Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisi tavata 30-40v sinkkunaisia, jotka eivät tinderöi?

Vierailija
22.06.2022 |

Eikä mielellään myöskään kreizibailaa jatkuvasti, eli baaritkaan ei se paras vastaus tähän.

En itse käytä Tinderiä enkä muita vastaavia äppiksiä, enkä etsi baareista satunnaisseuraa. Siksi olisi kiva löytää samantyyppisesti ajattelevia naisia jostain, jotta voisi sitten tutustua paremmin.

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vain jos oot max 50v. jos yli niin et mistään🤣

Vierailija
62/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää mulle yksikin pari joka on löytänyt toisensa museosta. Ihan oikeasti nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää mulle yksikin pari joka on löytänyt toisensa museosta. Ihan oikeasti nyt.

Tää käy aina munkin mielessä, kun näitä museoita täällä aina tyrkytetään 😂

Vierailija
64/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhanyhdistykseltä

Vierailija
65/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene aikuisille tarkoitetulle ratsastuksen alkeiskurssille! Kävin muutama vuosi sitten. Meitä oli 11 naista ja 1 mies. Koko porukka oli tosi mukavaa, naureskeltiin aina tunnin jälkeen omista mokista ja puhuttiin hevosista ja aina myös joku kertoi jotakin hlö. kohtaista. Olin silloin n. 50-vuotias. Mukana oli perheellisiä naisia ja sinkkuja. Ainokainen mies otettiin reilusti kaverina höpötysporukkaan.

Ja mielestäni kaikki naiset reippaita jalatmaassa-tyyppejä, ei todellakaan mitään lumihiutaleita! Kokeile jos haluat uusia kokemuksia 😊

Vierailija
66/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Tinderöin löytääkseni sitoutuneen kumppanin. Löysin. En tinderöi enää.

N40

Tää on vähän sellainen periaatteellinen juttu, että en halua käyttää Tinderiä, koska se on suunniteltu johonkin ihan muuhun kuin tuomaan toisilleen sopivia ihmisiä yhteen pitkäaikaisiin parisuhteisiin.

Olen vielä IT-alalla töissä, ja ymmärränkin jotain tällaisten äppiksien toiminnasta. Ymmärrykseni ei tee Tinderin käytöstä yhtään mukavampaa, päinvastoin.

t. AP

Ok mutta miksi sinua haittaa se jos toinen tinderöi?

Vierailija
67/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huu haa -kursseilta. Meditointi, jooga, kristallikivien salaisuudet, mediumismi, unien tulkinta ja selvänäkö.

Siellä käy pelkkiä naisia, on varaa valita. Mies noissa porukoissa on kukkulan kuningas.

Tää on niin totta.

Vierailija
68/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden parin. Oli opastettu kierros. Asiakas iski sen oppaan. Kyseli kaikkea ja jäi kierroksen jälkeen juttelemaan.

Vierailija
69/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden parin. Oli opastettu kierros. Asiakas iski sen oppaan. Kyseli kaikkea ja jäi kierroksen jälkeen juttelemaan.

Tässä on se riski, että toinen on töissä ja toinen ei. Eli sen töissä olevan on oltava ystävällinen ja kohtelias asiakasta kohtaan, vaikka asiakas heittäisi tosi huonoa läppää.

Sama pätee kaikkiin asiakaspalvelutilanteisiin. Eli en suosittele.

Vierailija
70/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä: laita Tinder profiiliin että ei tinderöijille..

Vierailija
71/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkametsästä.

Vierailija
72/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me! Bongasin mieheni (tai mies bongasi minut) Ateneumista. Kierrettiin suht samaan tahtiin ja ohimennen tuli juttua siitä, mitä katseltiin. Vähitellen juttelu syveni ja huomasin, että tää mies on ihana! Kun kierros oli tehty, niin näin hänet vielä aulassa. (Joo, myöhemmin mies kertoi, että oli viivytellyt tahallaan...) Takkia pukiessa hän kyseli, kinnostaisiko minua lähteä vielä kahville. No lähdin ja siitä tämä juttu sitten lähti :D

Nyt ollaan oltu yhdessä jo 7 vuotta.

Vierailija
73/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vain jos oot max 50v. jos yli niin et mistään🤣

Niin, Kannattaa yrittää suunnilleen oman ikäisiä, ei 20 v nuorempia. 

Vierailija
74/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansalaisopiston kielikursseilta? Siellä on naisia pilvin pimein. Jollet löydä hyvää tytsyä, niin ainakin opit uuden kielen.

Kuntosalilla myös käy pieni kuhina... jollei silmäpeli johda kommentointiin, niin ainakin saat kuntoa & lihaksia.

Minkä tahansa harrastuksen parista. Ainakin on yhteinen kiinnostuksen aihe, josta jutella.

Myös tapahtumat, festarit jne.

Museot? Naiset tutkimusten mukaan kuluttaa kulttuuria miehiä enemmän, joten siellä vois olla saumaa.

Huom, yhteinen harrastus tai kiinnostuksen kohdekaan ei silti ikinä takaa romanttista vetovoimaa just ap:lle.

Vierailija
75/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 39v nainen kuljen; ruokakaupassa, askartelu/käsityö/taidetarvike-liikkeissä, kahviloissa, museoissa ja gallerioissa, opiskelen joten oppilaitoksissa, kävylenkillä, piirtämässä, kirjastossa ja kirjakaupoissa, harrastamassa esim. Kansalaisopistolla, uimassa (tosin en kaipaa seuraa kun uin) Satunnaisesti käyn erilaisissa tapahtumissa ja livekeikoilla. Harrastan urban exploringia ja geokätköilyä sillointällöin. Tinderissä olin enkä takaisin aio mennä. Tinder on Turhake.

Vierailija
76/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnasta, mut kannattaa olla uskossa tai kiinnostusta vahvasti kristinuskoon. Bonus vinkki älä Älä mollaa toisen vakaamusta ees leikilläsi.

Vierailija
77/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen itseäni (41v introvertti), niin minä käyn töissä, ulkoilutan koiria, teen eläimiin liittyvää vapaaehtoistyötä kahdessa eri paikassa ja muut liikkumiset on kaupassa, konserteissa ja elokuvissa. Eli nuo kaksi viimeistä olisi potentiaalisia kohtaamispaikkoja, ellet satu tulemaan lenkillä vastaan. Vapaaehtoistyössä ei ole soveliasta alkaa flirttailemaan asiakkaiden kanssa.

Vierailija
78/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram siltä vaan yksäriä menemään. Älä kirjoittele julkisia iskuviestejä kommenteihin. Ne on noloja ja ahdistavia.

Vierailija
79/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin lukuisat sinkkuryhmät ja tai harrastusryhmät.

Vierailija
80/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene giganttiin esinny tai työskentele myyjänä ja kuuntele tosissasi ja kunnolla mitä nainen haluaa ostaa ja myy sille se nimenomainen tuote mitä se on tullut ostamaan. Jos nainen on sinkku niin se kyllä pistää merkille että oli se yksi myyjä joka ei manspleinannut ja pakko myynyt jotain väärää tuotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi