Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako ketään muuta yrittäjyys?

Vierailija
17.10.2006 |

Itse haluaisin työllistää itse itseni..kun vaan keksisi hyvän liikeidean.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa teemme yrityssuunnitelman. Siihen menee koko lukuvuosi.

Vierailija
2/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vapaata, vastuu valtava....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää YouTuben myyneet kaks häiskää oli alta 30v ja nyt saivat itselleen yli puoli miljardia dollaria per naama. Ja noin vuodessa!

HabboHotellikin on tehnyt luojistaan rikkaita, eivätkä he enää tee pitkää päivää.

Vierailija
4/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perustin yrityksen, jossa pääomakustannukset ovat todella pienet (mitä nyt ostin uuden tietokoneen yms), joten kaikki mikä tulee on myös käytännössä voittoa. Ainoa pääomantarve on osakeyhtiöön tarvittava 8000 Euron alkupääoma (johon otin mukaan partnereita jakamaan pääoman), mutta kun perustaa minkä tahansa muun muotoisen yhtiön ei alkupääomaa tarvita.

Ei yritystä voi perustaa noin, että mikä olis hyvä liikeidea, vaan sinun täytyy tukeutua siihen mitä osaat ja kapitalisoida se tai sitten tehdä rankasti tutkimustyötä mikä olisi kannattava liiketoimintaidea.

Vierailija
5/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perustin yrityksen ihan oman osaamisen varaan, idea siis lähti ihan omasta koulutuksesta ja osaamisen tuotteistamisesta. Mutta jos yrittäjyys kiinnostaa, eikä ideaa ole, niin miten olisi franchising? Katso vaikka franchising . fi mitä siellä on tarjolla, sieltä Yrittäjäksi aikovat.

Mutta kovaa hommaa tämä on, töitä riittää varsinkin alkuvaiheessa ja työaikoja ei ole :-/

Vierailija
6/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina idea ei toimi.

Sitä paitsi niissäkin usein vaaditaan 250 000 euron alkupääoma...

Vierailija
7/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä olen " hävinnyt" rahaa n. 300000. Tämä verrattuna siihen, että olisin ollut toisen palveluksessa. Samaan kasaan on mennyt avioliitto, asunto yms. pientä. Töitä on tosin saanut tehdä. Ei ole tarvinnut työttömyyttä valittaa. Siihen se meni se avioliittokin, kun en kerinnyt koskaan olemaan kotona. Kaikesta huolimatta en silti enää mene toiselle töihin. Jotain siinä sellaista on. Ei kyllä sovi kaikille..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä