Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisi tavata 30-40v sinkkunaisia, jotka eivät tinderöi?

Vierailija
22.06.2022 |

Eikä mielellään myöskään kreizibailaa jatkuvasti, eli baaritkaan ei se paras vastaus tähän.

En itse käytä Tinderiä enkä muita vastaavia äppiksiä, enkä etsi baareista satunnaisseuraa. Siksi olisi kiva löytää samantyyppisesti ajattelevia naisia jostain, jotta voisi sitten tutustua paremmin.

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokapinasta

Tämä on itse asiassa totta. En itse ole mukana, mutta liike tuo yhteen ihmisiä, jotka eivät tunne toisiaan aiemmin. Tutustumista tapahtuu.

Vierailija
22/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainosta tutuille, että olet sinkku ja valmis sokkotreffeille. Ihmiset tykkää auttaa ja parittaa.

Tätä varten pitää olla tuttuja ja kavereita. Miten on ap:n laita?

No työkavereillekin voi kahvitauolla asiasta mainita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiin tutustuminen ensin ystävyyspohjalta on toiminut ainakin minulle, kun en jaksa mitään säätötapailusuhteita. Itse asiassa 70% parisuhteista alkaa ystävyydestä. Se, mistä niitä ystäviä voisi kullekin löytyä taas riippuu aika paljon omista kiinnostuksenkohteista.

Vierailija
24/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehti-ilmoituksella.

Nimim. Nais-Seuraa hakeva poikamies 35v.

Vierailija
25/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huu haa -kursseilta. Meditointi, jooga, kristallikivien salaisuudet, mediumismi, unien tulkinta ja selvänäkö.

Siellä käy pelkkiä naisia, on varaa valita. Mies noissa porukoissa on kukkulan kuningas.

Vierailija
26/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikurssilta? Jos ei natsaa, niin opit kokkailemaan.

Vierailija
27/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä, yliopistolta, kirjastosta, lounasravintolasta lounaalta, ruokakaupasta, lisäravinnekaupasta (kuntoilu- ja luontaistuotekaupat), apteekista, lääkärikeskuksen odotusaulasta, bussista tai junasta.

T. Nainen, joka ei ole koskaan ollut Tinderissä tai deittipalstoilla, eikä käy baarissakaan

Vierailija
28/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkosta sunnuntaijumalanpalveluksesta & kirkkokahveilta sen jälkeen! 🙂

Vierailija
29/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKEAsta. Väijyt siellä huonekalujen keskellä ja kysyt sopivalta kohteelta, et sopisko tää mun asuntoon, joka on sen tyylinen, että... tai onko sulla kokemusta näistä Slinga-tyynyistä? Toimiiko hyvin?

Vierailija
30/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistot on täynnä naisia ottamassa aurinkoa. Valkkaa paras body ja käy juttusille.

Vierailija
31/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IKEAsta. Väijyt siellä huonekalujen keskellä ja kysyt sopivalta kohteelta, et sopisko tää mun asuntoon, joka on sen tyylinen, että... tai onko sulla kokemusta näistä Slinga-tyynyistä? Toimiiko hyvin?

Tää on aika hyvä 😁 Siellähän niitä naisia pyörii pilvin pimein.

Vierailija
32/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Pitää miettiä naisnäkökulmasta: missä naiset käy? - Siellä on paljon naisia.

Maatalous- tai Moottoripyörämessuillakin saattaa olla, mutta tietyn tyyppisiä naisia. Näin voi sitten haarukoida, minkälainen nainen saisi olla.

Vierailija
33/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat myös jo varattuja.

Vierailija
34/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä, yliopistolta, kirjastosta, lounasravintolasta lounaalta, ruokakaupasta, lisäravinnekaupasta (kuntoilu- ja luontaistuotekaupat), apteekista, lääkärikeskuksen odotusaulasta, bussista tai junasta.

T. Nainen, joka ei ole koskaan ollut Tinderissä tai deittipalstoilla, eikä käy baarissakaan

Olet timangia!

Vierailija
35/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla tuntuu olevan liikaakin tarjontaa treffiseurasta kun on varaa karsia pois kaikki yleisimmät tavat löytää seuraa.

Vierailija
36/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä kotisohvalta/kauppareissulta/bussista/työpaikalta/vanhempieni koiraa lenkittämästä. Nämä oikeastaan ne parhaat mahdollisuudet tavata minut, mutta enpä ole hyvää miestä näillä nikseillä löytänyt.

Oikeasti tarvitsisin itsekin jotain apua, kun Tinderiin ja baareihin en ole menossa.

Vierailija
37/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Pitää miettiä naisnäkökulmasta: missä naiset käy? - Siellä on paljon naisia.

Maatalous- tai Moottoripyörämessuillakin saattaa olla, mutta tietyn tyyppisiä naisia. Näin voi sitten haarukoida, minkälainen nainen saisi olla.

Aika harvassa on maanviljelijänaiset tai moottoripyöräilevät naiset.

Vierailija
38/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla tuntuu olevan liikaakin tarjontaa treffiseurasta kun on varaa karsia pois kaikki yleisimmät tavat löytää seuraa.

Se on näitä av-miehiä, jotka kuluttavat koko elämänsä roikkumalla täällä ja kyselemällä mistä saisi naisen. Yksikään ehdotus ei koskaan kelpaa ja seuraavana päivänä ne kysyy taas samaa uudestaan. Toivottomia tapauksia, mutta saattaahan joku vähemmän epäsosiaalinen saada täältä jotain vinkkejä.

Vierailija
39/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerrottiin eilen yhdestä paikasta jonka lähistöllä sattumoisin asun, mutta en kerro sitä tietenkään koska mitä vähemmän kilpailua, sitä parempi tarjonta minulle. :)

Vierailija
40/141 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistot on täynnä naisia ottamassa aurinkoa. Valkkaa paras body ja käy juttusille.

Ei onnistu tuolla asenteella. Mieti ensin, missä kunnossa oma body on ja valitse samantyylinen nainen. Tämä on se idea, jolla pitäisi lähteä liikkeelle tai muuten etsit vielä kymmenen vuoden kuluttua seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän