Missä voisi tavata 30-40v sinkkunaisia, jotka eivät tinderöi?
Eikä mielellään myöskään kreizibailaa jatkuvasti, eli baaritkaan ei se paras vastaus tähän.
En itse käytä Tinderiä enkä muita vastaavia äppiksiä, enkä etsi baareista satunnaisseuraa. Siksi olisi kiva löytää samantyyppisesti ajattelevia naisia jostain, jotta voisi sitten tutustua paremmin.
Kommentit (141)
Kun liikun tuolla kaupungilla tai mehtässä, en ole hakemassa seuraa vaan tekemässä jotain tärkeää tai siirtymässä paikasta A paikkaan B. Nykyelämä on erityisesti sairaalloisen työkulttuurin takia niin hektistä ettei ihmiset pariudu enää luonnollisesti, koska heillä ei yksinkertaisesti ole aikaa tai varaa vain hengailla, ja kolmansia paikkoja (sosiologian termi third place, kohtaamispaikka kodin ja työpaikan välissä) ei enää ole.
Minut tavoittaa siis online yhteisten kiinnostuksen kohteiden/harrastusten ympärille luotujen yhteisöjen foorumeilta. Viimeiset 5 vuotta olen tutustunut jokaiseen kaveriini ja kumppaniini Discordissa ja sieltä siirrytty oikeaan elämään.
Täältä. 🙋🏼En vaan tapaa vapaita sinkkumiehiä koskaan missään. n32
Vierailija kirjoitti:
Ja se että kaikella todennäköisyydellä löytää naapurin miehen jos alkaa tinderöimään. Mulle on käyny jo kaksi kertaa niin siitä päättelen että tinderissä on paljon seuraa hakevia. Muuten todennäköisyys on nolla
Miksi se on ongelma, että tinderissä tulee vastaan naapuri? Pakottavatko henkiolennot sinut antamaan hänelle tykkäyksen, vaikka et haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisopiston kielikursseilta? Siellä on naisia pilvin pimein. Jollet löydä hyvää tytsyä, niin ainakin opit uuden kielen.
Kuntosalilla myös käy pieni kuhina... jollei silmäpeli johda kommentointiin, niin ainakin saat kuntoa & lihaksia.
Minkä tahansa harrastuksen parista. Ainakin on yhteinen kiinnostuksen aihe, josta jutella.
Myös tapahtumat, festarit jne.
Museot? Naiset tutkimusten mukaan kuluttaa kulttuuria miehiä enemmän, joten siellä vois olla saumaa.
Jep, sali olisi hyvä paikka. Mulle juttelee vain toiset naiset, homot ja joku ulkkis. Heteromiehet ei lähesty. Ovat vaan napit korvilla...
Jos olet 40v, niin kannattaa lähestyä 35-45v naisia. 30-vuotiaat pitää sua vanhana. Jos olet ylipainoinen, niin lähesty niitä ylipainoisia jne
Työpaikka, kuntosali, nämä nyt tulee ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiin tutustuminen ensin ystävyyspohjalta on toiminut ainakin minulle, kun en jaksa mitään säätötapailusuhteita. Itse asiassa 70% parisuhteista alkaa ystävyydestä. Se, mistä niitä ystäviä voisi kullekin löytyä taas riippuu aika paljon omista kiinnostuksenkohteista.
Mun kanssa haluaa kaveerata yli-ikäiset ja ylipainoiser miehet. Kiitos, mutta ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on varmaan pari sataa tyyppiä töissä ja miehiä niistä on max 10%. Eikä ne niistäkään kovin moni ole sinkku. Kaverien kautta olen tavannut potentiaalisia ehdokkaita viimeksi parikymppisenä. Sen jälkeen vaihtoehto on ollut lähinnä tinder. Baareissa en ole käynyt enää kymmeneen vuoteen. Salilla kaikilla on nykyään napit korvilla ja moni (suomalainen) mies ujostelee mua. En tiedä miten muut löytävät niitä miehiä. Tinderissä tarjolla jotain fwb-kakkaa.
Aloittajan speksien mukaiset naiset ovat joko:
1) Eronneita äitejä tai yksinhuoltajia
2) Mielenterveysongelmaisia tai muuten henkisesti epävakaita
3) Molempia edellä mainituista
Koiraharrastuksista. Miehet on aina vähemmistössä ja haluttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on varmaan pari sataa tyyppiä töissä ja miehiä niistä on max 10%. Eikä ne niistäkään kovin moni ole sinkku. Kaverien kautta olen tavannut potentiaalisia ehdokkaita viimeksi parikymppisenä. Sen jälkeen vaihtoehto on ollut lähinnä tinder. Baareissa en ole käynyt enää kymmeneen vuoteen. Salilla kaikilla on nykyään napit korvilla ja moni (suomalainen) mies ujostelee mua. En tiedä miten muut löytävät niitä miehiä. Tinderissä tarjolla jotain fwb-kakkaa.
Anna kun arvaan, et koskaan tee aloitetta tosielämässä vaan odotat että joku lähestyy tai tekee ratkaisevan liikkeen ikään kuin elettäisiin vielä jossain 1950-luvun tanssilavakulttuurissa jossa naiset istuvat ujostellen penkillä odottamassa että miehet ovat hakeneet halkopinon takana pullosta tarpeeksi rohkaisua?
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
no joo, ei, koska siellä on vain pelkkiä miehiä töissä, kuntosalilla ei ole myöskään naisia näkynyt
eikä niille voi puhua, pissis-influenssereita mukamas, ei voi rahvaalle puhua....
Eipä tuohon oikein ole muuta ratkaisua kuin old school tyyli eli sun täytyy nyt vaan jutella naisille tosielämässä, niin kuin ennenkin tehtiin. Ehkä laajentaa omaa elinpiiriä jos se kovin miesvoittoinen ja alat välillä käydä paikoissa joissa on naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Koiraharrastuksista. Miehet on aina vähemmistössä ja haluttuja.
naapurin mies kuskaa Fifiä, pikku karvapalloa.
Aamulla sen ovesta tulee toinen mies mun kaa samaan aikaan?
no mutta hei!
perustakaa poaikkakunnallenne "leikkikerho", siitä on nyt ollut paljon juttua!
Ovat saaneet suuren suosion!
Osa peleistä on kait ilmaisia, joissain on maksu!
eiku joo LEIKKIKLUBI sanalla löytyy tietoa.
Tosi kiva idea!
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Tinderöin löytääkseni sitoutuneen kumppanin. Löysin. En tinderöi enää.
N40
Tää on vähän sellainen periaatteellinen juttu, että en halua käyttää Tinderiä, koska se on suunniteltu johonkin ihan muuhun kuin tuomaan toisilleen sopivia ihmisiä yhteen pitkäaikaisiin parisuhteisiin.
Olen vielä IT-alalla töissä, ja ymmärränkin jotain tällaisten äppiksien toiminnasta. Ymmärrykseni ei tee Tinderin käytöstä yhtään mukavampaa, päinvastoin.
t. AP
Heh, minäkin olin nainen joka ei käytä tinderiä kun erosin pitkästä suhteesta kolmevitosena. Periaatteellisesti vastustin tiedonkerääjänä, pinnallisena ja aika tylsänäkin pitämääni sovellusta, eikä ollut ongelmia tutustua ihmisiin ihan oikeassakin elämässä. No kappas, kaverin erosi, ja sai kuitenkin yllytettyä erään illanvieton aikana siihen, että molemmat liittyy. Tarkoitus oli käydä ehkä jotkut treffit testaamassa. Viikko meni, tapasin nykyisen puolisoni ja poistuin. Kenet vaan voi lopultakin tavata missä vaan.
Ja se että kaikella todennäköisyydellä löytää naapurin miehen jos alkaa tinderöimään. Mulle on käyny jo kaksi kertaa niin siitä päättelen että tinderissä on paljon seuraa hakevia. Muuten todennäköisyys on nolla