohta avioliitossa kaksikymmentä vuotta. Rakas mulle, niinkuin minäkin hänelle.
Oletko työväenluokkaisesta perheestä? Olen laittanut merkille että akateemiset naiset joilla on duunari mies tulevat itse työläisperheistä.
Vierailija kirjoitti:
Levyseppähitsaaja. Oltu kohta avioliitossa kaksikymmentä vuotta. Rakas mulle, niinkuin minäkin hänelle.
Kuitenkin ikään kuin perustelet ja puolustelet asiaa rakkaudella. Yksikään akateeminen mies ei taas selittele jos hänellä on amis vaimo. Näitä miehiä on paljon.
Hän on tavallinen filosofian maisteri, työskentelee IT-alalla. Älykäs, vähän nörtti, kiltti ja huolehtiva, hyvä isä.
Köyhähkö duunari, mutta mukava ja komea. Ihastuin sellaiseen rentoon, maskuliiniseen energiaan, en onnistu syttymään hillityistä pukutyypeistä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhähkö duunari, mutta mukava ja komea. Ihastuin sellaiseen rentoon, maskuliiniseen energiaan, en onnistu syttymään hillityistä pukutyypeistä.
Olet vain liian sovinnainen valitaksesi prätkäjengiläistä vaikka katselet kaihoten näiden perään. No saat nykyisenkin kanssa olla perinteinen nainen. Teet kotityöt, huolehdit että jääkaapissa on aina olutta ja olet Ville sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on tavallinen filosofian maisteri, työskentelee IT-alalla. Älykäs, vähän nörtti, kiltti ja huolehtiva, hyvä isä.
Ja tuo sinulle valtavan paljon rahaa💎👜
Myös akateeminen. Erittäin kiltti, herkin tuntemani ihminen. Loistava isä ja puoliso.
En ole akateeminen eikä minulla ole avio ei avo miestä.
Minä KTM, mies käynyt aikuisiällä iltalukion. Työskennellyt erilaisissa duunariammateissa, tällä hetkellä tietoliikenneasentajana. Rakas ja ihana, kohdatessamme aikanaan olin yliopisto-opiskelija ja hän duunari peruskoulupohjalta. :)