Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä miten pukeutua 30 asteen helteillä

Vierailija
22.06.2022 |

en omista paljo a vaattteita

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*omapa

-19

Vierailija
22/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väljät vaatteet ohuesta luonnonkuidusta.

Juuri näin.

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aDWpq6B_460s.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos olisi tällaisia ongelmia. Itse kun en voi käydä kesällä ollenkaan ulkona, koska kärsin liikahikoilusta ja kaikki vaatteet ovat heti hiestä märkiä, jos vähänkin aurinko paistaa. Vietän siis kesän sisällä ja ulkoilen vain yöllä, kun ei aurinko paista.

Vierailija
24/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva, jos olisi tällaisia ongelmia. Itse kun en voi käydä kesällä ollenkaan ulkona, koska kärsin liikahikoilusta ja kaikki vaatteet ovat heti hiestä märkiä, jos vähänkin aurinko paistaa. Vietän siis kesän sisällä ja ulkoilen vain yöllä, kun ei aurinko paista.

Minulla ihan sama. Kohta tämän foorumin kaikki tietävät tulevat haukkumaan meitä lihaviksi.

Vierailija
25/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama. Kohta tämän foorumin kaikki tietävät tulevat haukkumaan meitä lihaviksi.

Läski!

Vierailija
26/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymykseen on helpompi vastata, jos hän kertoo välittääkö ihosyöpäriskistä vai ei. Jos välittää, pitkähihaisia paitoja ja mekkoja ja väljiä pitkiä housuja. Jos ei, laita mitä lystäät.

Vierailija
27/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla totta, koska lihavuushan on ainoa asia, joka liikahikoilua aiheuttaa.

Vierailija
28/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun helle luottoasuni on ohut vaalea pitkä puuvillahame ja löysä ohut puuvillapaita. Molemmat on sellaisia, mitkä kuuluu pesun jälkeen kiertää ruttuun ja kuivata sitten ruttuisena. Ovat todella mukavia ja vilpoisia helteellä. Pienen pienikin tuulenvire viilentää ilmaa hameen alla

Mahtaa olla näky! 😂

Vierailija
29/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankit puuvilla/pellava shortsit 10€ Lidlistä. Sitten siihen pellavapaidan 20€ ja jalkaan nahkasandaalit. Päähän joku hattu.

Jos olet nainen voit myös ajatella jotain väljää mekkoa ja jos kärsit reisien hinkkaamisesta, niin jotkut miesten lahkeelliset kangasboxerit jalkaan sinne alle.

Olen nainen mutta en mekkoa päällein laita

Itseläni on miesten lahkeliset shortsit. Vaika normi painoinen ja reidet ei hankaa toisiin.Kuminauha vyötärö ja nauhat viellä,Saan nauhoilla kiristetyä vyötärön sopivaksi. Kun on paljon taskuja ja väljjät ei hikoile: illala pesukoneseen ja aamulla jalkaan ne.Lisäksi käytän jätti isoja T-patoja.Ei nyt naisellista mutta hyvä liikkua niillä ja hyvältä tuntu päällä.

Vierailija
30/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankit puuvilla/pellava shortsit 10€ Lidlistä. Sitten siihen pellavapaidan 20€ ja jalkaan nahkasandaalit. Päähän joku hattu.

Jos olet nainen voit myös ajatella jotain väljää mekkoa ja jos kärsit reisien hinkkaamisesta, niin jotkut miesten lahkeelliset kangasboxerit jalkaan sinne alle.

Itseläni on miesten lahkeliset shortsit. Vaika normi painoinen ja reidet ei hankaa toisiin.Kuminauha vyötärö ja nauhat viellä,Saan nauhoilla kiristetyä vyötärön sopivaksi. Kun on paljon taskuja ja väljjät ei hikoile: illala pesukoneseen ja aamulla jalkaan ne.Lisäksi käytän jätti isoja T-patoja.Ei nyt naisellista mutta hyvä liikkua niillä ja hyvältä tuntu päällä.

Yli 10 kirjoitusvirhettä.

Vierailija
31/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kehtaat! Ole nakuna!

Ei kannata, poliisit tulee noutamaan.

Vierailija
32/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt moitita. Vaikuttaa heikkolahjaiselta.

Vierailija
33/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä omistan monta kaapillista vaatteita enkä tiedä minäkään. Ehkä siksi etten pidä helteestä enkä halua kulkea puolialasti ulkona.

juu

Vierailija
34/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin pysyä tuon helteen ajan kotona. Ei tarvi miettiä pukeutumista.

Vierailija
35/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt moitita. Vaikuttaa heikkolahjaiselta.

Joo ei moitita. Hän kuuluu siihen 80% porukkaan, jotka tänne kirjoittelee.

Vierailija
36/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä puuvilla- tai pellavapaita aika pitkillä hihoilla. Väljä Hame. Tai Väljä mekko luonnonkuitua. Leveälierinen hattu. Kun pukeutuu peittävämmin, niin ei menetä niin paljon nestettä. Sit ei tarvi pakastin juoda vettä niin paljoa päivän aikana kuin vähemmän peittävällä vaatteilla ollessa. Hellepäivinä huomattu tämä. Kävelee hitaammin niin ei ala hiki virrata heti ja jaksat paremmin. Viilennä itseäsi viileällä vedellä jos on tukala olo.

Vierailija
37/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kehtaat! Ole nakuna!

Ei kannata, poliisit tulee noutamaan.

Ei tule, jos pysyy kotonaan.

Vierailija
38/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väljä puuvilla- tai pellavapaita aika pitkillä hihoilla. Väljä Hame. Tai Väljä mekko luonnonkuitua. Leveälierinen hattu. Kun pukeutuu peittävämmin, niin ei menetä niin paljon nestettä. Sit ei tarvi pakastin juoda vettä niin paljoa päivän aikana kuin vähemmän peittävällä vaatteilla ollessa. Hellepäivinä huomattu tämä. Kävelee hitaammin niin ei ala hiki virrata heti ja jaksat paremmin. Viilennä itseäsi viileällä vedellä jos on tukala olo.

Niin että mitä?

Vierailija
39/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väljät vaatteet ohuesta luonnonkuidusta.

Tämä on hyvä neuvo. Lisäksi vaaleita värejä.

Vierailija
40/45 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun kun luki, ei yllätä miksi Suomessa naiset ovat Euroopan pohjalla tyylin ja kaneuden osalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi