Missä voisi tavata 30-40v sinkkunaisia, jotka eivät tinderöi?
Eikä mielellään myöskään kreizibailaa jatkuvasti, eli baaritkaan ei se paras vastaus tähän.
En itse käytä Tinderiä enkä muita vastaavia äppiksiä, enkä etsi baareista satunnaisseuraa. Siksi olisi kiva löytää samantyyppisesti ajattelevia naisia jostain, jotta voisi sitten tutustua paremmin.
Kommentit (141)
Itse luotan nettideittailuun.
Arkielämässä lähestyminen ja tutustuminen on mielestäni aivan liian vaivalloista ja epävarmaa. Mun mielestä olisi hölmöä jättää kokonaan käyttämättä se helpoin tapa päästä treffeille tutustumaan.
Jos joku käyttäytyy epäasiallisesti tai on vain seksin perässä niin heidät on helppo ohittaa.
Jos tinder ei miellytä niin vaihtoehdoiksi jää:
Bumble
FB Dating
Okcupid
Badoo
Vakavasti puhuen tämä on kyllä ongelma että ihmiset eivät nykyään kohtaa koska ennen asia hoitui joko vanhempien järjestämänä, omalta kylältä tai naapuritalosta, baarista tai tanssilavalta. Suomalaiset ovat seurustelukulttuurin osalta laskeutuneet todella myöhään puusta eli vuosituhannen vaihteessa vasta käytännössä kun sen jälkeen tullut nettideitit, baareilu vähentynyt, tanssilavat eläköityneet ja kylät hiljentyneet. Onhan sitä harrastuksia jne. mutta oikeasti ihmiset käy harrastuksissa sen harrastuksen takia, ei seuranhaku mielessä eli harrastuksen aloittaminen sen takia että löytäisi seuraa on todella huono idea ja itsekin huomannut että omissa harrastuksissa ollut vain varattuja.
Toki edelleen seuraa löytää niistä baareista ja tanssilavoilta mutta jos kumpikaan ei oikeasti kiinnosta niin sitten ainoa vaihtoehto on netti koska lenkkipolulta sitä kumppania nyt ei todellakaan löydä.
Tanssilavalta, ehdottomasti. Siellä ollaan selvin päin ja autolla.
Rytmitajua vaaditaan ja vähän peruskurssia alle.
Niillä pääset haravoimaan tarjontaa. Yleensä matemaattisesti lahjakkailla on rytmien ja kuvioiden tajua.
Päivän Hesarin mukaan sosiologi Anna Kontulakin on löytänyt lavalta nykyisen miehensä!
Mutta jos olet vasta-alkaja, niin älä heti yritä jotain lavahirmua, he kun pyörivät keskenään...
Onnea matkaan.
Kultturibussiryhmämatkalta! Pariskuntia ja naisia!!
Vierailija kirjoitti:
Tanssilavalta, ehdottomasti. Siellä ollaan selvin päin ja autolla.
Rytmitajua vaaditaan ja vähän peruskurssia alle.
Niillä pääset haravoimaan tarjontaa. Yleensä matemaattisesti lahjakkailla on rytmien ja kuvioiden tajua.
Päivän Hesarin mukaan sosiologi Anna Kontulakin on löytänyt lavalta nykyisen miehensä!
Mutta jos olet vasta-alkaja, niin älä heti yritä jotain lavahirmua, he kun pyörivät keskenään...
Onnea matkaan.
En ole aloittaja mutta kokeilin yrittää tanssimista, en oppinut millään, se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan harrastekerho on yleensä ainut mahdollisuus.
Siinä on vaarana valitus häirinnästä ja ahdistelusta ja potkut. Ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti puhuen tämä on kyllä ongelma että ihmiset eivät nykyään kohtaa koska ennen asia hoitui joko vanhempien järjestämänä, omalta kylältä tai naapuritalosta, baarista tai tanssilavalta. Suomalaiset ovat seurustelukulttuurin osalta laskeutuneet todella myöhään puusta eli vuosituhannen vaihteessa vasta käytännössä kun sen jälkeen tullut nettideitit, baareilu vähentynyt, tanssilavat eläköityneet ja kylät hiljentyneet. Onhan sitä harrastuksia jne. mutta oikeasti ihmiset käy harrastuksissa sen harrastuksen takia, ei seuranhaku mielessä eli harrastuksen aloittaminen sen takia että löytäisi seuraa on todella huono idea ja itsekin huomannut että omissa harrastuksissa ollut vain varattuja.
Toki edelleen seuraa löytää niistä baareista ja tanssilavoilta mutta jos kumpikaan ei oikeasti kiinnosta niin sitten ainoa vaihtoehto on netti koska lenkkipolulta sitä kumppania nyt ei todellakaan löydä.
Ei tässä mitään ongelmaa ole. Deittisovelluksia on vaikka miten paljon. Ongelmia tulee sitten jos niitä ei halua käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Tinderöin löytääkseni sitoutuneen kumppanin. Löysin. En tinderöi enää.
N40
Tää on vähän sellainen periaatteellinen juttu, että en halua käyttää Tinderiä, koska se on suunniteltu johonkin ihan muuhun kuin tuomaan toisilleen sopivia ihmisiä yhteen pitkäaikaisiin parisuhteisiin.
Olen vielä IT-alalla töissä, ja ymmärränkin jotain tällaisten äppiksien toiminnasta. Ymmärrykseni ei tee Tinderin käytöstä yhtään mukavampaa, päinvastoin.
t. AP
Aika jännä juttu sitten, että minä ja usea tuttavani ovat löytäneet pitkäaikaisen kumppanin Tinderistä.
Vinkki: kaveripiiriin viestiä, että etsii kumppania. Sitten niitä mahdollisuuksia alkaa aueta. Sua aletaan parittamaan suoraan tai epäsuorasti. Ei ole sitä oikeaa, sopiva matchi on Se Oikea sieltä kaveripiiristä.
Jos ei ole kavereita enää, niin sitten on vaikeampaa. Nelikymppisetkin alkaa olla aika fleguja jo. Työ ja perhe rassaa, ellei ole sellainen ADHD-vipeltäjä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Tinderöin löytääkseni sitoutuneen kumppanin. Löysin. En tinderöi enää.
N40
Sama juttu. Mä löysin aviomieheni tinderistä, joten en osaa auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnosta, kahviloista, konserteista...
Nyt vähän realismia ehdotuksiin, kun ap selvästi kysyi mistä löytyy pariutumishalukkaita naisia juttutuulella.
Luontolenkillä kun tuntematon mies liimautuu vanaveteen juttelemaan niin naisella lenkkivauhti kiihtyy kummasti.
Niillä on otsassa tatuointi: Olen vapaa, tule mies parittelemaan...
Joo, kuule, sun pitää itse etsiä. Jos et tykkää käyttää Tinderiä tai muita deittiäppejä tai käydä baareissa, missä tuon ikäiset ( jotkut) käy, etkä tunne sellaisia, tai sinun ystävillä, työkavereilla ei ole tiedossa, ja jotka voisivat järjestää tapaamisen, niin mahdollisuudet ovat vähissä.
Esimerkiksi tänään suolta. Huomenna töistä.
Minä poistin Tinderin, baarista löytyi mies niin mennään baareihin yhdessä. Se kipinä ja vetovoima on sellainen että sitä joko on tai ei, kenenkään paperilla pätevän Tinder-tyypin kanssa ei ollut
Kirjastosta. Hyllyjen välissä silmäyksiä...
Ja kirjastossa käyvä mies on älykäs. Siis jos on kirjoja kädessä eikä käy tietokoneilla huumekauppaa.
Mikä vika siinä Tinderissä on, jos haluat tapailla naisia? Ymmärsin, että et hae mitään vakavaa, niin eikö Tinder just ole siihen hyvä? Sieltä löytää lyhyttä ja pidempi aikaista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
N40
Minäkin löysin vuonna 2020, kihlauduttiin. Erottiin viime vuonna miehen pettämisen vuoksi. En tinderöi enää. Kaikki ne on samanlaisia, lyhyet taviksetkin.
Eiköhän kaikki oo jakamassa tavaraansa Tinderissä
Mene lavatanssikursseille. Oikeasti. Siellä on miehiä aina enemmän kuin naisia, ja jos vielä opit perusteet niin "markkinat" vain laajenee kun voit ottaa koko lavatanssit haltuun. Ja jos ei löydy rakastettua, niin monta ystävää varmasti. Nykyään on niin paljon muutakin kuin pelkkä valssi ja vaihtoaskel. Käy ihan hikiliikunnasta.