Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen haukkuu minua kun ollaan kaksin, ja kehuu joistain ihan älyvapaista jutuista seurassa?

Vierailija
23.06.2022 |

Ollaan oltu yli vuosi yhdessä. En ole varma tuleeko tästä hommasta yhtään mitään, tuntuu että olen väärä mies tälle naiselle.

Joka tapauksessa, kun ollaan kaksin, niin nainen haukkuu minua sekä käytännön osaamisista että älyllisistä asioista. Eikä ole oikein kiinnostunut asioistani millään syvemmällä tasolla. No, tähän mennessähän tämä kuulostaa ihan selkeältä keissiltä, nainen ei vain arvosta minua millään tasolla.

Kuitenkin, jos olemme jossain porukassa, jossa on muitakin ihmisiä, niin nainen edelleen vitttuilee joistain asioista, mutta samalla myös kehuu jostain ihan kummallisista jutuista, joista tiedän että hän ei todellisuudessa arvosta niitä ollenkaan. Tarkoitan, että tiedän että hän ei arvosta vaikkapa laulamista ollenkaan, mutta sitten kehuu porukassa sitä, kuinka hyvä olen laulamaan ( esimerkki oli keksitty, en harrasta laulamista). Mitä järkeä tässä on? Osaako joku kertoa jonkun psykologisen syyn tälle naisen toiminnalle?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kiltti nainen ei kelpaa, vaan pahikset? :D Sori oli pakko sanoa kilttiksen lause. -Ei kuulosta oikein järkevältä jatkaa, jos toinen haukkuu. Ei kai kukaan kestä sellaista vuosia tai edes kuukausia. Se voisi kertoa myös ettei toista kiinnosta, pitää itseään parempana eli ei tasa-arvoinen suhde, tai on tapana puhua sellaisia juttuja. Olisi muuallakin joku toinen kumppaniksi, joka ymmärtää sinua paremmin, ei hauku itsekkäästi. Onko mahdollista että hän on vaativahko, kemiat eivät kohtaa aina tai parisuhteessa ongelmia jotka ponnahtavat noin esille. Toisaalta joskus miehet eivät huomaa jos riita lähtee itsestä, mutta tuskin tässä tapauksessa ja ei toinen voi haukkua maan rakoon.

Kiltti nainen kelpaisi, jos itse kelpaisin sille. Tyhjästä on paha nyhjäistä.

Takuulla kelpaat kiltille, jos kelpaat jollekin narsku-alfallekin, jolla on varaa tylyttää sinua. Tee aloitteita kilteille. Kiltit miehet päätyvät yleensä niiden kovaäänisten ja pomottavien törkyturpanaisten puolisoiksi.

Vierailija
42/50 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seurassa haluaa tietysti kavereilleen esittää, että katsokaa kuinka hyvän puolison olen saanut. Muuten haluaa vain alistaa. Miksi olet tuollaisessa suhteessa?

Olen kai naisten mielestä huono mies - ei, en lyö enkä raiskaa enkä mitään muutakaan mikä oikeasti tekisi huonoksi mieheksi, mutta se on eri asia kuin naisten mielestä huono mies.

Huonona miehenä valinnanvaraa on minimaalisesti. Rakkaus on luksusta, johon on varaa vain osalla miehistä, ja itse en niihin miehiin kuulu ( olen elänyt jo riittävän pitkään tämän ymmärtääkseni).

Olenkin joskus miettinyt, millaisiin parisuhteisiin naisia vihaavat katkerot päätyvät. Näköjään juuri sellaisiin kuin ansaitsevat.

Mikä kommentissani ilmaisi, että vihaan naisia? Tai missään muussakaan kommentissani?

En mielestäni vihaa naisia.

Tunnistan nykyään aika nopeasti naisvihaajat. Tyypillisimpiä tuntomerkkejä on uhriutuva valitus siitä miten väärin naiset määrittelevät hyvän ja huonon miehen. Olet klassinen esimerkki.

No, päätellen suosiostani naisten keskuudessa, olen huono mies naisten mielestä.

Yhtä lailla en kuitenkaan tee mitään, josta voitaisiin suoraa päätellä minun olevan huono mies.

Eli selvästi on olemassa jotain naisten arviointiperusteita, joilla päätyy huonoksi mieheksi, vaikka ei osaisikaan sanoa mitään yksiselitteistä, selvää syytä asialle, kuten väkivalta, alkoholismi tai työhaluttomuus.

Niin ja lisäyksenä, en ymmärrä miten se, että totean realistisesti, että näin on päässyt käymään, tekee minusta naisvihaajan. Jos en kelpaa kuin harvoille naisille, niin ei se siitä muuksi muutu sillä, että väitän että kelpaan. Ja miten tämä yleensäkään liittyy naisvihaan?

Törkyturpatylyttäjänaiset ovat niitä naissukupuolen alfoja ja jänniksiä tavallaan. Heillä on yleensä hyvä rintavarustus, nätti naama ja iso kaveripiiri. Sellaiset eivät hyväksy mitään umpisurkeaa hissukkaa. Eli olet tasokas, kun sait sellaisen nykynaisesi. Mutta tee kilteille naisille aloitteita.

T. Kiltti nainen, aina yksin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin kulissit , lähde ja nopeasti. Kunnon aikuisia naisia on maailma täynnä etkä sinä ole huono mies. Naisesi on huono!

Vierailija
44/50 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiasta ei ole ennen ollut puhetta, sano suoraa, että joko käytös muuttuu tai lähdet. Jos ei muutu, lähdet sitten oikeasti! Kenenkään ei tarvitse tuollaista kuunnella. Pahenee ajan kuluessa, ei parane.

Käytös ei muutu tuollaisilla ehtojen asettelulla. Ap voisi kysyä naiselta, että miksi sanot tällaisia asioita minulle? Se voisi laittaa naisen miettimään sitä itsekin, tuskin on aiemmin ajatellut käyttäytymistään ollenkaan. Aluksi nainen varmaan kieltää sanoneensa mitään, mutta kun puuttuu asiaan silloin kun se tapahtuu, niin hän ei voi sanoa "En sanonut tuota 5 sekuntia sitten".

Vierailija
45/50 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jotenkin häiriintynyt, ei pysty aitoon suhteeseen. 

Vierailija
46/50 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat onkin jokainen päästään enempi tai vähempi latvalahoja

Vierailija
47/50 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa nostaa omaa arvoaan. Sen voi tehdä tittelin, puolison, koulutuksen, tulojen jne. ulkoisten asioiden kautta.

Kun olette kaksin, hän tekee sitä verraten itseään sinuun kokien ylemyyden tunteen madaltaen sinun arvoaan suhteessa itseensä.

Ensimmäinen piirre on narsistinen piirre terveessä ihmisessä, mutta alistaminen kuuluu jo vahvasti luonnehäiriöön.

Vierailija
48/50 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm.. En katselisi hetkeäkään tuollaista käytöstä ihmiseltä, joka väittää rakastavansa minua, oli se sitten kumppani tai oma äiti. Luepa aloituksesi ja sano rehellisesti, että kuulostaako tuo suhteenne ollenkaan terveeltä?

M26

Vierailija
49/50 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on juuri tuollainen. Emme ole väleissä. Älä ainakaan hanki lapsia tuon naisen kanssa.

Vierailija
50/50 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa pitää teidän riitanne yksityisinä, eikä halua myöskään nolata sinua julkisesti. Sinuna olisin tyyytyväinen tilanteeseen - vai olisitko iloisempi jos hän mollaisi ja häpäisisi sinua julkisesti? Hän ei välttämättä ole tyytyväinen kaikkeen toimintaasi, mutta ei missään tapauksessa halua puida asioita muiden ihmisten silmien alla vaan mielummin keskittyy hyviin puoliisi puhuessaan muiden ihmisten kanssa. Kaikilla pariskunnilla on ristiriitansa, mutta ainoastaan rosk as ak ki pui niitä julkisesti ja mustamaalaa kumppaniaan muiden silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän