Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä viikolla suunniteltu perätilasectio tehdään?

17.10.2006 |

Minulla nyt viikkoja 36 ja edessä ulkokäännösyritys. Ajattelin vaan, että jos se ei onnistu niin milloin leikataan? Tuskin sitä ihan laskettuun aikaan odotellaan?

Saaga

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva kääntyi perätilaan rv 37-38 välisenä aikana ja tasan rv 39 tehtiin perätilan vuoksi suunniteltu sektio. En kyllä tiedä onko tuo viikko 39 mikään vakio leikkaus viikko, mutta luulisin etteivät päästä laskettuun aikaan asti..

t.v&v

Vierailija
2/6 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan rv 40. Käännöstä ei edes yritetty, istukka oli alhaalla edessä ja neitikin oli isokokoinen 4120g. Jälkeenpäin ihmettelin miten niin viime tippaan jättivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tehtiin rv 39+2.

Vierailija
4/6 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen rv 39+1 kättärillä, kakkonen rv 39+ naikkarilla. Nyt tää kolmas sitten tulee syntymään n rv 39 tienoilla ja jorvissa.

-MM- ja baby 25+4

Vierailija
5/6 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kääntäminen ei onnistunut ja sektioaika sovittiin kolmea päivää ennen laskettua aikaa. Vauva malttoi odottaa siihen asti ja jos olisi aiemmin maailmaan halunnut, niin ei kait siinä muuta kuin leikkausaika vain olisi aikaistunut.

Vierailija
6/6 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin ulkokäännös viikoilla 36+, aiemmin vauva oli ollut jo raivotarjonnassa mutta päättikin sitten vielä kääntyä pyllylleen.

Sitä sitten seurattiin neuvolassa, eikä se pysynyt raivotarjonnassa ja jouduin taas äippäpolille, mutta sinne päästyäni vauva taas jo raivotarjonnassa,

ja sama juttu taas viikon päästä, ensin neuvolassa poikkitilassa ja äippäpolilla taas raivotarjonnassa.

Kovin on liikkuvainen lapsi.

Tuo vika käynti oli viikolla 38+, jolloin minulle sanottiin että enää ei sitten yritetäkkään kääntään, vaan saan päättää joko perätilasynnytys, joka vaatii lantiopohjakuvaukset tai sitten sectio.

Tällä hetkellä viikkoja 40+0, tänään neuvolassa vauva oli raivotarjonnassa muttei pää ollut vieläkään kiinnittynyt, joten voipi vieläkin pyörähtää ympäri,

eikä minulle ole sen varalle kyllä suunniteltu mitään, että jos vauva onkin perätilassa kun synnytys alkaa.