Panu Rajala määrätty lähestymiskieltoon
Mitä mieltä Panu Rajalasta?
Kommentit (1228)
Ällöttävä ukko, en koskisi edes pitkällä tikullakaan .....
Lähti hääyönä sukuloimaan ja siellä olisi sitten pettänyt tuoretta vaimoaan? En mä nyt enää oikeinnusko kenenkään puheita.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko hänet muutenkin kun median ja vauva-lehden luoman julkisuuskuvan perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko hänet muutenkin kun median ja vauva-lehden luoman julkisuuskuvan perusteella?
Ei kai siihen mitään vauva-lehden (tarkoittanet kuitenkin varmaan tätä keskustelupalstaa) luomaa julkisuuskuvaa tarvita, kun äijä itse on ihan omin sanoin kehuskellut naistoilailuillaan ja sen lisäksi niistä on saatu lukea muunmuassa oikeudenkäyntipöytäkirjojen otteina valtakunnan eri medioista.
Vierailija kirjoitti:
Lähti hääyönä sukuloimaan ja siellä olisi sitten pettänyt tuoretta vaimoaan? En mä nyt enää oikeinnusko kenenkään puheita.
Niin siis itse väitti vain vähän jeesanneensa tarjoiluapulaista (mikä ihme tuokin on, ilmeisesti kuitenkin tarjoilija) tavaroineen autolleen, mutta siitä singahtaneensakin naapuriin sukulaisia moikkaaman. Tosin tuon tapahtuman hän aloittaa sanoilla "oliko niin"? No v i ttu oliko??? Mitä sitä meiltä kyselet. Tämä vaan on niin tyypillistä Rajalaa, ei sano mitään suoraan vaan kiertelee ja kaartelee. Melkoisen kiero mulkero.
Seiska:
"Katrin sanojen mukaan Panu halusi olla kovasti julkisuudessa ja ex-pariskunta riiteli paljon.
– Yhteisten haastattelujen lisäksi Panu halusi kirjoittaa minusta itse. Kerran hän kirjoitti kolumnissaan Eeva-lehdessä sarkastiseen sävyyn siitä, miten puhtaan sinivalkoinen minä olen.
”Otetaan tähän yhteinen kuva”, hän ehdotti.
”En tule”, vastasin.
”Miksi et? Tämä on hyvä kolumni.”
”En tykkää tuosta tyylilajista. En tule.”
Siitä tuli mahtava riita.
”Saatanan vittumainen akka!” Panu huusi minulle, Katri Helena kertaa kirjassa erästä yhteenottoa."
Että sellanen hauska setä tämä meidän sivistynyt kirjailija professorimme.
Hassua, että tuollaisella miehellä on sukunimenä Rajala.
Vierailija kirjoitti:
Seiska:
"Katrin sanojen mukaan Panu halusi olla kovasti julkisuudessa ja ex-pariskunta riiteli paljon.
– Yhteisten haastattelujen lisäksi Panu halusi kirjoittaa minusta itse. Kerran hän kirjoitti kolumnissaan Eeva-lehdessä sarkastiseen sävyyn siitä, miten puhtaan sinivalkoinen minä olen.
”En tule”, vastasin.
”En tykkää tuosta tyylilajista. En tule.”Siitä tuli mahtava riita.
”Saatanan vittumainen akka!” Panu huusi minulle, Katri Helena kertaa kirjassa erästä yhteenottoa."Että sellanen hauska setä tämä meidän sivistynyt kirjailija professorimme.
Mihin kategoriaan laitetaan äiti, joka pieksää lapsensa sairaalakuntoon? Onko sellanen äiti koko kansan rakastama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiska:
”En tule”, vastasin.
”En tykkää tuosta tyylilajista. En tule.”Siitä tuli mahtava riita.
”Saatanan vittumainen akka!” Panu huusi minulle, Katri Helena kertaa kirjassa erästä yhteenottoa."Että sellanen hauska setä tämä meidän sivistynyt kirjailija professorimme.
Mihin kategoriaan laitetaan äiti, joka pieksää lapsensa sairaalakuntoon? Onko sellanen äiti koko kansan rakastama?
Onko kirjassa mitään viitettä tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä miehiä tulee?
Vaginasta.
Onko toi se nuori mies joka halusi vanhan K-Helenan kanssa naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis itse väitti vain vähän jeesanneensa tarjoiluapulaista (mikä ihme tuokin on, ilmeisesti kuitenkin tarjoilija) tavaroineen autolleen, mutta siitä singahtaneensakin naapuriin sukulaisia moikkaaman. Tosin tuon tapahtuman hän aloittaa sanoilla "oliko niin"? No v i ttu oliko??? Mitä sitä meiltä kyselet. Tämä vaan on niin tyypillistä Rajalaa, ei sano mitään suoraan vaan kiertelee ja kaartelee. Melkoisen kiero mulkero.
Ohis, asiasta mitään tietämättömänä, minusta tarjoilija tmv. "pitopalvelu" vastaa PALKATTUA henkilökuntaa.
'Tarjoiluapulainen' voisi sen sijaan viitata johonkin vieraaseen joka auttaa sovitusti tarjoiluissa (kaveri/täti/serkku/veljentyttö/miniä tmv.) tai ainakin meillä juhlissa (ei ehkä häissä mutta ristiäisissä ym.) joku kaveri/sukulainen on ottanut sovitusti koppia "kahvin kaadosta" ym. ettei "emännän" aika mene siihen.
Toivotaan, että Panu ei uusimmassa kirjassaan repostele Marjan asioilla. Se olisi jo häväistys poisnukkuneen, kunnioitetun Marjan kunniakkaasta elämäntyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, että Panu ei uusimmassa kirjassaan repostele Marjan asioilla. Se olisi jo häväistys poisnukkuneen, kunnioitetun Marjan kunniakkaasta elämäntyöstä.
Marjan tyttären jalkoväliä hiplaili kuitenkin, liekö ollut surevan lesken lohdun hakemista. Marjan muistoa ei osaa kunnioittaa millään tavalla että varmaan joku kiva kirja vielä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleeni, että eikö Rajala ole ihan tyypillinen kaasuvalottaja tuon haastattelun perusteella. Väittää toisen muistavan väärin, vähättelee jne. Lukekaapa ajatuksella.
-Oh-hoh, oh-hoh! Sehän ei pidä paikkaansa ollenkaan.
En muista tuollaista. En ole ikinä ollut kovin kranttu kukkasiin nähden. Ne eivät ole olleet ykkösluokan asioita, Rajala sanoo.
En todellakaan osaa tunnistaa tuota tapausta. Eihän omista häistään voi mihinkään lähteä. Mitähän hän mahtaa tarkoittaa? Vähän täytyisi tietää tarkemmin ennen kuin voisi yhtään palauttaa mieleen.-Kirjan mukaan Panu Rajala naureskeli koko ajan Katri Helenan työlle, eli kevyen musiikin esittämiselle.
Olen jyrkästi eri mieltä. Minähän olin ihailua tulvillani varsinkin silloin kun oli kansanlaulubuumi ja 90-luvun hienot iskelmäkaudet.Kuulostaa ihan narsistin sumutukselta.
Paska jätkä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panu on kyllä masentava hahmo. Toisaalta hänellä on ihan hyviäkin kulttuuria käsitteleviä kirjoja, kuten muutama kirjailijaelämäkerta. Tosin niitäkin värittää vähän Rajalan taipumus sairaalloiseen naisjuttujen kaiveluun. Mutta jos se nyt unohtaa, niin kirjat esim Waltarista, Jylhästä ja Paavolaisesta on erinomaisia.
Mutta sitten taas nämä muut jutut.. ei hyvää päivää. Onko mies sairas?
Olen kirjaston suurkuluttaja ja lukenut tuhansittain kirjoja. Melkein kaikkea muuta mutta en mitään ns romanttista hömppää ja ns sairaalasarjoja.
Historiallisia ym ja muistelmia eri aloilta. Jännäreitä, Finlandia ehdokkaat ja voittajat jne.. Sibeliuksesta ja vaimostaan koottuja mm heidän kirjeenvaihtonsa. Aivan mahtavia kirjeitä.
Olen lukenut Rajalan kirjoittamat elämänkerrat mitä em mainitsee ja en voi moittia lainkaan niitä. Kyllä professori on arvonimensä ansainnut. Erinomainen kirjailija ja sanon vaan, että nekin " kevyemmät" muistelot ovat taiten kirjoitettuja.
Ei aihetta parjata kun on hyvä kirjailija niin sitä on.Luulisi, että tuollainen kirjallisuuden suurkuluttaja osaisi kirjoittaa sanan elämäkerta oikein.
Rajala on työskennellyt professorina, mutta professorin arvonimeä hänellä ei ole.
Sana "elämänkerta on yhtälailla oikein kuin elämäkerta. Lue kielikellosta lisää. Siis kumpikin muoto on oikein. Esi. Lönnrot on pitänyt ELÄMÄNKERTA-SANAA etusijaisena tai ainakin yleisempänä. Lönnrot on ottanut hakusanaksi myös elämänkertomus-sanan.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että tuollaisella miehellä on sukunimenä Rajala.
Nyt kyllä putosin tästä filosofoinnista :D.
Sukunimihän useimmiten saadaan vanhemmilta, mitä luultavammin Rajalan vanhemmat olivat myös sukunimeltään Rajala.
Vierailija kirjoitti:
Panu Rajala pääsi aikoinaan julkkikseksi sillä, että reposteli kirjassaan poisnukkuneen ensimmäisen vaimonsa, Elina Yli-Vakerin, asioilla. Joten en ihmettelisi, vaikka nyt repostelisi tätä viimeiseksikin jäänyttä ja kaikkia muita naisiaan niiden välillä. Se on täys pelle ja narsisti koko mies.
"Matkalla saattoi Rajalan mukaan tovi viivähtää. Hän muistelee, että Viehätyksessä he kertailivat häiden kulkua ja kohokohtia."
Rajalann tietäen on siellä varmasti vertailtu vähän muutakin kuin häiden kohokohtia. On se kyllä härski äijä.