Panu Rajala määrätty lähestymiskieltoon
Mitä mieltä Panu Rajalasta?
Kommentit (1228)
Kitkerä katkera narsku, jota edesmennyt vaimoparka keskittyi palvomaan.
Voi jo kuvitella tuon herrasmiehen hoivakodissa lähentelemässä nuoria hoitsuja ja puhumassa tuhmia.
Vierailija kirjoitti:
Kitkerä katkera narsku, jota edesmennyt vaimoparka keskittyi palvomaan.
Voi jo kuvitella tuon herrasmiehen hoivakodissa lähentelemässä nuoria hoitsuja ja puhumassa tuhmia.
Gerald Depardieu II
En ole koskaan tykännyt Rajalasta, aina ollut jotenkin lipevän oloinen. Varmaankin kirjailijana osaa asiansa, en ole yhtään teoksiaan lukenut vaikka paljon olenkin lukenut. (Viime vuosina kuitenkin onnettoman vähän työelämän viedessä kaikki voimat, mutta se onkin jo toinen juttu.)
Joka tapauksessa Katri Helena esiintyvänä artistina on varmasti osaltaan itsetietoinen mutta siinä ammatissa pitää jonkun verran ollakin. Hänestä ei kuitenkaan tule sellaiset ilkeät fibat kuin Rajalasta, ei missään muodossa. Ennemminkin näyttäytyy siltä, että iän karttuessa ymmärrys asioihin KH:llä kasvanut ja koostaa niitä hyvin ja asiallisesti. Eli ihminen joka osaa ottaa opiksi jne.
Olin todella tyytyväinen siihen, kun huhut kalakaverista alkoivat ja lähinnä Rajalan jopa avioliiton aikaisten julkikommenttien takia. Sai mies hieman näpäytystä, että vientiä naisella on. Aina parempi jos edelleen Tommin kanssa viihtyvät yhdessä.
Rajalan kirjat ovat oikein menevää proosaa, ja hän kun ei päivätöissä käy, noita kirjoja tulee kovaa tahtia.
Sisältö toki sitten mitä sattuu. Yleensä hän kirjoittaa itsensä henkilöksi myös tietokirjoihinsa. Mikä on tietysti melkoiset itserakasta, kun hän on kirjoittanut niitä tietokirjoja ammoin kuolleista kirjailijoista, joiden työssä ei ollut mitenkään osallisena. Halusi vain nostaa häntäänsä.
Liitto Katrin kanssa oli tällainen samanlainen loisiminen. Rikas kiltti nainen, ilmaista julkisuutta Panulle.
Paljon elämää nähneenä ja kokeneena ja puhumattakaan toisten kokemuksista ja kertomuksista totean, että ei pidä koskaan suhtautua " mustavalkoisesti" ihmisten " avautumisiin. Jokaisella on puolensa ja ns jopa lehmänsä ojassa. Jopa Katri Helenalla, joka kiillottaa omaa kilpeään, mutta ei tule puhtaaksi, eikä sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Paljon elämää nähneenä ja kokeneena ja puhumattakaan toisten kokemuksista ja kertomuksista totean, että ei pidä koskaan suhtautua " mustavalkoisesti" ihmisten " avautumisiin. Jokaisella on puolensa ja ns jopa lehmänsä ojassa. Jopa Katri Helenalla, joka kiillottaa omaa kilpeään, mutta ei tule puhtaaksi, eikä sitä ole.
Ok Marko - narsistien ja huoripukkien kuningas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus Panun menehtyneestä vaimosta kirjoitetun kirjan Enkeli tulessa.
Ihmettelen miksi Panu halusi tuoda esiin kaikki vaimonsa seksiseikkailut ja sukuouolitaudit nuoruudesta. Ihan kun olisi halunnut repiä jalustalta syöpään kuollutta kaunista huippumallia.
Nykytietämyksen valossa epäilen kovin tuon Panun kirjan totuudenmukaisuutta. Mitähän heidän lapsensa ajattelevat tuota kirjaa lukiessaan. Miettivät oliko äiti oikeasti tuollainen?
Ettekö muista, että oli keskustellut lasten kanssa kirjan sisällöstä? Lapset hyväksyivät joten muilla ei nokankoputtamista asiaan.
Mitä on jäänyt mieleen noista " paljastuksista " niin varsinkin nykyään ei lainkaan tavatonta että kerrotaan niin kuin asiat ovat olleet. Pitäiskö laittaa esimerkkejä?? Toisekseen PR on kirjoittanut vaimoistaan hyvin kauniisti/kunnioittavasti ja taiten. Jopa KH: sta kirjoitti kauniisti eikä mitenkään rumasti.
Panukin linjoilla puolustelemassa itseään.
Näkyy luulotaudit olevan valloillaan postauksien alkuperästä 😂
Vierailija kirjoitti:
Aina ollut Sika.
Ei saa halveksia sikoja
Rajalalalla on myös hyvin ikävä tapa vähätellä kuolleiden näyttelijöiden saavutuksia.
Eikö voi sanoa mitään neutraalia tai olla vaikka hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tuon. Olen melkein samaa ikäluokkaa kuin Katri, hiukan nuorempi vain. Onko Katri kaikkien rakastama? Eilen ylelläkin hehkutettiin, että rakastettu Katri Helena?
En ole Katrin ihailija, en myös Rajalan. Aikoinaan koin ( 80- luvulla) ja en ollut ainoa siinä, että Katri H menetti kasvonsa ja sillä on ollut vaikutus näihin päiviin. Uskallan sanoa, että on tekopyhä ihminen ja laittanut kilvekseen eräänlaisen " uskon ja uskomuksen" näyt ja luulemiset jostain maan ulkopuolella olevasta toisesta todellisuudesta... no, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi , sanotaan.
Salli kirjoitti:
Rajalalalla on myös hyvin ikävä tapa vähätellä kuolleiden näyttelijöiden saavutuksia.
Eikö voi sanoa mitään neutraalia tai olla vaikka hiljaa.
Keitä on vähätellyt? Tarkenna ja miten on vähätellyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tuon. Olen melkein samaa ikäluokkaa kuin Katri, hiukan nuorempi vain. Onko Katri kaikkien rakastama? Eilen ylelläkin hehkutettiin, että rakastettu Katri Helena?
En ole Katrin ihailija, en myös Rajalan. Aikoinaan koin ( 80- luvulla) ja en ollut ainoa siinä, että Katri H menetti kasvonsa ja sillä on ollut vaikutus näihin päiviin. Uskallan sanoa, että on tekopyhä ihminen ja laittanut kilvekseen eräänlaisen " uskon ja uskomuksen" näyt ja luulemiset jostain maan ulkopuolella olevasta toisesta todellisuudesta... no, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi , sanotaan.
Te olette ikäluokkaa jolla ei ole enää mitään merkitystä tässä elämässä. Naiset kynnysmattoja, jotka täälläkin yhä *ymmärtävät* Panon narsismia ettekä puolusta siskoa patriarkaatilta. No, onneksi tosiaan aikanne käy vähiin. Kenellekään ei tule sukupolveanne ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Katrin ihailija, en myös Rajalan. Aikoinaan koin ( 80- luvulla) ja en ollut ainoa siinä, että Katri H menetti kasvonsa ja sillä on ollut vaikutus näihin päiviin. Uskallan sanoa, että on tekopyhä ihminen ja laittanut kilvekseen eräänlaisen " uskon ja uskomuksen" näyt ja luulemiset jostain maan ulkopuolella olevasta toisesta todellisuudesta... no, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi , sanotaan.Te olette ikäluokkaa jolla ei ole enää mitään merkitystä tässä elämässä. Naiset kynnysmattoja, jotka täälläkin yhä *ymmärtävät* Panon narsismia ettekä puolusta siskoa patriarkaatilta. No, onneksi tosiaan aikanne käy vähiin. Kenellekään ei tule sukupolveanne ikävä.
Hyvin sanottu. Omissa vanhemmissani näen nuo samat piirteet, asenteet ja olettamukset kivikaudelta eikä mitään halua kehittyä ihmisenä. Ymmärrys ympäristöstä ja kehityksestä pyöreä nolla. Oma mielipide ainoa oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa peiliin niin näet tekopyhän ihmisen. Harva on kokenut puolison ja lapsen menettämisen. Se että joku kokee apua edes menneiden viesteistä niin miksi se on pois sinulta?
Minä olen sinun lähelläsi, äiti. Minä olen taivaassa. Minun on hyvä olla. Olen isäni, vaarin ja ukin saattamana tullut taivaan kotiin. Halaan sinua ja kiitän yhteisestä tiestämme. Tämä on hyvä paikka, minä olen henki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Katrin ihailija, en myös Rajalan. Aikoinaan koin ( 80- luvulla) ja en ollut ainoa siinä, että Katri H menetti kasvonsa ja sillä on ollut vaikutus näihin päiviin. Uskallan sanoa, että on tekopyhä ihminen ja laittanut kilvekseen eräänlaisen " uskon ja uskomuksen" näyt ja luulemiset jostain maan ulkopuolella olevasta toisesta todellisuudesta... no, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi , sanotaan.Te olette ikäluokkaa jolla ei ole enää mitään merkitystä tässä elämässä. Naiset kynnysmattoja, jotka täälläkin yhä *ymmärtävät* Panon narsismia ettekä puolusta siskoa patriarkaatilta. No, onneksi tosiaan aikanne käy vähiin. Kenellekään ei tule sukupolveanne ikävä.
Kaikkien aika käy vähiin, myös kirjailijan ja laulajan. Ja niin se menee, ettei sinunkaan sukupolvea tule jälkipolvilla ikävä. Koska se sitten onkin.
Eikä Katri-Helena ole minun sisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Katrin ihailija, en myös Rajalan. Aikoinaan koin ( 80- luvulla) ja en ollut ainoa siinä, että Katri H menetti kasvonsa ja sillä on ollut vaikutus näihin päiviin. Uskallan sanoa, että on tekopyhä ihminen ja laittanut kilvekseen eräänlaisen " uskon ja uskomuksen" näyt ja luulemiset jostain maan ulkopuolella olevasta toisesta todellisuudesta... no, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi , sanotaan.Kannattaa katsoa peiliin niin näet tekopyhän ihmisen. Harva on kokenut puolison ja lapsen menettämisen. Se että joku kokee apua edes menneiden viesteistä niin miksi se on pois sinulta?
Minä olen sinun lähelläsi, äiti. Minä olen taivaassa. Minun on hyvä olla. Olen isäni, vaarin ja ukin saattamana tullut taivaan kotiin. Halaan sinua ja kiitän yhteisestä tiestämme. Tämä on hyvä paikka, minä olen henki.
Tuosta alemmasta tekstistä tulee kylmät väreet kun lukee sen ajatuksella ja miettii edes mennyttä poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä fiksut naiset (Katri-Helena, Norha jne) ovat tällaisen kanssa olleet näinkin kauan suhteessa? Jokin tässä nyt ei täsmää. Heillä ollut rahaa ja älyä lähteä pois hyvissä ajoin. Katrikin oli varmaan yli 5v naimisissa vaikka kertomansa mukaan suhde oli hyvin kauhea. En ole Panu jos sitä epäilette :) Asun kyllä samalla paikkakunnalla missä hänellä on kesäasunto ja olen häneen "kylillä" törmännyt.
Norha oli Rajalan kanssa yhdessä parikymmentä vuotta. Mikä sinä olet sanomaan, että hänellä olisi pitänyt "olla älyä" lähteä pois? Ehkä hän ei halunnut?
Munkin äiti on edelleen narsistisen alkoholisoituneen hirviöisäni kanssa, joka koko lapsuuteni uhkasi varmaan kerran viikossa tappaa meidät baarista palatessaan. Yhteistä taivalta melkein 40 vuotta! Aina nainen ei uskalla tai kykene lähteä...
Ikävä juttu, mutta siltikin on aika, sanotaan vaikka epämiellyttävää, olla tietävinään kuolleen vaimon kokemuksista ja tuntemuksista tai edes arvuutella niitä, jos sinulla ei niistä todellista tietoa ole. Näin ihan yleisestikin sanottuna, ei vain Norhan ja Rajalan kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpahan yleistys, jota et varmaan juuri pohtinut. Olen tuo, joka postasi kommentin. Kokemuksesta. Kuulun suuriin ikäluokkiin, joka aloitti itsensä elättämisen työllä 14v, sen jälkeen iltaoppikoulu, lukio ja ammattiopintoja joilla sain mieluisen ammatin. Perhekin jossain välissä. Eläkeläisenä ( osa työiässä)olen ollut lukuisissa yhdistyksissä vapaaehtoisena ja toimijana ja myös hallituksissa. Nyt olen alkanut vähentää " työtaakkaa " niissä.
Olen ihmisenä realisti ja itseäni ruoskiva, eli katson peiliin usein kriittisesti mitä voisi tehdä paremmin ja missä olen tehnyt virheitä joita pyrin korjaamaan. En ole täydellinen, en ole koskaan ollut, eikä minulla ole ollut mitään " kilpailuviettiä" missään asiassa. Opetin myös opiskelijoille, että kilpaile itsesi kanssa, älä koskaan kenenkään toisen kansaa kilpaile mistään. Sama ohje lapsille ja lastenlapsille.
Olen kauhistellut nuoremman ikäluokan syytöksiä ikäpolveamme kohtaan? Näen ja koen, että me ja sodan käyneet vanhempamme ovat pitäneet yhteiskuntaa pystyssä vuosikymmenet. Alkaen sodan jälkeen ja varsinkin 70-80 luku oli aikaa, jolloin en muista että olisi ollut työttömiäkään paljon. Työ kelpasi kaikille ja sitä oli jopa liikaa, kun jaksoi tehdä. Nyt on eri ajat ja kulttuurit ja voi olla kotona tekemättä mitään, kun sos.turva pelaa.
Elämä on itsekunkin elettävä parhaansa tehden ja kun tulee elämänloppu olisi hyvä, että voisi sanoa, ettei jää mikään kaihertamaan tai katuisi että olisi pitänyt se ja sekin kokea.
No tämä nyt tuli tähän, mutta en voinut vastustaa kiusausta valottaa ikäpolveni yhden ihmisen elämää. Voi olla, että osa ymmärtääkin.
Naisista.