Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äippävaatteita pääkaupunkiseudulla

16.05.2006 |

Moi!

Kerrotko, mistä pääkaupunkiseudulla olet äippävaateita löytänyt?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, LIndex, Stockmann: näsitä löytyy joskus. Nyt tässä raskaudessa en keväällä löytänyt mitään. Erikoisliikkeistä olen käyttänyt Embiaa, väliin kallis. JA uutena tällä kertaa löytyi missymom. Liike on hiukan hankalasti auki, mutta osuin sinne alennusmyyntien aikaan ja tein tosi hyviä ostoksia.

Vierailija
2/4 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belua löytyy osoitteesta Kasarmikatu 38. Ostin sieltä eilen housut. Paljon valikoimaa, hyvä palvelu myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Lindex...itselleni on osoittautunut hankalaksi löytää pieniä äitiysvaatteita....S kokoja on ollut tosi vähän saatavilla.

Itselleni Bebes on ihan liian hinnakas paikka....olen jotain huutanut huutonetistä, mahd. vähällä olisi tarkoitus pärjätä...

Vierailija
4/4 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.O.P. on Kampin keskuksessa, melkein Bebesin vieressä, oleva lastenvaatekauppa, jossa on myös pieni mammavaateosasto. Valikoima on pieni, mutta osuu ainakin minun makuuni, mm. ihan mahtavia farkkuja. Hinnat on kovemmat kuin Henkalla ja Maukalla, mutta pienemmät kuin Bebesissä. Suosittelen!

Ja yksi ihan mahtava keksintö on Bebesissä myynnissä oleva Noppiesin masutuubi. Se on kaikessa yksinkertaisuudessaan trikootuubi, jonka voi vetää paidan alle. Se suojaa mahan eikä napa vilku, mutta saa silti sellaisen tyköistuvan linjan ettei näytä, kuin olisi teltta päällä. Maksaa 24 euroa, ainakin minun mielestäni loistava sijoitus.