Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hikoilu kohtaukset ja maha kuralla

Vierailija
22.06.2022 |

Mikähän mulla on kun pitää jonnekin yllättävään lähteä niin alkaa hikoiluttaa ja maha mene ihan ruikulle. Tätä on ollu nuoresta asti, väliillä ollu helpompia aikoja. Joskus lukio aikoina sain Librax pillereitä ja ne ainakin silloin tuntui auttavan maha vaivaan. Nyt vanhemmiten on tuo hikoilu tullu mukaan vahvasti.
Mies hormooni hoidossa olen ollut vuosia , omat testot oli alhaiset jo keski-iässä.
Nyt testot ovat kun nuorella miehellä, tanakka aamu seisokki aina herätessä, siitä ei herkän hikoilun luulisi enää johtuvan? Juon kyllä kahvia pitkin päivää että sekin varmaan osaltaan hikoiluttaa, mutta luulis niin paljoa kumminkaan, ja tietyt tilanteet vielä laukaisee lisää hikoilua.
Laktoositon ja map-ruokavalio ollut jo vuosia, silti hikoilua ja vatsan toimintaa ohjaa ulkopuoliset ärsykkeet. Ärtynyt suoli ja lievä laktoosi intoleranssi todettu kymmeniä vuosia sitten.

Mikä neuvoksi kun aina on pää märkä ja vessahätä, noin niinku pikkasen liioteltuna mutta kumminkin.
Mies 53v.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhanen?

Vierailija
2/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhanen?

Kilppari oireilisi käsittääkseni jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa valitettavasti vain olla niin, että sinä reagoit yllättäviin asioihin tuolla tavalla. Minullakin menee maha usein sekaisin jos jotain yllättävää, ja varsinkin mielenkiintoista, tapahtuu. Hikoilenkin paljon niin päästä kuin kainaloistakin. Minulla on myös todettu ärtyvän suolen oireyhtymä

m38v

Vierailija
4/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propralia kannattaa kokeilla. Auttaa ainakin sydämen tiheälyöntisyyteen ja hikoiluun.

Vierailija
5/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään sydänlääkkeitä ala popsimaan kun ei pumpussa mitään vikaa ole. Alan kuntoilemaan ja nostelemaan puntteja kuten nuoreta tapasin tehdä, luulisi sillä hikoilun asettuvan muutamassa vuodessa normaaliin. Imodiumin kanssa pärjää kyllä kun pakki renaa.

Vierailija
6/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta.

Vierailija
7/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen ja ollut niin kauan kuin muistan. Kortisolitasot on tutkitusti korkealla mutta mitään sairautta tai kasvainta ei löytynyt. Kai mä sitten vaan olen kova stressaamaan.

N47

Vierailija
8/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin vatsan löysyys ja hikoilu liittyvät yhteen. Kun saan suolen töräytettyä suht tyhjäksi, loppuu tai ainakin vähenee hikoilukin.

Vierailija
9/9 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen allergialääke auttaa minulla tuohon yllätysripulointiin. Luin Hesarista, että asiaa on tutkittu ja näyttäisi auttavan.

Setiritsiini on halpaa. Kokeilin kerran, kun oli jäänyt yli epätavallisesta allergiakeväästä ja kas vain.

Etpä menetä mitään, jos kokeilet. Otan yleensä kaksi tablettia kerralla, olen keskikokoinen nainen. Käytän esim. jos pitää lähteä jonnekin erikoisempaan paikkaan tai jos syön ulkona.

Nimim. Stressipaskoja