Paljonko käytit/käytät rahaa juhannusruokiin?
Kommentit (53)
Ihan järetöntä höösaamista yhden juhannuksen takia. Mulla meni ruokiin ja energiajuomiin 20e. Juhannuksen vietän yövuoroissa ja otan rahat pois😍
Tuo syöminen on nykyään niin yliarvostettua.
Kyseletkö sitten vaikka maanantaina ja sillee varovasti:
Mitäs saisi olla, hymmm... :)))
.
40 euroa kahdelle hengelle. Normaalin viikonlopun verran.
Satanen. Koska se on meidän 4 hengen talouden jokaviikkoinen ruokabudjetti ja yli ei saa mennä oli juhannus tai ei.
Veikkaan, että menee noin 60 euroa.
Alkoon on mennyt jo 25 €, muut ostamatta. Tarkoitus käydä joko la tai su Kauppatorilla syömässä muikkuja (10 e) ja tänään ostaa perunoita, sipulia, mansikoita ja kirsikoita. Itseni tuntien mukaan tarttuu jotain muutakin, niin siksi tuo arvio hieman enemmän kuin ostokset vaikuttaa.
Tilasin 55 maksavan kakun ja tein voileipäkakun itse (tarvikkeet noin 12e). Lisäks salaattitarvikeet, entrecote pihvit, ribsit, grillattava juusto ja tuoreananas sekä shampanja/ lapsille mehu/ limu. Noin 280 e. Välipalaa en ole tähän laskenut.
Mä oon työtön tällä hetkellä. Ostin pojalle pihvin ja makkaraa ja itselle kalapuikkoja. Tuttavaperhe kutsui säälistä syömään juhannuspäivänä niin silloin ei tuu kuluja. Paitsi aion viedä 4 e maksavan kukan. Ystävä ymmärtää, loppukuu ja yh:na on vaikea rahatilanne just lomisin. Hyvää juhannusta!
60% alennusjauhelihaa ostin useamman paketin. Kyllä noilla tämä perhe viikon menee. Spagettia tai makaronimössöä tehdään. Ei olla ikinä vietetty yhtäkään juhannusta. Juhannuksessa on se hyvä, että iltatarjoukset alkaa aikaisemmin, niin ei ihan jokainen vapaailta mene ruokakaupassa.
Järjettömiä summia pistetään näköjään alkoholiin. Ei ole kumma kun poliiseilla on töitä.
Join eilen pienen siiderin ja oluen ja nyt on jo inhottavan alavireinen olo. Loppujuhannus menee limpparilla.
1800€ menny tähän mennessä ja neljälle.
Vierailija kirjoitti:
1800€ menny tähän mennessä ja neljälle.
Kuuluko tähän juhlapaikan vuokra?
Meitä on kaksi. Ei varmasti mene normaalia enempää ruokiin tai juomiin. Alkoholia ei käytetä. Tänään käydään kaupassa ostamassa pihvit tms ja huomenna ehkä wolt hoitaa ruokapuolen,jos ei huvita tehdä ruokaa. Juhannus ei eroa mitenkään normaalista viikonlopusta.