Panu Rajala määrätty lähestymiskieltoon
Mitä mieltä Panu Rajalasta?
Kommentit (1228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan jopa uskoa että Rajalalla oli suullinen lupa kävellä pihan poikki. Sitten kielsivät. Ei uskonut. Valvontakamerakuvan perusteella saivat lähestymiskiellon
Toisten tontin kautta hilppaiseminen ei riitä koskaan syyksi lähestymiskieltoon.
Eikö? Uhkaa vapautta ja rauhaa ilmeisesti. Ja kuvattu, jotta on saatu mustaa valkoisella todiste.
Ei riitä. Pitää olla todella paljon stalkkausta ja konkreettistakin uhkaa, ennen kuin poliisisedät edes häiriköstä kiinnostuu mitenkään, saati että aletaan puhua lähestymiskiellosta.
Tiedän tämän omasta kokemuksesta, minua stalkkasi yksi tyyppi kolme vuotta putkeen. Lähetti viestejä, soitti, tuli yksityisalueelle, väijyi ja kyttäsi taloamme. Ei välittänyt kielloista. Lopetti tosin onneksi siinä vaiheessa kun poliisi otti häneen yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miten noin vanha ukko vielä ilkeää syyllistyä seksuaaliseen häirintään? Ukkohan on melkein 80? Onkohan Rajalalla dementia?
No eiköhän tuo lahjaton luuseri vain koeta vielä pappaiässään kompensoida heikkoa itsetuntoaan, kun ei oikein koskaan mitään osannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aktivistilla tuntuu olevan paljon henkilökohtaista hampaankolossa. Lähes samankaltaisia yli puolet kannanotoista, tyyli ja sanavalinta paljastaa kirjoittajan. Sekä tuo raivokas lähestymistapa kaikkeen Panu Rajalaan liittyvään.
Nytkö pääset ns. maksamaan potut pottuina? mitä välillänne on tapahtunut? mistä moinen katkeruus ja kostonhimo?
Enempää et kuitenkaan uskalla paljastaa?
No se näyttää selvältä että aika monellakin on henkilökohtaista hampaankolossa, sen verran paljon on Panu ehtinyt uutisten mukaan häiriköimään. Ja sittenhän on sellainenkin kuin empatia! Vaikka ei olisi itse joutunut häirintää kohtaamaan, pitkä ketju kertoo siitä, että osataan asettua uhrien asemaan ja äijän teot tuomitaan.
Ketjun pituus kertoo vain erään meille tuntemattoman pohjattomasta katkeruudesta. Nyt hän on vihdoinkin löytänyt purkautumiskanavan pitkään jatkuneelle voimattomalle kaunaisuudelleen.
Tämä ketju jatkuu samalla kaavalla hamaan ikuisuuteen, ellei tuo loukattu saa mieleistään oikeutta pahaan oloonsa.
Nyt jotain rajaa tähänkin. Kuinka järkijättö pitää olla, jos tosissaan uskoo YHDEN ihmisen kirjoittavan kaikki viestit tunnetusti suurta epäsuosiota ensimmäisestä repostelukirjastaan lähtien nauttineen kirjailijan töppäyksiä koskevaan ketjuun Suomen suosituimmalla keskustelupalstalla? Mutta eihän tätä toki kukaan oikeasti uskonutkaan, vaan yritettiin kiertämällä asian vierestä saada huomio muualle. Tässä tapauksessa maalailemalla kuvaa jostain katkeroituneesta, joka yrittää Panu-paran maineen aaaaaaivan syyttä suotta loata.
Kukaan normaali nainen ei mene saunaan äitinsä lesken kanssa. Tässä voi olla muutakin nyt takana.
Käyttäjä36007 kirjoitti:
Kukaan normaali nainen ei mene saunaan äitinsä lesken kanssa. Tässä voi olla muutakin nyt takana.
Turha uhria syyllistää, kyllä se lähestymiskielto on käräjäoikeuden toimesta määrätty aivan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36007 kirjoitti:
Turha uhria syyllistää, kyllä se lähestymiskielto on käräjäoikeuden toimesta määrätty aivan syystä.
No ei tässä mitään syyllistetä. Ainakin minuakin ihmetyttää tuo saunaan menokin kyllä. Erityisesti, kun seksuaalissävytteisesti oli jo vuosia vihjaillut. Ei kauheasti itseäni olisi ainakaan innostanut kyseisessä tilanteessa saunoa ihan vapaaehtoisesti.
Mä en ole koskaan saunonut äitini avomiehen kanssa. He ovat olleet yhdessä 40v. Saunon vain tosi läheisten ihmisten kanssa. Selkääni on pessyt vain mieheni. Mutta olenkin hiukan outo erakko.
Saunaan menossa on maku saattaa ukko vaikeuksiin, ja onkohan perinnöt jaettu ?? Raha ???
Ja minä kun luulin, että tämä ketju jo tyrehtyi. Tuleeko Panu-inhoa tuhat kommenttia täyteen tänään?
Minä en tunne koko ukkoa enkä muuten tietäisi kuin "kutrihelunasta" mutta Marja oli etäisesti tuttu..... Eniten tässä on se että AIHE ON HERKULLINEN. Se että edesmenneen vaimon tytär ... ja se että mitä oikeasti tapahtui ja miten muut asiat liittyy...kuten rahakin voi olla yksi. Ei ole inhoa eikä vihaa ketään kohtaan. vain uteliaisuus ja mielenkiinto.
Käyttäjä36007 kirjoitti:
Minä en tunne koko ukkoa enkä muuten tietäisi kuin "kutrihelunasta" mutta Marja oli etäisesti tuttu..... Eniten tässä on se että AIHE ON HERKULLINEN. Se että edesmenneen vaimon tytär ... ja se että mitä oikeasti tapahtui ja miten muut asiat liittyy...kuten rahakin voi olla yksi. Ei ole inhoa eikä vihaa ketään kohtaan. vain uteliaisuus ja mielenkiinto.
Älä unohda, että saunafarssi tapahtui ositustilaisuuden päätteeksi. Näin kirjoitti palstan mukaan Panu itse blogissaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36007 kirjoitti:
Älä unohda, että saunafarssi tapahtui ositustilaisuuden päätteeksi. Näin kirjoitti palstan mukaan Panu itse blogissaan.
Siis ei kirjoittanut, että farssi, vaan että saunominen tapahtui ositustilaisuuden päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36007 kirjoitti:
Siis ei kirjoittanut, että farssi, vaan että saunominen tapahtui ositustilaisuuden päätteeksi.
Missä tää teksti on ? Arvasin että tämä ei ole pelkkä seksuaalinen häirintä .....nainen houkutellut ukkelin tekemään tyhmyyksiä....
Käyttäjä36007 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36007 kirjoitti:
Missä tää teksti on ? Arvasin että tämä ei ole pelkkä seksuaalinen häirintä .....nainen houkutellut ukkelin tekemään tyhmyyksiä....
Blogissaan taisi kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36007 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36007 kirjoitti:
Blogissaan taisi kirjoittaa.
Ja ilmeisesti juuri Panu oli ehdottanut saunomista. Ja saunassa oli mukana uhrin sisko ja joidenkin kommenttien mukaan myös uhrin aviomies. Onko tästä aviomiehen saunassaolosta jotain mustaa valkoisella jossain?
Käyttäjä36007 kirjoitti:
Emme tiedä, onko suvulla ollut tapana saunoa ns yhteissaunassa aina kun ovat koolla?
On olemassa sukuja, joissa ei ole ns häveliäisyyttä ainakaan saunomisen suhteen. Aikoinaan yllätyin, kun työtoveri pian eläkkeelle jäävä nainen kertoi, että heille tulee aikuiset lapset perheineen kesän viettoon ja tuli siinä maininneeksi saunomisen. Kertoi, että heillä on aina menty saunaan kenen kanssa vaan kun porukkaa on paljon. Saman suvun ja heidän puolisojen. Ei ole tarvinnut katsoa että menkää te nyt ja sitten te jne..
Kaikki ovat siihen tottuneet ja sopeutuneet. Ei siinä mitään, minäkin päättelin ensihämmastyksen jälkeen. On kyllä työssä nähty ja totuttu alastomuuteen terv konkarish.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun luulin, että tämä ketju jo tyrehtyi. Tuleeko Panu-inhoa tuhat kommenttia täyteen tänään?
Ei varmaankaan tyrehdy kovin helpolla, sen verran suorastaan pakkomielteiseltä vaikuttaa tuo professorin tapa hankkiutua säännöllisin väliajoin kohuotsikoihin. Ikäkään ei tunnu hillitsevän yhtään. Vaan voihan aina toivoa, että tämä käräjäoikeuden päätös olisi herättänyt muuttamaan toimintaansa ja lopettamaan töppäykset.
Miten noin vanha ukko vielä ilkeää syyllistyä seksuaaliseen häirintään? Ukkohan on melkein 80? Onkohan Rajalalla dementia?