Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

Voi noi uimarit on aina tosi hyvän kuntosia ja niillä on kaunis vartalo niin miehillä kuin naisillakin. Antakaa heidän olla rauhassa ja uida.

• ylös 58
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

älkää nyt vetäkö tähä  uimari LAPSIA ja NUORIA tähän katkeraan keskusteluunne

• ylös 8
  • alas 26
Vierailija

Jutussa kyllä lukee

"Kilpailuissa ainoastaan yksiosainen uima-asu on sallittu"

Onkohan vastaus tähän vaivaasi

• ylös 20
  • alas 22
Vierailija

voisi läskipersutkin käydä vähän uimassa, ehkä se mielikin kirkastuisi ja tulisi psyykisesti parempi olo, mieli ja ruumis- sen yhteyden tajusi jo muinaiset kreikkalaiset

• ylös 6
  • alas 38
Vierailija

" Lisäksi sanotaan, että bikineitä käyttävät tytöt voisivat joutua epäkunnioitetuiksi"

Mikähän on saanut Bärtilin ja Ulrikan yhtäkkiä pitämään bikinejä tytöillä epäkunnioittavana asiana...

• ylös 123
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko siellä ollut persut ahdistumassa naisten pukeutumisesta?

Ehkä todennäköisemmin vasemmistoliittolainen, kuten se entinen pormestariehdokas?

• ylös 38
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jutussa kyllä lukee

"Kilpailuissa ainoastaan yksiosainen uima-asu on sallittu"

Onkohan vastaus tähän vaivaasi

Kyse ei ollutkaan kilpailuista vaan harjoituksista.

• ylös 50
  • alas 0
Vierailija

Bikinit on kiellettyjä kilpailuissa. En ymmärrä miksi treeneissä niitä olis pakko saada käyttää. 

p.s. bikineitä käytetään tasan sen takia, että saadaan pientä värinää pojissa aikaan. Ne eivät ole kätevät treenatessa.

• ylös 19
  • alas 84
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Bikinit on kiellettyjä kilpailuissa. En ymmärrä miksi treeneissä niitä olis pakko saada käyttää. 

p.s. bikineitä käytetään tasan sen takia, että saadaan pientä värinää pojissa aikaan. Ne eivät ole kätevät treenatessa.

"Aftonbladetin toimittaja kirjoittaa, että nais- ja tyttöuimarit käyttävät bikineitä yleensä silloin, kun harjoitellaan ulkona ja kevyemmällä rasituksella. Esimerkkinä nimetään maailmantähti Sarah Sjöström."

• ylös 44
  • alas 1
Vierailija

Kilpailusäännöt ei liity asiaan mitenkään kuin uimaseura ei ole edes perustellut bikinikielto sillä, vaan poikien häiriintymisillä ja tyttöjen kunnialla.

• ylös 71
  • alas 1
Vierailija

No mikä siinä on, että bikineitä ylipäätään on siellä alettu käyttämään?? Nyt se katse tytöillä peiliin. Bikinin yläosa ei tosiaan pysy hypätessä päällä. Olin Espoossa uimatreeneissä jokunen vuosi sitten ja kaksi joukkueen tyttöuimaria marssi paikalle nenät pystyssä pyllyuikkareissa! Nyt sitten jo bikineitä käytetään. Ne ei kuulu uintiharrastukseen, kyllä mä tässä olen päätöksen tekijän puolella, vaikka se varmaan joitain raivostuttaa. Jos tytöt rikkoo sääntöjä, totta kai niitä kielletään. Ei tässä ole mistään hemmetin patriarkaatin sorrosta kyse.

• ylös 17
  • alas 69
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä on, että bikineitä ylipäätään on siellä alettu käyttämään?? Nyt se katse tytöillä peiliin. Bikinin yläosa ei tosiaan pysy hypätessä päällä. Olin Espoossa uimatreeneissä jokunen vuosi sitten ja kaksi joukkueen tyttöuimaria marssi paikalle nenät pystyssä pyllyuikkareissa! Nyt sitten jo bikineitä käytetään. Ne ei kuulu uintiharrastukseen, kyllä mä tässä olen päätöksen tekijän puolella, vaikka se varmaan joitain raivostuttaa. Jos tytöt rikkoo sääntöjä, totta kai niitä kielletään. Ei tässä ole mistään hemmetin patriarkaatin sorrosta kyse.

Meenytvittuunsatuinesi. Jos maailman huiputkin harjoittelee bikineissä niin menetkö heille sormea heristämään?

• ylös 51
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

• ylös 13
  • alas 4
Vierailija

Epäselvä uutinen. Siitä ei täysin selvinnyt, kumpi osa bikineistä pitää jättää pois.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Yksiosaiset uintikisa-asuthan ovatkin niin peittäviä, kadottavat täysin ne naiselliset muodot mitkä "poikia" häiritsevät...

• ylös 34
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meenytvittuunsatuinesi. Jos maailman huiputkin harjoittelee bikineissä niin menetkö heille sormea heristämään?

Miten sekaisin voitte olla, ei pysty käsittämään. Sitten, kun olette rikkoneet kaikki rajat ja kaikki on kaaoksessa, katsotaan miten meni noin niinkuin omasta mielestä. Edistätte rappiota ja Foucaultin perimmäistä tavoitetta ja olette niin typeriä, että ette edes itse tajua sitä. Teitä vedetään kuin pässiä narussa.

• ylös 2
  • alas 27
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
voisi läskipersutkin käydä vähän uimassa, ehkä se mielikin kirkastuisi ja tulisi psyykisesti parempi olo, mieli ja ruumis- sen yhteyden tajusi jo muinaiset kreikkalaiset

Oli puhe sitten asiasta kuin asiasta sinä saatanan aivoton olmi vedät persut siihen jostain mukaan. Sori vaan mutta persut eivät poistu sinun kiukuttelullasi mihinkään politiikan keskiöstä. V**uttaako punatautista?

• ylös 15
  • alas 2

Sivut