Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni tai iso asia mitä olet salannut ystävältäsi/läheiseltäsi lähiaikoina?

Vierailija
22.06.2022 |

Oletko joutunut tai muuten halunnut salata jonkun asian läheiseltäsi? Voin aloittaa. Piilotti juuri exmiehellä käydessäni hänen tekemät kaksi leipää käsilaukkuun hänen poistuessa keittiöön. Kiitin leivistä, eikä hän huomannut. Vihaan makkaraa ja oli laittanut siivuja sinne väliin, enkä pitänyt mutten halunnut olla epäkohtelias, ja on sellainen kuumakalle että olisi pitänyt röyhkeänä jos olisin jättänyt syömättä , mutta ei vaan tehnyt mieli yhtään, maistoin kyllä.

Muita?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro kenellekään, että vaihdoin työpaikkaa ihastumisen takia. En kertonut edes sille henkilölle, johon ihastuin.

Minäkin olen ihastunut nuorempaan miespuoleiseen työkaveriin, en ole puhunut siitä kenellekään.. Mies on varattu, minäkin olen naimisissa ja on lapsiakin. Minulla on määräaikainen työsuhde enkä haluaisi vaihtaa työpaikkaa miehen takia.

Vierailija
62/66 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni eivät tiedä että katson Salkkareita

T.mummo 60v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että käyn salaa ahmimassa hampurilaisia, kakkua yms epäterveellistä

Vierailija
64/66 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut miehelleni, että olen löytänyt hänen kätkemänsä "tyttöily"vaatteet laatikosta kaapin perältä. Olen tiennyt kaksi vuotta, koko yhdessä asumisemme ajan.

Vierailija
65/66 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut sisaruksilleni enkä muillekaan sukulaisille, että olen saanut muutaman pienen aivoinfarktin.

En jaksa sitä hössötystä, mikä tiedosta seuraisi.

Vierailija
66/66 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on OCD-tyyppisiä

pakkoajatuksia. Pitkään hiljensin/tungin pois äänet pään sisällä mutta nyt taas olen sortunut maneereihin. Ja minun kohdallani tähän kuluu ajan lisäksi rahaa paljon.

Jos on oikein paha olo, saatan kertoa puolisolle mitä mietin, mutta kun ajatukset kulkee kehää vuodesta toiseen vanhasta jutusta, se kuluttaisi liikaa kertoa enempää. Kumppani ei ole terapeutti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan