Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi muut naiset on huoliteltuja ja itse olen nukkavieru

Vierailija
21.06.2022 |

Muilla samaa ongelmaa? Omat hiukset on ohuet ja hapsottaa, jalat kuivat ja kynnet rumat, kroppa oudon mallinen(hoikka, mutta täysin tasapaksu), hampaat reikäiset ja keltaiset sekä iho täynnä näppyä. Silmät hailakan tiskivedenväriset. Just tulin kampaajalta, mutta nää laitetut hiukset näyttää kornilta mulla. Sama efekti myös, jos pidän vaikka rannekelloa, liian "hienoa" minulle.

Miten siis tästä lähteä korjaamaan nukkavieruista ulkonäköä? Antaako kokonaan olla, koska ruma on ruma vaikka tekisi mitä. Voihan ihmisellä olla muitakin avuja kuin ulkonäkö. Onko kellään ajatuksia, kokemuksia, mitä ikinä.

Kommentit (295)

Vierailija
61/295 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näyttää huolitellulta jos on hyvä iho ja hyvät hiukset.

Itsellä huono iho ja hirveät hiukset joten näytän hirveältä.

Edes poninhäntää ei voi tuosta vaan tehdä vaan siihen menee puoli tuntia ja sittenkin saa jatkuvasti olla parantelemassa.

Vierailija
62/295 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitoon kannattaa hakea apua apteekista, näppyläinen iho saattaa kieliä ruusifinnistä/taikka ihosi on muuten herkkä esim. hajusteille. Sieltä löytyy ihan kohtuuhintaan hajusteetonta naamarasvaa ja kosmetiikkaakin. Esim. Acolla aika hyviä järkihintaisia tuotteita. Jalkoihin auttaa ahkera rasvaaminen eli joka yö kunnon kerros rasvaa jalkoihin ja puuvillasukat jalkaan. Nopea piristys ulkonäköön on käyttää jotakin bb/cc-voidetta, antaa iholle luonnollisesti vähän väriä( ja peittää epätasaisuudet) mutta ei näytä pakkelilta, jos kovan luokan laittautuminen ei ole sun juttu. Jos haluaa panostaa enemmän niin sen kaveriksi ripsari ja joku kevyt huulipuna, niin johan näyttää jo freessimältä. 

Jos ei tykkää mistään kovin värikkäästä niin vaatteissa kannattaa satsata melko yksinkertaisiin hillittyihin versioihin, voittaa mennen tullen sekaisin päälle  isketyt räikeät väripläjäykset. Kannattaa käydä stockalla/sokoksella kiertämässä sieltä näitä perusmerkkejä löytyy ihan kivasti tai aleksi 13. Samoista paikoista löytyy hyvä valikoima perustyylikkäitä kenkiä ja laukkujakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/295 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle aloittaja on pienestä pitäen toitotettu, että itsestään huolehtiminen ja ulkonäön tuunaus on pahaa ja väärin niin...think again. Nyt ne jotka ovat hoitaneet itseään kohtuudella näyttävät hyvinvoivilta ja freeseiltä, toisin kuin sinä ja kohtalotoverisi. Täällä on jo paljon hyviä neuvoja kuinka päästä alkuun kauneus- ja tyylikkyysoperaatiossa. Se ei vaadi omaisuuksia vaan aikaa ja vaivaa ja viitseliäisyyttä. Kun pääset kokemaan miten kivalta tuntuu olla itseensä ja peilikuvaansa tyytyväinen, et enää halua palata nykyiseen olotilaan. 

Vierailija
64/295 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusongelmiin auttaa myös biotiinilisän syönti.

Vierailija
65/295 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tullut jo paljon hyviä neuvoja ja näkökulmia. Tosiaan ensimmäisenä pitää varmasti keskittyä itsetunnon kasvattamiseen ja itsensä arvostamiseen. Puhut itsestäsi halventavaan sävyyn. Mikset ansaitsisi esim. rannekelloa ranteeseen? Hassu ajatus. Eri asia tietysti, jos rannekello ei tunnu omaan tyyliin sopivalta - mutta jos haluat rannekelloa käyttää, etsi sellainen joka tuntuu "omalta". 

Toisekseen kuivat jalat tai reikäiset hampaat eivät korjaannu itseään parjaamalla. Niille pitää tehdä itse jotakin. Riippuu tietysti käytettävissä olevista rahoista, mutta pikkuhiljaa itseensä panostamalla saa muutosta aikaan. 

- varaa ensimmäisenä hammaslääkäri ja hoidata hampaasi kuntoon. Muista myös päivittäinen hampaiden hoito eli pese sähköhammasharjalla, käytä hammaslankaa, syö ksylitolipurkkaa. 

- jos on taloudellisesti mahdollista, varaa aika jalkojen hoitoon. Ammattitaitoinen jalkahoitaja kyllä saa korputkin jalat kuntoon. Tämän jälkeen on kyllä tärkeää huolehtia itsekin jaloista. Rasvaa päivittäin, pidä kynnet kunnossa, tee välillä jalkakylpyjä ja raspaa varovasti kovettumia pois. 

- hanki kunnollinen käsivoide, jos joudut pesemään käsiä töissä jatkuvasti. Vaikka et töissä voi lakata kynsiä, vapaa-ajalla voit. Jos siis lakattuja kynsiä kaipaat. 

- jos on taloudellisesti mahdollista, varaa aika kosmetologille, joka tekee sinulle kasvohoidon ja suosittelee sinun ihollesi sopivia tuotteita. Vähintäänkin hän kertoo, millainen ihotyyppi sinulla on, ja miten ihoa kannattaa hoitaa, vaikket tuotteita kosmetologilta ostaisikaan. Myös itse voi tehdä kasvohoitoja: naamioita ja kuorintoja, jopa ihan kotoa löytyvillä tuotteilla. Esimerkiksi kahvi- tai sokerikuorinta. 

- ihonhoidossakin tärkeää on säännöllisyys. Mikään yksittäinen kasvohoito ei auta, ellet pidä kasvojen ihosta huolta päivittäin. Ei koskaan nukkumaan meikit kasvoilla. Oikeat puhdistusaineet, ihotyypille sopiva kasvovesi ja -voide. 

- kasvoille saa piristystä esimerkiksi värjäämällä kulmat, ja nyppimällä niitä säännöllisesti. Siis pidät huolen ettei hajakarvoja sojota, vaan kulmat on nypitty muotoonsa. 

- pidä huoli, että hiukset ovat aina puhtaat. 

Kun ajattelet, että kaikki muut naiset ovat huoliteltuja, ja sinä itse homssuinen - ei me muutkaan naiset ihan ilman vaivannäköä pysytä huolitellun näköisinä. Eikä tämä vaadi mitään tekoripsiä tai geelikynsiä, vaan juuri noita päivittäisiä rutiineja. Tähän liittyy myös muut elämäntavat. Säännöllinen elämä eli nukkuu riittävästi, juo vettä, ulkoilee päivittäin, harrastaa liikuntaa, syö terveellisesti jne. 

Itseasiassa teen nämä kaikki asiat mitä mainitsit, poislukien vapaalla kynsien lakkaaminen. Välillä tosin väritöntä lakkaa saatan laittaa. On ihan normaalia nukkua riittävästi, nyppiä kulmista rehottavat karvat, fillaroida työmatkat. Tukka on tosiaankin puhdas sillä se luonnollisesti pestään suihkussa joka päivä. Meikit kasvoilla ei tietenkään mene kukaan nukkumaan, tämä on tiedetty niin kauan kuin on meikkiä naamaan laitettu. Kasvovedet, kuorinnat, rasvat ja naamiot on käytössä eikä iho miksikään muutu. Se on se mikä on. Joku ehdotti urinkopuuteria "katsetta kehystämään"??? Mitä ihmettä, silmienkö ympärille sitä tuleekin laittaa? Minä hölmö kun olen aina käyttänyt sopivasti varjostamaan ja häivyttämään, poskipuna taas korostamaan poskipäitä.

Ainiin. Neuvona vaikka en olekaan hammaslääkäri että keltaisiin hampaisiin ei tosiaankana auta purkan syönti. Ei minkäänlaisen purukumin. Jos hammasluu on kellertävä luonnostaan tai eroosion takia niin ei se siitä muutu vaikka hampaita pesenkin kahdesti päivässä, lankaan ja syön ksylitolituotteita.

Tiedättekö että nämä tällaiset neuvot ovat ihan typeriä. Meinaatteko että ihmiset ei itse noita jo ole kokeilleet tai tee päivittäin. Ihan tavallisia jokapäiväisiä juttuja. Ongelma on enimmäkseen se ettei vaatteisiin, hampaiden valkaisuun tai kampaajaan ole rahaa. Ei ole mahdollisuutta hoitaa itseään samoin kuin ehkä ne huolitellummat muut naiset. Sitä en tiedä millä he kaiken rahoittavat mutta oletan että kuukaudessa menisi helposti jokunen satanen ihan vaan omaan hyvinvointiin. Ehkä mies maksaa osan laskuista ja elämästä? Sinkulla ei ole kaveria tasaamassa elämän kuluja.

Kaikilla ei tätä mahdollisuutta ole ja siksi minäkin näytän nukkavierulta vanhoissa rytkyissäni ja ainaisessa nutturassani. Ei voi mitään.

Vierailija
66/295 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmönäkö pidätte kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tullut jo paljon hyviä neuvoja ja näkökulmia. Tosiaan ensimmäisenä pitää varmasti keskittyä itsetunnon kasvattamiseen ja itsensä arvostamiseen. Puhut itsestäsi halventavaan sävyyn. Mikset ansaitsisi esim. rannekelloa ranteeseen? Hassu ajatus. Eri asia tietysti, jos rannekello ei tunnu omaan tyyliin sopivalta - mutta jos haluat rannekelloa käyttää, etsi sellainen joka tuntuu "omalta". 

Toisekseen kuivat jalat tai reikäiset hampaat eivät korjaannu itseään parjaamalla. Niille pitää tehdä itse jotakin. Riippuu tietysti käytettävissä olevista rahoista, mutta pikkuhiljaa itseensä panostamalla saa muutosta aikaan. 

- varaa ensimmäisenä hammaslääkäri ja hoidata hampaasi kuntoon. Muista myös päivittäinen hampaiden hoito eli pese sähköhammasharjalla, käytä hammaslankaa, syö ksylitolipurkkaa. 

- jos on taloudellisesti mahdollista, varaa aika jalkojen hoitoon. Ammattitaitoinen jalkahoitaja kyllä saa korputkin jalat kuntoon. Tämän jälkeen on kyllä tärkeää huolehtia itsekin jaloista. Rasvaa päivittäin, pidä kynnet kunnossa, tee välillä jalkakylpyjä ja raspaa varovasti kovettumia pois. 

- hanki kunnollinen käsivoide, jos joudut pesemään käsiä töissä jatkuvasti. Vaikka et töissä voi lakata kynsiä, vapaa-ajalla voit. Jos siis lakattuja kynsiä kaipaat. 

- jos on taloudellisesti mahdollista, varaa aika kosmetologille, joka tekee sinulle kasvohoidon ja suosittelee sinun ihollesi sopivia tuotteita. Vähintäänkin hän kertoo, millainen ihotyyppi sinulla on, ja miten ihoa kannattaa hoitaa, vaikket tuotteita kosmetologilta ostaisikaan. Myös itse voi tehdä kasvohoitoja: naamioita ja kuorintoja, jopa ihan kotoa löytyvillä tuotteilla. Esimerkiksi kahvi- tai sokerikuorinta. 

- ihonhoidossakin tärkeää on säännöllisyys. Mikään yksittäinen kasvohoito ei auta, ellet pidä kasvojen ihosta huolta päivittäin. Ei koskaan nukkumaan meikit kasvoilla. Oikeat puhdistusaineet, ihotyypille sopiva kasvovesi ja -voide. 

- kasvoille saa piristystä esimerkiksi värjäämällä kulmat, ja nyppimällä niitä säännöllisesti. Siis pidät huolen ettei hajakarvoja sojota, vaan kulmat on nypitty muotoonsa. 

- pidä huoli, että hiukset ovat aina puhtaat. 

Kun ajattelet, että kaikki muut naiset ovat huoliteltuja, ja sinä itse homssuinen - ei me muutkaan naiset ihan ilman vaivannäköä pysytä huolitellun näköisinä. Eikä tämä vaadi mitään tekoripsiä tai geelikynsiä, vaan juuri noita päivittäisiä rutiineja. Tähän liittyy myös muut elämäntavat. Säännöllinen elämä eli nukkuu riittävästi, juo vettä, ulkoilee päivittäin, harrastaa liikuntaa, syö terveellisesti jne. 

Itseasiassa teen nämä kaikki asiat mitä mainitsit, poislukien vapaalla kynsien lakkaaminen. Välillä tosin väritöntä lakkaa saatan laittaa. On ihan normaalia nukkua riittävästi, nyppiä kulmista rehottavat karvat, fillaroida työmatkat. Tukka on tosiaankin puhdas sillä se luonnollisesti pestään suihkussa joka päivä. Meikit kasvoilla ei tietenkään mene kukaan nukkumaan, tämä on tiedetty niin kauan kuin on meikkiä naamaan laitettu. Kasvovedet, kuorinnat, rasvat ja naamiot on käytössä eikä iho miksikään muutu. Se on se mikä on. Joku ehdotti urinkopuuteria "katsetta kehystämään"??? Mitä ihmettä, silmienkö ympärille sitä tuleekin laittaa? Minä hölmö kun olen aina käyttänyt sopivasti varjostamaan ja häivyttämään, poskipuna taas korostamaan poskipäitä.

Ainiin. Neuvona vaikka en olekaan hammaslääkäri että keltaisiin hampaisiin ei tosiaankana auta purkan syönti. Ei minkäänlaisen purukumin. Jos hammasluu on kellertävä luonnostaan tai eroosion takia niin ei se siitä muutu vaikka hampaita pesenkin kahdesti päivässä, lankaan ja syön ksylitolituotteita.

Tiedättekö että nämä tällaiset neuvot ovat ihan typeriä. Meinaatteko että ihmiset ei itse noita jo ole kokeilleet tai tee päivittäin. Ihan tavallisia jokapäiväisiä juttuja. Ongelma on enimmäkseen se ettei vaatteisiin, hampaiden valkaisuun tai kampaajaan ole rahaa. Ei ole mahdollisuutta hoitaa itseään samoin kuin ehkä ne huolitellummat muut naiset. Sitä en tiedä millä he kaiken rahoittavat mutta oletan että kuukaudessa menisi helposti jokunen satanen ihan vaan omaan hyvinvointiin. Ehkä mies maksaa osan laskuista ja elämästä? Sinkulla ei ole kaveria tasaamassa elämän kuluja.

Kaikilla ei tätä mahdollisuutta ole ja siksi minäkin näytän nukkavierulta vanhoissa rytkyissäni ja ainaisessa nutturassani. Ei voi mitään.

tolla elämänasenteella kannattaakin pysyä nukkavieruna kun olet niin elämän runtelema ja kukaan ei tule sua pelastamaan. Harvempi näihin ihonhoitoihin satasia kuussa lykkää, ihan muutamalla kympillä pärjää jotta näyttää suhteellisen inhimmiliseltä.

Vierailija
67/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nukkavieru, koska en jaksa välittää. 15-25-vuotiaana meikkasin joka päivä, kuivasin hiukset hiustenkuivaajalla ja laitoin ne nätisti. Sitten tulin äidiksi 26-vuotiaana ja muutettiin omakotitaloon lähiöön. Sen äippäloman aikana kuljin lähinnä trikoissa ja t-paidassa tai imetyspaidassa enkä meikannut kuin harvakseltaan. Kun palasin töihin, olin 28 v. ja muistan katsoneeni, että oho, muoti on muuttunut. Oli tullut uudenlaisia vaatteita ja minun tukkatyylikin oli jotenkin vanhanaikainen. Onneksi tulin uudestaan raskaaksi ja sain jäädä pian kotiin mörököllinä. Taas vierähti pari vuotta.

En minä ole toipunut ennalleen, vaikka vanhempi lapsista on jo koulussa. Itse asiassa viimeksi meikkasin koulun joulujuhliin lähtiessä. Ei se meikkaaminen ole työläin osuus vaan niiden meikkien puhdistaminen. Etenkin ripsiväri on ärsyttävä ja aina sitä puhdistusainetta menee silmään. Ostan uusia vaatteita aina lapsille, en itselleni. Nytkin olen etäpäivällä ollut kotona, työt loppui varttitunti sitten. Minulla on päällä villaneule ja pitkikset, hiukset ponnarilla. Toisaalta tämä on kätevää, koska käyn kuntosalilla illemmalla, niin ei valu meikit naamalla kuntoillessa.

Vierailija
68/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole varaa käydä kampaajalla, kosmetologilla, ostaa uusia vaatteita (ostan vain kirpparilta), käydä hampaiden valkaisussa jne. Halvoilla tuotteilla mennään. Paras keino olisi köyhänä liikunta ja nimenomaan hikiliikunta. Eli posket punakaksi. Hyvällä kropalla pystyy huijaamaan paljon ja näyttämään paremmalta.

Vierailija
69/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen Anna-Maija Henrkssonia. Ei mitenkään kaunis, mutta huoliteltu, eikä koskaan hossuinen. Näyttää aina nitisevän puhtaalta. Hänellä on olemus johon ei voi laittaa paljoa meikkiä eikä koruja eikä epämääräistä väri-ilottelua ja kuoseja tai kuvioita. Pitää olla pelkistettyä, linjakasta, puhdasta, selkeätä. Jossain vaiheessa hän on kai sen oppinut ja se toimii todella hyvin.

Vierailija
70/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muka on ongelma?

Jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on.

Vierailija
71/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se muka on ongelma?

Jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on.

Samaa mieltä. Ei ole ongelma.

Kauneutta on oikeasti monenlaista eikä naiseuden tarvitse olla performanssi ja uuvuttavaa tälläytymistä vaikutuksen tekemiseksi. Voi vaan olla se ihminen joka on.

Vierailija
72/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjahoitoja naamaan ja kaulalle, mitä näitä on. Kertalaaki sellaisen 300€, mutta niitä pitää ottaa tietyin väliajoin. Lisäksi ihoa tulee hoitaa muutenkin päivittäin, kehittää hyvä rutiini. Höttöhiilareita ei kannata syödä, vaan vihanneksia enemmänkin. Kyllä alkaa iho ja olemus hehkua enemmän. Liikkua pitää päivässä sellaiset 1-2h ainakin miedolla teholla, toki välillä vähän tiukemminkin. Elämäntavasta tulee tehdä aktiiviinen, niin että et edes tajua jättää tuota liikuntaa pois. Pukeutumisneuvojalta haet vinkit siihen, kuinka kaltaisesi keho kannattaa vuorata. He osaavat niksit kaikenmallisille kehoille. Sitten vain ostat perusvaatevaraston, johon ei tarvitse lisäillä uutta kuin aika ajoin. Hiukset ja kynnet lienee tuossa kakussa sitten ne piste i:n päälle, eli helpoimmat hoitaa. 

Vierailija
73/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaikki naiset hehku, moni kyllä. Moni onkin jo todennut, että kaikessa on kyse pitkäjänteisestä työstä niin tyylin kuin hoitotoimenpiteidenkin osalta. Ei tarvitse olla kaunotar kunhan näkee vaivaa. 

Vierailija
74/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nukkavieru, koska en jaksa välittää. 15-25-vuotiaana meikkasin joka päivä, kuivasin hiukset hiustenkuivaajalla ja laitoin ne nätisti. Sitten tulin äidiksi 26-vuotiaana ja muutettiin omakotitaloon lähiöön. Sen äippäloman aikana kuljin lähinnä trikoissa ja t-paidassa tai imetyspaidassa enkä meikannut kuin harvakseltaan. Kun palasin töihin, olin 28 v. ja muistan katsoneeni, että oho, muoti on muuttunut. Oli tullut uudenlaisia vaatteita ja minun tukkatyylikin oli jotenkin vanhanaikainen. Onneksi tulin uudestaan raskaaksi ja sain jäädä pian kotiin mörököllinä. Taas vierähti pari vuotta.

En minä ole toipunut ennalleen, vaikka vanhempi lapsista on jo koulussa. Itse asiassa viimeksi meikkasin koulun joulujuhliin lähtiessä. Ei se meikkaaminen ole työläin osuus vaan niiden meikkien puhdistaminen. Etenkin ripsiväri on ärsyttävä ja aina sitä puhdistusainetta menee silmään. Ostan uusia vaatteita aina lapsille, en itselleni. Nytkin olen et

Ajattelin samoin, kun palasin vanhempainvapaalta töihin. Lasten mentyä kouluun ja napanuoran venyttyä tarpeeksi pitkäksi, aloin huolehtia taas itsestänikin. Olin tietty rasvannut ihoa, pessyt hampaita ja leikkauttanut hiuksiani säännöllisesti sekä toisinaan huokehtinut jaloistakin mutta jokin pieni asia voi piristää kuten kasvohoito ja vaikka hampaiden kuntoon huolehtiminen& valkaisu jos ovat liian keltaiset. Minunkin oli kellertävät mutta nykyään ne on ihan ok väriset vaikka en harkinnasta huolimatta käynyt valkaisussa.

Vierailija
75/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyli on pitkän työn tulos. Ei se taivaasta laskeudu ilmaisena lahjana. Itse olen käyttänyt paljon aikaa erilaisten tyylioppaiden selailuun, vaatteiden sovitteluun ja testaamiseen kaupoissa (siis oikeasti oppimismuelessä ilman ostotarkoitusta) ja sen selvittämiseen, mitkä värit ja mallit sopivat minun vartalolleni ja väreilleni. Saan kehuja luonnollisesta kauneudesta mutta oikeasti tuo on vuosien työn tulos. Jos lähden laittamattomana random-vaatteet päällä ulos olen homssuisen kalmon näköinen.

Homssuinen kalmo. Otan tuon käyttöön.

Vierailija
76/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain panosta itseesi tarpeeksi. 

Vierailija
77/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki rikas mies, joka maksaa sinulle:

- silikonitissit

- hampainen valkaisun

- ihon kuorinnan ja tarvittavat korjausleikkaukset

- botox hoidot

-huulien täyttämisen

-manikyyrin

-pedikyyrin

Eli tissit törrölle ja odottamaan Kultaleijonia kentälle!

Ei, ei ja vielä kerran ei. Tuo on varma tie tuhoon.

Vierailija
78/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin samaistun tuohon, että jos vähänkin yrittää jotain, esimerkiksi käy kampaajalla ja kerrankin on nätit hiukset, tulee sellainen olo että näen vain vahvemmin sen koko työmaan itsessäni. 

Olo ei siis parane vaan huononee entisestään. Parempi kun on ihan kunnolla peikon näköinen niin ei huonot puolet korostu😆.

Vierailija
79/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat fiilikset kuin ap:lla. Mä en ole koskaan oppinut kunnolla meikkaamaan, enkä siis useinkaan vaivaudu. Mulla on ärsyttävän ohuet hiukset ja rasvainen iho, jolloin mun on pakko pestä pää joka toinen päivä. Mun itsehoito kulmioituukin puhtaana oloon. Olen ottanut selvää oma-aloitteisesti ihotyypistäni, ja se voi nyt hyvin. Rasvoittuminen ei tietenkään lopu, mutta pidän itseni puhtaana. Vaatepuoli on vähän huono, kroppani on kaikkea muuta kuin täydellinen. Pukeudun mielelläni mukaviin vaatteisiin joista pidän. Pikkuhiljaa olen parantanut ulkonäköäni, mutta kampaajalle en viitsi juosta. Olen keksinyt hommata hiussuihkeen, jolla saan hiukset kiiltämään ym jippoja. Ei kaikkeen tarvi hussata rahaa..

Vierailija
80/295 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito kannattaa minimoida.

Hiuksiin mahdollisimman helppo malli, joka joko ei vaadi juuri mitään laittamista aamuisin tai saa kasvaa vähän yli, mieluiten molempia. Ei värjäystä juurikasvuineen vaan korkeintaan obre tai raidat. Kynsiin ei lakkoja, vaan siistitään ja rasvaa, rasvaa, rasvaa, rasvaa joka välissä kynsinauhoille ja käsille. Jaloille joka ilta. Välillä kuorintaa. 

Menisin suoraan ihotautilääkärille kosmetologin sijaan tai jos raha tiukassa niin googlaisin vaan niin piruust että mikä mahtaisi sopia. Päivittäinen puhdistus, kosteutus ja aurinkosuoja on tärkeintä mitä kosmeettisesti voi iholle tehdä. Ei tarvitse olla välttämättä kalliita jahajusteeton paras jos on herkkä. 

Ei vaatteitakaan tarvitse hurjan paljon, jos ovat sopivia. Käy vaikka röyhkeästi sovittelemassa monenlaisia ilman mitään ostoaikeitakin, laita muistiin mikä malli on paras ja osta kun hyvä diili osuu kohdalle. Testaa eri värejä myös. 

Terveet elintavat on tärkein. Ulkoilu, ravinteikas ruokavalio ja unta ja vettä paljon.  Nopeasti iho harmaantuu ilman niitä.