Hollannin au pairit Roomassa OFFICIAL
https://www.seiska.fi/katso/Suoratoisto/Uusi-Au-pairit-kausi-alkaa-Kend…
Hollannin kausi 2 löytyy Areenasta. Hyvältä vaikuttaa 😊
Kommentit (27)
Ainoa kiva perhe, jossa täyspäiset vanhemmat, oli Joshuan perhe. Nikkin perheen isä oli lapsellisen mustasukkainen huomiosta. Chaundeaulla kumpikin isäntäperhe oli omalla tavallaan vinksallaan. Julia sai varmaan elinikäiset traumat mammismosta, kun Gilda varmisti, että kaikki menee niin kuin hän parhaimmaksi katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan vaan esiintymistä kameroille vai onko noi miehet oikeesti Italiassa sellasia, että ne vaan odottaa että nainen palvelee ja tekee kaiken? Ja oli aika lapsellista siltä Nikin perheen isältä, että sanoi olevansa mustis au pairille, kun vaimo ja lapsi on niin au pairin perään. Ja vaimon ja Nikin jumppahetken aikana heitteli Nikkiä tyynyillä ja ammuskeli jollain lelupyssyllä. Eikös se sanonu kameroille, että on kiva sohia niillä ammuksilla perheenäitiäkin kun se laittaa ruokaa..
Ovat. Sama koskee kreikkalaisia ja espanjalaisia miehiä. Olen asunut kaikissa noissa maissa.
Olen katsonut ekat jaksot ja Joshuan perhe on ihana! Kendralla taas kauhukaksoset ja pelottava äiti
Vierailija kirjoitti:
Voi Kendra...... miksi aina pitää olla mukana tälläinen huulitäyte-/ripsibimbo.
Järkkyä miten nuoret pilaa naamansa!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja voi ton Julian ruokavaliota, miten ei voi olla parikymppisenä opetellut syömään _mitään_ kasviksia.
Ehkä oli syömisissään sellainen erityisherkkä, että joku ruoan koostumus tuntuu hirveän vastenmieliseltä. Hedelmistä ja vihanneksista voisi sitten tehdä smoothieita, kun ne kuitenkin ovat niin terveellisiä. Kurjaa on mennä perheeseen asumaan ja ensi töikseen ilmoittaa, ettei pysty syömään tarjottua ruokaa. Itse tulisin toimeen kahvilla ja voileivillä hätätilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Kendra...... miksi aina pitää olla mukana tälläinen huulitäyte-/ripsibimbo.
Järkkyä miten nuoret pilaa naamansa!!!!!
Kendralla kun oli niin kauniit hampaatkin, nyt töröhuulet hiukan pilasi hymyn. Millaiset mahtavat ne huulet olla 20 tai 40 vuoden kuluttua?
Mikäs ihme juttu oli hirvee show tehtiin mies au pairin vegaaniudesta, käydään kaupassa ja ei löydy muuta vegaanista ku banaania:D ja sit aamupalaks vedetään tonnikala salaattia?!