Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa todella paljon tissuttelun puolustelu!!!

Vierailija
16.10.2006 |

Ei ole mukamas mitään haittaa lapsille, jos isukki tai äityli juo harva se ilta pari kaljaa. Herätkää jo todellisuuteen ja nähkää oma ongelmanne: alkoholi näyttelee liian suurta osaa elämässänne! Puolustelette itseänne sillä, että emme juo paljoa, emmekä muutu humaltuneena kuin korkeintaan iloisemmiksi. Haistakaa paska.

t. tissuttelijoiden lapsi

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttii kerralla 5 alkoholiannosta tai enemmän.

nauttii yli 16 alkoholiannosta viikossa.

Yksi alkoholiannos vastaa yhtä ns. ravintola-annosta (4cl väkeviä) ja sisältää noin 12 grammaa alkoholia.

Juoma Annos

1 pullo keskiolutta tai siideriä = 1

HUOM! Pullolliseksi on tässä laskettu 0,33l!

1 lasillinen (12cl) viiniä = 1

1 pullo A-olutta = 1,3

1 lasi mietoa viiniä (12cl) = 1

1 viskipaukku = 1

1 IV-tuoppi (0,5l) = 2

pullo mietoa viiniä (75cl) = 6

pullo väkevää viiniä (75cl) = 10-11

pullo viinaa (50cl) = 13

Vierailija
22/99 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli te, jotka juotte päivittäin 2 puolen litran olutta/siideriä, olette suurkuluttajia!

2 pulloa päivässä (eli 3 pistettä/päivä), seitsemän päivän ajan tekee 21 pistettä...

Ja vaikka jäisikin pari pistettä tuon määrän alle, niin se ei ole siltikään kovin hyvä. Melkein suurkuluttaja kun käytännössä ei paljon eroa suurkuluttajasta...

Vierailija:

nauttii kerralla 5 alkoholiannosta tai enemmän.

nauttii yli 16 alkoholiannosta viikossa.

Yksi alkoholiannos vastaa yhtä ns. ravintola-annosta (4cl väkeviä) ja sisältää noin 12 grammaa alkoholia.

Juoma Annos

1 pullo keskiolutta tai siideriä = 1

HUOM! Pullolliseksi on tässä laskettu 0,33l!

1 lasillinen (12cl) viiniä = 1

1 pullo A-olutta = 1,3

1 lasi mietoa viiniä (12cl) = 1

1 viskipaukku = 1

1 IV-tuoppi (0,5l) = 2

pullo mietoa viiniä (75cl) = 6

pullo väkevää viiniä (75cl) = 10-11

pullo viinaa (50cl) = 13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on nyt kaljapullo poikittain peffassa, tai sitten on muuten vaan vähän aggressio päällä.

Ei ne sun vanhemmat mitään tissuttelijoita olleet, jos noin pahat herneet olet vetänyt.

Vierailija
24/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukas ajaa kun vanhemmat ottaneet muutaman oluen liikaa,kyllä hävettäis mennä sairaalaan taksilla sen takia..ja haista viinalle...(no joo kaikilla ei oo edes autoo,tiedän) ite oon kärsiny lapsena siitä kun vanhemmat otti muutamana iltana viikossa pari kaljaa,kovasti kaikki tuntuu olevan sitä mieltä ettei käytös muutu kovin vähästä..mutta kyllä se muuttuu ja lapsi jos joku sen huomaa..

Vierailija
25/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kyllä hieman huolestunut kun olen huomannut etten enää oikein osaa rentouta ilman sitä yhtä kahta kaljaa ja päättänyt siksi jättää ne pois viikolla. Mutta en kyllä usko että siitä että juon illalla lasten nukkuessa oluen tai kaksi on suoranaisesti ollut mitään haittaa lapsille ja milloinkaan en kyllä siitä määrästä ole humalaan tullut vaan käyttäydyn aivan normaalisti ja eikä se vaikuta toimintaani millään lailla.

Vierailija
26/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja te jotka puolustelette asiaa, voitte ajatella asiaa siltä kantilta että lapselle pelkkä kaljapullon/pullojen näkeminen on todella ahdistavaa. Lapset on paljon viisaampia kuin moni luulee. Älkää aliarvioiko lastenne kykyjä ymmärtää asiaoita

Vierailija
27/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi silloin edes tiedä mitä pullon tyhjentäminen saa aikaan.

Vierailija
28/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on opittava nauttimaan elämästä. viinan kanssa tai ilman.

Vierailija
29/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiprakassa oleva ihminen on outo lapsen näkökulmasta. Ei se oikeasti lohduta lasta yhtään, vaikka äidillä oiskin tosi paljon hauskempaa vähän kännissä, se on lapsesta ahdistavaa, että äiti (ja joka kohtaan tästä eteenpäin: tai isä) käyttäytyy eri tavalla kuin normaalisti.

Miettikää nyt itse, jos joku tuttunne olisi vähän väliä vähän kummallinen ja naureskelisi oudoille jutuille, ettekä tietäisi miksi. Olisiko se kivaa? Onko kivaa, jos joku vetää vähän huumeita, ja sitten on vaan vähän yliaktiivinen/tosi rento? Ei nekään omasta mielestään ole kuin vähän tavallista mukavampia, mutta jo aikuista ihmistäkin ahdistaa, jos toinen on kamoissa. Ei viina ole yhtään sen parempi juttu.

Vierailija
30/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
31/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kivaa, jos joku vetää vähän huumeita, ja sitten on vaan vähän yliaktiivinen/tosi rento? Ei nekään omasta mielestään ole kuin vähän tavallista mukavampia, mutta jo aikuista ihmistäkin ahdistaa, jos toinen on kamoissa. Ei viina ole yhtään sen parempi juttu.

[/quote]

Vierailija
32/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä osataan juoda alkoholia sivistyneesti, esim päivällisen kanssa lasillinen viiniä.

Lapset eivät ole koskaan nähneet minua tai miestä kännissä, eivätkä tule näkemään.

Vierailija
33/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh olkoon.

Vierailija
34/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minkä nimityksen annatte itsellenne te, jotka ette tajua, että kaikki mitä vanhemmat tekevät, vaikuttaa suoraan lapsiin?

Olisiko tomppeli tai ääliö sopiva nimitys?

Vierailija
35/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei näe vanhempien juovan niin mitä haittaa siitä on?

Olen tänään juonut 2 siideriä ja lapset olivat nukkumassa kun ensimmäisen korkkasin. Mitä haittaa tästä on lapsille?

Itse veikkaan, että enemmän haittaa aiheutatte lapselle, kun suhtaudutte noin ahdasmielisesti yhteenkin kaljaan tai siideriin....

t. 7

Vierailija:

Taidat pitää lapsia ihan helvetin tyhminä?

Vierailija:

Vierailija
36/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei todellakaan ole yhden oluen johdosta mitenkään hauskaa että hihittelisin pikkuhiprakassa.... mielestäni esim. saunailtana kaljan ottaminen tai joskus muutenkin ei voi olla haitallista. En puolustele juomista, monta olutta ja ne pikkuhiprakat on erikseen... mutta ihan en nyt käsitä kyllä tätä...

Vierailija
37/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta on ihan normaalia,että ottaa pari saunakaljaa,ei sitä tarvitse lapselta piilottaa,lapsella sit saunalimua tai jotain. voi apua.

Vierailija
38/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et niitä joka päivä kiikuta salaa kauppaan. Toisinaan lapsi herää kesken unien ja näkee/kokee sinut hiprakassa. Entä jos sattuu jotain ja sinä et ole ajokunnossa?

Vierailija
39/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä se oli lähinnä huvittavaa. Jokainen voi kuvitella, ettei sitä kirjanpitoa missään pierussa väännetä.

Vierailija
40/99 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos et niitä joka päivä kiikuta salaa kauppaan. Toisinaan lapsi herää kesken unien ja näkee/kokee sinut hiprakassa. Entä jos sattuu jotain ja sinä et ole ajokunnossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi