Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki kännipuheet täyttä potaskaa

Vierailija
22.06.2022 |

Mikä teidän kokemus on? Jos mies puhuu teille jostain tuhannen päissään niin onko siinä ollut mitään totuutta takana?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele uskomaan mitään. Mies etsii helppoa seksiä ja rikkinäistä naista itselleen.

Itseasiassa tämä mies on puhunut mulle että on tavallaan aseksuaali. Tai kuulemma ei tiedä varmaksi mikä on. Silloin muutama päivä kun kävin kylässä, suudeltiin vähän lähtiessä ja hän sanoi vitsaillen ettei ehkä ole täysin aseksuaali tarkoittaen että tunsi siinä jotain kuitenkin. Mutta siis en millään usko että hakee seksiä tästä. Lähinnä tuntuu välttelevän kaikkea seksuaalista. Ap

Tunnen kuvailemasi kaltaisen miehen. Minä neuvoisin ottamaan jalat allesi.

Miksi? Jos jaksat, niin kerrotko lisää. Ap

Sinua on varoitettu. Ansaitset paljon parempaa, et ikinä tuota.

Vierailija
42/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten kun kysyin antaisiko sen avaimen (koska mun mielestä se ei ole ihan huono idea), oli hiljaa eikä antanut vastausta? Laitoin sitten itse että ehkä ei kannata antaa. En halunnut että tuosta tulee joku stressi hänelle. Ap

Voihan olla, että tuiterin aste on ollut sen verran korkealla ettei edes muista (tarkasti) mitä on puhunut, tai muistaa muttei halua myöntää puhuneensa vain lämpimikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista ettei se uusi mies halua olla mukana pettämisjutuissa ja siksi hannaa.

No tämä on kyllä varmasti jossain määrin totta. Siitä on kyllä jo aikaa kun siitä puhui ja paljon on asiat muuttuneet sen jälkeen. Mutta tosiaan joskus viime syksynä sanoi että kaikki säätö tai mitä meillä ikinä olikin, sotii hänen etiikkaansa vastaan. Ei tunne nykyistä miestä, mutta on kyllä nähnyt kerran. En kylläkään usko että koko syy on tässä. Toisaalta kyllä selittää hieman sitä miksi silloin näissä känniviesteissä kysyi onko se meidän ero jo selvä. Ap

Vierailija
44/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin.

Silloin yleensä saattaa kuulla totuuden.

Tämä on puppua. Minä ainakin puhun kännipäissäni ihan höpöjä. Yleensä jopa tiedostan, että tästä seuraa ongelmia, kun tarinoin, mutta siinä kohtaa mielikuvistusjutut vaan tuntuu hyvältä ratkaisulta.

Vierailija
45/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pätkä siitä viestistä: Koska haluan ystävänä ja muutenki että saisit helpotuksen tohon helvettiin missä elät ja en sitä voi 100% antaa ikinä ennen kun pääset siitä itse pois koska ikinä en voi auttaa sitä prosessia mikä teillä on edessä kun pitää laitaa lusikat jakoon yms Se on teidän taistelu mutta jos tarviit ikinä tukea tai ystävää nii oon täällä, ehkä siks olis hyvä antaa se avain et voit tulla millon haluat ovesta sisään. koska se on mulle ok et kello 22 jälkee varmaa voi aatella et nukun mut ennen sitä on aina okei koska mitä tänäänki kerroit taas nii olis hyvä et on paikka mihi tulla kun tulee paskaa niskaa.

Vierailija
46/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni en nyt tiedä, ihan ystävän viestiltä ystävälle tuo kai vaikuttaa. Ap

Vierailija
47/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosta paistaa läpi just se että muuten ehkä haluais jotain ap:n kanssa mut ei voi kun on se toinen mies..

Vierailija
48/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Tuo kohta ettei voi helpottaa tilannetta ennen kuin ero on selvä.

Vierailija
49/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humalassa mies tai nainen puhuu juuri sitä mitä selvänä ei uskalla ja samalla näyttää todellisien luonteensa kuin mielensä!Alkohoolihan vapauta kaikki estot!

Ei pidä paikkaansa. Alkoholi poistaa estoja mutta kun alkoholi vaikuttaa aivojen välittäjäaineisiin niin se myös synnyttää "oivalluksia" ja "tunteita", jotka tuntuvat sillä hetkellä aidoilta mutta ei niillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Vaikka alkoholisti nousuhumalassaan rakastaisikin koko maailmaa ja kaikkia ihmisiä ja olisi valmis tekemään jotain tarkoita sitä, että hän todellisuudessa tuntisi ja ajattelisi niin. Se on se päihde, joka vaikuttaa tunnekeskukseen, mikä saa tuon aikaan.

Kyllä!

Jokainen, joka on ollut maailmojasyleilevässä kännissä joskus, tunnistaa kyllä ilmiön.

Vierailija
50/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole osannut tulkita tuota noin. Itselle tulee vaan tyhmä olo jos tuosta alan nyt vääntää jotain mitä siinä ei ole. Tuo on kai suht neutraali viesti verrattuna siihen mitä oon häneltä joskus aiemmin saanut. Niistä muista on tosin jo aikaa ja tosiaan asiat on niin erilailla nykyään. Ap

Vierailija
51/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole osannut tulkita tuota noin. Itselle tulee vaan tyhmä olo jos tuosta alan nyt vääntää jotain mitä siinä ei ole. Tuo on kai suht neutraali viesti verrattuna siihen mitä oon häneltä joskus aiemmin saanut. Niistä muista on tosin jo aikaa ja tosiaan asiat on niin erilailla nykyään. Ap

Keskity nyt nykyiseen suhteeseen. Joko korjatkaa suhde tai erotkaa. Jos eroatte niin hanki oma asunto, seiso omilla jaloillasi kuten joku tuolla jo ehdotti. Anna tämän alkoholisoituneen ystävän olla ystävänä mutta älä nojaa häneen vaan seiso omilla jaloillasi. Katso joskus puolen vuoden - vuoden kuluttua erosta, millaista hänen elämänsä on silloin ja millaisia tunteita sinulle on silloin häntä kohtaan.

Vierailija
52/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humalassa mies tai nainen puhuu juuri sitä mitä selvänä ei uskalla ja samalla näyttää todellisien luonteensa kuin mielensä!Alkohoolihan vapauta kaikki estot!

Ei pidä paikkaansa. Alkoholi poistaa estoja mutta kun alkoholi vaikuttaa aivojen välittäjäaineisiin niin se myös synnyttää "oivalluksia" ja "tunteita", jotka tuntuvat sillä hetkellä aidoilta mutta ei niillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Vaikka alkoholisti nousuhumalassaan rakastaisikin koko maailmaa ja kaikkia ihmisiä ja olisi valmis tekemään jotain tarkoita sitä, että hän todellisuudessa tuntisi ja ajattelisi niin. Se on se päihde, joka vaikuttaa tunnekeskukseen, mikä saa tuon aikaan.

Kyllä!

Jokainen, joka on ollut maailmojasyleilevässä kännissä joskus, tunnistaa kyllä ilmiön.

Tapailen miestä joka juo paljon, on selvinpäin tosi mustasukkainen. Jos olen lenkillä niin alkaa kyseleminen. "missä olen ollut" "kenen kanssa olin" tuo on miehen oikea luonne. Mies vahtii liikkeitäni, selvinpäin haukkuu eikä kadu sitä. Mies yrittää saada minut polvilleen. Mies on paljon menossa ja on sosiaalinen, mutta jää aikaa minun vahtimiseen. Mies pitää kulissia, kotona asiat muuttuvat aggressiiviseksi.

Vierailija
53/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!

Tapailen miestä joka juo paljon, on selvinpäin tosi mustasukkainen. Jos olen lenkillä niin alkaa kyseleminen. "missä olen ollut" "kenen kanssa olin" tuo on miehen oikea luonne. Mies vahtii liikkeitäni, selvinpäin haukkuu eikä kadu sitä. Mies yrittää saada minut polvilleen. Mies on paljon menossa ja on sosiaalinen, mutta jää aikaa minun vahtimiseen. Mies pitää kulissia, kotona asiat muuttuvat aggressiiviseksi.

Tuli hieman mieleen tämä nykyinen tuosta tekstistä vaikkei hän siis juokaan. Tarve kontrolloida kaikkea ja kaikkia. Ap

Vierailija
54/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!

Tuli hieman mieleen tämä nykyinen tuosta tekstistä vaikkei hän siis juokaan. Tarve kontrolloida kaikkea ja kaikkia. Ap

Ehkä miehen vaisto varoittaa. "Vähän vaan suudeltiin, ja ihan ystävinä tässä säädetään" :D

Vierailija
55/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja asiasta. Itse keskustelen avoimesti ja rehellisesti mutta en ehkä kykene ilman hermomyrkkyjä ajattelemaan samalla tavoin. Toiset puhuvat mitä sylki suuhun tuo.

Vierailija
56/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin.

Silloin yleensä saattaa kuulla totuuden.

Mulle neuvoi edesmennyt mummoni, ei se lestadiolainen vaan se toinen joka oli työskennellyt kuorma-autokuskina ja nähnyt aika paljon elämää, että jos haluat tietää miehen oikeat ajatukset, juota se helevetin känniin. Ja ole itse aika lailla selvin päin

Vierailija
57/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit yösijaa puolituntemattoman juopon luota. Mietippä onko siinä järkeä.

Vierailija
58/61 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta vedoista pidetään kiinni siitä huolimatta.

Vierailija
59/61 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
60/61 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelimies juo kerran kuussa kivat drinkit, ehtii hän puhua selvänä siinä välissä potaskaa ja sitten seuraavana kertana juo taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan