Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki kännipuheet täyttä potaskaa

Vierailija
22.06.2022 |

Mikä teidän kokemus on? Jos mies puhuu teille jostain tuhannen päissään niin onko siinä ollut mitään totuutta takana?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin.

Silloin yleensä saattaa kuulla totuuden.

Vierailija
2/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä avaan tätä juttua vähän. Yksi mun läheisimmistä miespuolista ystävistä, ellei jopa läheisin, kertoi kännipäissään toivovansa minun ja miehen eroa. Tietää ettei meillä mene hyvin ja kyseli miten varmaa meidän "lusikoiden jakoon laittaminen" on. Olen hälle joskus puhunut että ero on ollut vakavassa harkinnassa. Hän myös sanoi että voi tarjota "turvasataman" ja antaa kotinsa avaimen mulle että voin tulla hengähtämään aina kun siltä tuntuu. Tänään kysyin sitten viestillä tarkennusta näihin puheisiin niin ei oikein meinaa vastata mitään. Itselle tuli fiilis että oli känniläisen puheita mutta aloin miettimään onko tuossa jotain hänen aitoja ajatuksia mukana. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä tän päiväisestä viestistä ymmärsin että ainakin tuo avaimesta puhuminen oli puppua eli sitä ei tekisi. Ap

Vierailija
4/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa mies tai nainen puhuu juuri sitä mitä selvänä ei uskalla ja samalla näyttää todellisien luonteensa kuin mielensä!Alkohoolihan vapauta kaikki estot!

Vierailija
5/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten kun kysyin antaisiko sen avaimen (koska mun mielestä se ei ole ihan huono idea), oli hiljaa eikä antanut vastausta? Laitoin sitten itse että ehkä ei kannata antaa. En halunnut että tuosta tulee joku stressi hänelle. Ap

Vierailija
6/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin tästä ystävästä tulee välillä ihan mielettömän kylmä. Sitten toisaalta kännissä laittaa aivan erityylisiä viestejä. Arkena lähinnä vain työhön liittyviä viestejä ja kun työt loppuu neljältä, saattaa hiljentyä täysin. Kuitenkin puhuu että olen tosi läheinen. Hirveän vaikea yrittää tuosta tulkita mitään, mikä on totta ja mikä ei. Ap

Vierailija
7/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä paljastaa aidot tunteensa, mutta selvinpäin pelkää niitä.

Vierailija
8/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalassa mies tai nainen puhuu juuri sitä mitä selvänä ei uskalla ja samalla näyttää todellisien luonteensa kuin mielensä!Alkohoolihan vapauta kaikki estot!

Ei pidä paikkaansa. Alkoholi poistaa estoja mutta kun alkoholi vaikuttaa aivojen välittäjäaineisiin niin se myös synnyttää "oivalluksia" ja "tunteita", jotka tuntuvat sillä hetkellä aidoilta mutta ei niillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Vaikka alkoholisti nousuhumalassaan rakastaisikin koko maailmaa ja kaikkia ihmisiä ja olisi valmis tekemään jotain tarkoita sitä, että hän todellisuudessa tuntisi ja ajattelisi niin. Se on se päihde, joka vaikuttaa tunnekeskukseen, mikä saa tuon aikaan.

Jokainen, joka on ollut maailmojasyleilevässä kännissä joskus, tunnistaa kyllä ilmiön.

Vierailija
9/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin tästä ystävästä tulee välillä ihan mielettömän kylmä. Sitten toisaalta kännissä laittaa aivan erityylisiä viestejä. Arkena lähinnä vain työhön liittyviä viestejä ja kun työt loppuu neljältä, saattaa hiljentyä täysin. Kuitenkin puhuu että olen tosi läheinen. Hirveän vaikea yrittää tuosta tulkita mitään, mikä on totta ja mikä ei. Ap

Ensinnäkin totta on se, mitä hän tekee ja sanoo selvinpäin. Toiseksi, miksi sinua edes kiinnostaa ihminen, jolla mitä ilmeisimmin on jonkin asteinen alkoholiongelma?

Vierailija
10/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Alkoholi poistaa estoja mutta kun alkoholi vaikuttaa aivojen välittäjäaineisiin niin se myös synnyttää "oivalluksia" ja "tunteita", jotka tuntuvat sillä hetkellä aidoilta mutta ei niillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Vaikka alkoholisti nousuhumalassaan rakastaisikin koko maailmaa ja kaikkia ihmisiä ja olisi valmis tekemään jotain tarkoita sitä, että hän todellisuudessa tuntisi ja ajattelisi niin. Se on se päihde, joka vaikuttaa tunnekeskukseen, mikä saa tuon aikaan.

Jokainen, joka on ollut maailmojasyleilevässä kännissä joskus, tunnistaa kyllä ilmiön.

Hyvä pointti! Ap

Vierailija
11/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin totta on se, mitä hän tekee ja sanoo selvinpäin. Toiseksi, miksi sinua edes kiinnostaa ihminen, jolla mitä ilmeisimmin on jonkin asteinen alkoholiongelma?

Kiinnostaa koska hän on mun paras ystävä. Ongelmineen kaikkineen. Tiedän että on alkoholiongelma ja vakava masennus mutta en voi silti olla välittämättä. Ap

Vierailija
12/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja omasta kokemuksesta voin sanoa että olen monta kertaa kuunnellut kännistä miestä, ja voin sanoa että en usko sanaakaan mitä mies sanoo. Täyttä Jaskaa. Miksi ei uskalla sanoa selvinpäin?

No, alkoholistit valehtelevat. True story.

Vierailija
13/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä on että vielä puolisen vuotta sitten sanoi selvinpäinkin että rakastaa mua ja että oon tärkeä ja miten meidän rakkaus (ystävyydellä) kestää ikuisesti. Sitten alkoi syvä masennuskausi jonka jälkeen ei ole enää puhunut näin muuta kuin pari kertaa humalassa. En usko että tämän hetkinen "kylmyys" menee enää masennuksen piikkiin. Ap

Vierailija
14/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Alkoholi laittaa aivokemiat mullin mallin. Ei sellaisessa tilassa mitään totuuksia ladella. Pelkkää keittiöpsykologien arvelua.

Vierailija
15/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Alkoholi laittaa aivokemiat mullin mallin. Ei sellaisessa tilassa mitään totuuksia ladella. Pelkkää keittiöpsykologien arvelua.

Tätä mieltä lähinnä oon itsekin. Ap

Vierailija
16/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten kun kysyin antaisiko sen avaimen (koska mun mielestä se ei ole ihan huono idea), oli hiljaa eikä antanut vastausta? Laitoin sitten itse että ehkä ei kannata antaa. En halunnut että tuosta tulee joku stressi hänelle. Ap

Todennäköisesti siis haluaisi tuota oikeasti, mutta selvinpäin alkoi hävettämään.

Vierailija
17/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tuli lähinnä fiilis että katui kun tuli sellaista sanottua. Vaikka kirjoitti siitä kyllä silloin humalassa pitkän viestin ja hetken päästä vielä uuden jossa sanoi että seisoo 100% sanojensa takana. Ap

Vierailija
18/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä annoin turhankin kylmän kuvan tästä ystävästä. Muutama päivä sitten kävin kylässä hänellä ja tuli halaamaan ja sanoi että harmittaa kun mun elämä on monella tapaa niin sekaisin. Sitten taas toisena päivänä tuntuu taas "kylmenneen". On kyllä jo meidän ystävyyden alussa tehnyt selväksi että tiettyjen tunteiden näyttäminen on tosi vaikeaa, puhui siitä mulle. Monesti tulee vaan itselle sellainen olo että mitähän oon nyt tehnyt väärin. Tiedän että hän sanois etten ole tehnyt mitään väärää... Ap

Vierailija
19/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan esim kertoa ihatuneeni johonkin kännissä, mutta en ole oikeasti kovin kiinnostunut. Kännissä tunne voi silti olla totta.

Vierailija
20/61 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paljastin parin juoman jälkeen juurikin tälle samalle ystävälle reilu vuosi sitten että oon häneen ihastunut :D Se oli kyllä ihan totta. En ollut vain aikasemmin uskaltanut kertoa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi