Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen palkankorotus

Vierailija
23.06.2022 |

Mies sai töissä ihan merkittävän palkankorotuksen. Haluaisin, että hän siksi maksaa enemmän meidän kuluista kuin tähän asti. Tällöin minunkin elintaso nousisi. Eikö ole ihan reilua? asutaan kaksin, ei ole lapsia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gold digger.

Vierailija
2/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia AV:n maksukeskustelu-bingoon? Tiedättehän, sellaiseen hupibingoon, missä saa ruksia ruudun aina, kun joku tyypillinen klisee on mainittu. Itselle tulee ensimmäisenä mieleen ainakin

- lokki, lokkeilu

-"jos olisi sukupuolet toisin päin, niin..."

Voi myös veikata, montako kymmentä sivua pitkäksi keskustelu ehtii ennen kuin asiattomuuksia tulee niin paljon, että se poistuu. Oma veikkaukseni on 38.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gold digger.

Tuo oli hyvä, ehdottomasti bingoon!

- lokki/lokkeilu

- golddigger

- sukupuolten kääntäminen

... lisää ehdotuksia?

Vierailija
4/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo tasapuolista. En ymmärrä pariskuntia, joilla on "minun rahat" ja "sinun rahat".

Vierailija
5/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gold digger.

- lokki/lokkeilu

- golddigger

... lisää ehdotuksia?

Jätä se sika?

Vierailija
6/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan tuo tasapuolista. En ymmärrä pariskuntia, joilla on "minun rahat" ja "sinun rahat".

Meillä on  ja on ollut jo reilun kymmenen vuotta minkä yhdessä on asuttu.

Olemme ostaneet asunnon jota maksamme puoliksi, kummallakin oma tili ja omat rahat.

Talousmenot pyrimme tasaamaan mutta ei olla niin nokonnuukia meneekö aina tasan. Minä hallitsen omia rahojajni sen ulkopuolella mitä yhteisiin menoihin menee, samoin mies omiaan.

En voisi ikinä alkaa elämään toisen rahoilla Itsenäisyys siinäkin asiassa minulle erittäin tärkeä.

Kummallakin omat säästötilit, yhdessä laitetaan sivuun talon ostoa varten joka suunnitelmissa.

Minä olen meillä  se joka tienaa enemmän koska olen työorientoituneempi kuin mies. Haluan edetä ja edennyt, mies ei niin välitä kunhan  tulot on siedettävät. Autoja on kaksi vaikka oikeastaan yksi enemmän käytössä nyt kun koronan takia olemme olleet kotikonttorissa.  Vielä teemme kumpikin töitä kotona, saa  nähdä millloin palaamme normaaliin rutiiniin. 

Meillä tämä toiminut hyvin. 

Vierailija
7/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies ilmoitti, että koska en saanut palkankorotusta kuten hän, niin minun pitää hankkia toinen työ, jotta voimme yhdessä nostaa elintasoa. Olen nyt yhdellä liikenneasemalla yötöissä oman kirjanpitohomman lisäksi, jotta saadaan meille kaikkea yhteistä ihanaa. Raskasta tämä kyllä on, mutta tasapuolisuuden vuoksi molempien on tuotava yhtä paljon rahaa kotiin.

Vierailija
8/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gold digger.

- lokki/lokkeilu

- golddigger

... lisää ehdotuksia?

Jätä se sika?

Jes!

Vierailija
9/9 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä mies ilmoitti, että koska en saanut palkankorotusta kuten hän, niin minun pitää hankkia toinen työ, jotta voimme yhdessä nostaa elintasoa. Olen nyt yhdellä liikenneasemalla yötöissä oman kirjanpitohomman lisäksi, jotta saadaan meille kaikkea yhteistä ihanaa. Raskasta tämä kyllä on, mutta tasapuolisuuden vuoksi molempien on tuotava yhtä paljon rahaa kotiin.

Tälle yläpeukkuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän