Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä miten pukeutua 30 asteen helteillä

Vierailija
22.06.2022 |

en omista paljo a vaattteita

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehtaat! Ole nakuna!

Vierailija
2/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankit puuvilla/pellava shortsit 10€ Lidlistä. Sitten siihen pellavapaidan 20€ ja jalkaan nahkasandaalit. Päähän joku hattu.

Jos olet nainen voit myös ajatella jotain väljää mekkoa ja jos kärsit reisien hinkkaamisesta, niin jotkut miesten lahkeelliset kangasboxerit jalkaan sinne alle.

Olen nainen mutta en mekkoa päällein laita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitän villasukat pois jalasta. Nyt vielä on jalassa ja lammasturkistöppöset, koska ei ole tarpeeksi lämmintä.

Vierailija
4/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä omistan monta kaapillista vaatteita enkä tiedä minäkään. Ehkä siksi etten pidä helteestä enkä halua kulkea puolialasti ulkona.

Vierailija
5/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime kesänä Karhun erittäin kevyet polven alle ulottuvat bermudat tavaratalon urheiluosastolta.

Vierailija
6/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikos joku auttaa minua tässä asiassa: En tiedä miten käydä suihkussa. En omista paljon saippuoita.

Vierailija
7/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan kaislahameen. -M57

Vierailija
8/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan pyykkikoneesta joku märkä halaatti päälle.

Vierailija
9/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heitän villasukat pois jalasta. Nyt vielä on jalassa ja lammasturkistöppöset, koska ei ole tarpeeksi lämmintä.

Minäpä pidän Heat Holderseja öisin helteelläkin, mun iho ei kestä villaa. Helteellä on yleensä makkarin ikkuna vähintään yön ajan auki ja riippuen ilman kosteudesta saattaa ilman sukkia tulla kivuliaita kramppeja jalkoihin.

Vierailija
10/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se helle montaa päivää kestä :) Pidät niitä vaatteita jossa tunnet olosi mukavaksi, muiden mielipiteistä viis.

Vierailija
11/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama koska kaikki tuntuu päällä kamalilta ja liimautuu kiinni nihkeään ihoon. Aivan sama onko pellavaa vai puuvillaa vaiko jotain keinokuitua.

Ja sortsit on ihan vihonviimeiset kun ne rullautuu nivusiin mykkyrälle kävellessä. Samasta syystä mekot/hameet on ihan mahdottomia ilman lahkeellisia kalsareita. Ja ne lahkeelliset kalsarit on oikein jees valinta helteellä eikä yhtään turhan lämpimät..

Nimittäin jos ne ei lämmittäisi niin ei niitä pidettäisi pakkasella.

Vierailija
12/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon niin paljon, että juhannuksen sääennuste menee päin p*rsettä ja että olisi koleaa ja sateista.

Vierailija
13/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman vähän vaatteita 😀

Vierailija
15/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peffan peittävä pitkä t-paita ja shortsit

Vierailija
16/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen hellehekuttelualoitus poistatettiin - mikä mättää?  

Vierailija
17/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tiiä. Tykkään oleilla ulkona farkut ja huppari päälläni kesäsäästä riippumatta, kun ei oo kylmä. Perheenjäseneni aina ihmettelevät, että miten kestän hupparin tuomaa kuumuutta helteillä. Omspa on asiansa. Pitää ostaa useammin pitkähihaisia t-paitoja tulevaisuudessa, sillä en tykkää paljastella myöskään ulkona helteillä.

M28

Vierailija
18/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun helle luottoasuni on ohut vaalea pitkä puuvillahame ja löysä ohut puuvillapaita. Molemmat on sellaisia, mitkä kuuluu pesun jälkeen kiertää ruttuun ja kuivata sitten ruttuisena. Ovat todella mukavia ja vilpoisia helteellä. Pienen pienikin tuulenvire viilentää ilmaa hameen alla

Vierailija
19/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt edes hellettä ole tulossa

Vierailija
20/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljät vaatteet ohuesta luonnonkuidusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi