Onko kaikki kännipuheet täyttä potaskaa
Mikä teidän kokemus on? Jos mies puhuu teille jostain tuhannen päissään niin onko siinä ollut mitään totuutta takana?
Kommentit (61)
Varmaan joku sekoitus mainituista. Kännissä voi tuntea olevansa ihastunut toiseen, mutta toisaalta silloin voi myös uskaltaa paljastaa salaiset tunteensa. Tuota miestä varmaan kaduttaa, että meni möläyttämään jotain. Tehän olette vain ystäviä ja olisit muuttamassa siinä mielessä hänen luokseen, kavereina. Ei se uskalla kertoa omista tunteistaan ennen kuin tietää saavansa vastakaikua sulta.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele uskomaan mitään. Mies etsii helppoa seksiä ja rikkinäistä naista itselleen.
Itseasiassa tämä mies on puhunut mulle että on tavallaan aseksuaali. Tai kuulemma ei tiedä varmaksi mikä on. Silloin muutama päivä kun kävin kylässä, suudeltiin vähän lähtiessä ja hän sanoi vitsaillen ettei ehkä ole täysin aseksuaali tarkoittaen että tunsi siinä jotain kuitenkin. Mutta siis en millään usko että hakee seksiä tästä. Lähinnä tuntuu välttelevän kaikkea seksuaalista. Ap
Kuulostaa siltä, että sä oot tyyppiin ihastunut ja yrität väkisin etsiä signaaleja et sekin olis suhun. Ei kannata.
Miksi sä pussaat häntä vaikka sulla on omakin mies?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku sekoitus mainituista. Kännissä voi tuntea olevansa ihastunut toiseen, mutta toisaalta silloin voi myös uskaltaa paljastaa salaiset tunteensa. Tuota miestä varmaan kaduttaa, että meni möläyttämään jotain. Tehän olette vain ystäviä ja olisit muuttamassa siinä mielessä hänen luokseen, kavereina. Ei se uskalla kertoa omista tunteistaan ennen kuin tietää saavansa vastakaikua sulta.
Kiitos vastauksesta, hyviä pointteja. Ei olla siis missään nimessä muuttamassa yhteen vaan tarkoitti avaimen antamisella sitä että mulla olisi vapaa kulku milloin tahansa hänen luokseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaan 99% varmuudella eroamassa nykyisen kanssa. Tämä ystävä ei liity siihen kuvioon kyllä mitenkään. Meillä on ihan muita ongelmia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin tästä ystävästä tulee välillä ihan mielettömän kylmä. Sitten toisaalta kännissä laittaa aivan erityylisiä viestejä. Arkena lähinnä vain työhön liittyviä viestejä ja kun työt loppuu neljältä, saattaa hiljentyä täysin. Kuitenkin puhuu että olen tosi läheinen. Hirveän vaikea yrittää tuosta tulkita mitään, mikä on totta ja mikä ei. Ap
Onko kyseessä mahdollisesti joku alkoholisoitunut bipo? Minulla oli myös muinoin tuollainen miespuolinen "ystävä", joka selvinpäin oli oikein ystävällinen, mutta kännissä huoritteli, haukkui ja käyttäytyi todella sekopäisesti. En sitten tiedä kumpi oli hänen oikea persoonansa, sillä otin etäisyyttä, kun hänen käytös alkoi tuntua pelottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan 99% varmuudella eroamassa nykyisen kanssa. Tämä ystävä ei liity siihen kuvioon kyllä mitenkään. Meillä on ihan muita ongelmia. Ap
Eroa ensin, pussaa sitten vasta muita.
Toi on pettämistä.
Mitäs jos ensin eroaisit kunnolla ja sitten alkaisit virittelemään muita touhuja? Seiso nainen muutenkin omilla jaloillasi, kysellä nyt avaimia toisten kämppiin kuin mikäkin kulkukissa. Oikeassa tuo mies on siinä että elämäsi taitaa olla vähän sekaisin. Nyt on tuumaustauon paikka. Mitä tahdot elämältäsi, sinä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin tästä ystävästä tulee välillä ihan mielettömän kylmä. Sitten toisaalta kännissä laittaa aivan erityylisiä viestejä. Arkena lähinnä vain työhön liittyviä viestejä ja kun työt loppuu neljältä, saattaa hiljentyä täysin. Kuitenkin puhuu että olen tosi läheinen. Hirveän vaikea yrittää tuosta tulkita mitään, mikä on totta ja mikä ei. Ap
Onko kyseessä mahdollisesti joku alkoholisoitunut bipo? Minulla oli myös muinoin tuollainen miespuolinen "ystävä", joka selvinpäin oli oikein ystävällinen, mutta kännissä huoritteli, haukkui ja käyttäytyi todella sekopäisesti. En sitten tiedä kumpi oli hänen oikea persoonansa, sillä otin etäisyyttä, kun hänen käytös alkoi tuntua pelottavalta.
Ilkeä tämä ystävä ei ole ikinä. Kylmyydellä tarkoitan lähinnä sitä ettei aina vastaa viesteihin tai että menee pitkään ennen kuin ottaa oma-aloitteisesti yhteyttä. Tai sitä että välillä halaus on spontaani ja lämmin ja välillä tuntuu rautakangelta. Ap
Hyvin mahdollista ettei se uusi mies halua olla mukana pettämisjutuissa ja siksi hannaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele uskomaan mitään. Mies etsii helppoa seksiä ja rikkinäistä naista itselleen.
Itseasiassa tämä mies on puhunut mulle että on tavallaan aseksuaali. Tai kuulemma ei tiedä varmaksi mikä on. Silloin muutama päivä kun kävin kylässä, suudeltiin vähän lähtiessä ja hän sanoi vitsaillen ettei ehkä ole täysin aseksuaali tarkoittaen että tunsi siinä jotain kuitenkin. Mutta siis en millään usko että hakee seksiä tästä. Lähinnä tuntuu välttelevän kaikkea seksuaalista. Ap
Tunnen kuvailemasi kaltaisen miehen. Minä neuvoisin ottamaan jalat allesi.
Humalaiselta ei koskaan kuule, muuta kuin idioottien juttuja ja jankkaamista. Ne "oivallukset" on potaskapuhetta.
Ei mua kiinnosta viritellä mitään muuta. Ainoa ihminen tässä maailmassa kenestä siinä mielessä välitän ei ole selkeästi musta kiinnostunut. Välittää varmasti paljon ystävänä mutta kaikki tuo muu yhtäkkinen kylmyys ja hiljaisuus, kertoo ettei halua tai pysty muuhun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kuvailemasi kaltaisen miehen. Minä neuvoisin ottamaan jalat allesi.
Miksi? Jos jaksat, niin kerrotko lisää. Ap
Ex haukkui minut aina kännissä, olin typerä lapsellinen idiootti, säälittävä, ruma paska. Selvinpäinkään ei kehunut mutta ei haukkunutkaan (kertonut totuutta), hyvästä syystä on ex.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahdollista ettei se uusi mies halua olla mukana pettämisjutuissa ja siksi hannaa.
Etenkin jos hänkin tunteee ap:n miehen
Lasten ja humalaisten suusta kuulee totuuden.