Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nielurisaleikkaus! Kerro kokemuksesi.

Vierailija
23.06.2022 |

Olen jonossa nielurisaleikkaukseen ja pelottaa todella paljon... đŸ„ș

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

oon yli 30 vuotias ja kitarisat on kasvaneet takasin. kiinnostais myös kuulla noita kokemuksia.

Vierailija
2/5 |
23.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TehdÀÀn nukutuksessa, joten nukahdat ja herÀÀt. Jonkin verran kipeÀt muutaman pÀivÀn ajan eikÀ karkeaa ruokaa saa heti syödÀ, joten varaa esim. jÀÀtelöÀ, mehu- ja sosekeittoja jÀÀkaappiin.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Leikattiin nukutuksessa. Nukahdin leikkaussalissa, herÀsin herÀÀmössÀ. HerÀtessÀ nielua sÀrki hieman. Mainitsin asiasta ja sain lisÀÀ lÀÀkettÀ. Se ei vienyt ihan kaikkea pois, mutta jos olet menossa leikkaukseen angiinakierteen takia, tiedÀt kyllÀ mitÀ kipu on. Omalla kohdallani leikkauksen jÀlkeinen jomotus oli kesyÀ verrattuna jatkuviin angiinoihin.

Toipuminen kestÀÀ sen pari viikkoa, mutta minulla olo alkoi parantua heti leikkauspÀivÀnÀ. Olin ollut siinÀ vaiheessa pari vuotta koko ajan sairaana kroonisen nielutulehduksen takia. Risat olivat tÀynnÀ reikiÀ ja arpia, sanoin kirurgi.

Otin kolme pÀivÀÀ kolmiolÀÀkkeitÀ, sitten pelkkiÀ kÀsikauppakipulÀÀkkeitÀ. Inhottavin vaihe oli se kun peitteet alkoivat irrota noin viikon pÀÀstÀ hirveÀn hajun kanssa. Palasin töihin ennen sairausloman loppumista, olo oli sen verran hyvÀ.

Sairastelu loppui ihan seinÀÀn. Pystyin aloittamaan urheilun taas ja elÀmÀnlaatu parani. Menisin uudestaan jos olisi tarvetta.

Vierailija
4/5 |
23.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muista juoda tarpeeksi ettei leikkausarvet pÀÀse kuivumaan pahasti ja repeÀ.

Vierailija
5/5 |
23.06.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia leikkauksen jÀlkeisestÀ verenvuodosta?