Panu Rajala määrätty lähestymiskieltoon
Mitä mieltä Panu Rajalasta?
Kommentit (1228)
Ihmettelen kun saunottelevat äidin miehen kanssa.
pukku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie ihmettele, että nainen kertoi, että seksuaalisävytteistä juttelua ollut vuosia ja silti hän menee 2021 Rajalan kanssa saunaan.
Tämä ei siis ole Rajalan puolustus.
Tuli vain mieleeni, että nainenkin voi joskus johdattaa miehen siihen pisteeseen, joka on odotettavissa ja nostaa sitten kanteen. En siis puolustele kuitenkaan Rajalaa.
Miksi ajattelet "hän menee 2021 Rajalan kanssa saunaan"? Ja sysäät tapahtuman naisen syyksi.
Entä jos tilanne onkin ollut, että Rajala on tunkeutunut saunaan, jossa nainen on ollut saunomassa? Harvalle tulee mieleen pyytää saunan ovelle vartija, ettei setämiehet pääse saunaan, ainakaan maalla.
En sysää tapahtumaa naisen syyksi. Katson vain tilannetta kokonaisuudessaan, lienee sinulle vierasta puuhaa. Itse en menisi saunaan eikä minun ystävätkään miehen kanssa, jonka vuosien ajan seksuaalissävytteiset jutut ovat olleet ko. tuttuja. Koittakaa nyt ymmärtää, ettei tässä puolusteta Rajalaa. Jokaisen ihmisen pitää ottaa järki käteen toiminnassaan. Jos juon ja pukeudun huorahtavasti, se on oma asiani, mutta siinä itse altistun väärällä käytökselle enkä halua sitä tehdä.
Kaikkia se leipä elättää.
Minulla naisena on vielä toistaiseksi Suomen lakiin perustuva oikeus käydä omistamassani saunassa, mihin aikaan tahansa, viettää saunassa vaikka pikkutunneille asti, ilman näiden setämiesten saunaan tunkeutumista ja häiritsemisiä tai kylän muiden kylän miesten.
Katsos, kun Suomessa myös naiset nauttivat lain tuomaa turvaa ja oikeutta ja siihen kuuluu myös
saunominen ja yksityisyydensuoja, omalla maallaan ja saunassa.Ja kyllä, ne saunaan tunkeutujat ja häiritsijät lähtee ensimmäisenä, vaikka olisivat setämiehiä, vaikka poliisisaatueessa, kuin minä saunan omistajana ja saunojana.
Rajala ei tunkeutunut saunaan. On jotenkin huvittavaa seurata ns. keskusteluja tosiasiat unohtaen huomaten vain omaa näkemystä tukevat käytökset lisäten siihen sitten vielä kuvitelmat. Oikeudessa käsitellään asiat eri tavalla. tämäkään ei ole naisen syyllistämistä, mutta niinkuin jo poliisi sanoo, jokaisen naisen pitäisi ottaa järki käteen toiminnassaan.
Nainenkin voi sanoa reilusti että nyt lähdet käppänä vetämään täältä saunasta vamppuinesi. Jos on miehelle lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Nää on perheinä viettäneet jouluja yhdessä, Panu lapsineen ja Marja lapsineen. Jos ukon tyyli on sutkautella kaksimielisyyksiä, se ehkä ohitetaan vanhan miehen huonona tapana aikansa. Ei varmasti tule mieleenkään, että käppänä oikeasti pyrkii pöksyihin äidin kuoleman jälkeen. Joo, en minäkään saunoisi Rajalan kanssa, mutta tässä ollut nyt varmaan sellaista kohteliaisuutta ja sinisilmäisyyttä, mikä liittyy yhteiseen historiaan.
Joka tapauksessa kertakaikkiaan vastenmielinen vanha hyypiö.
Mä luulen, että sitä seksuaalissävytteistä läppää on jaettu vähän oikealle ja vasemmalle niin, että tämä henkilö ei ole osannut ajatella sen tarkoittavan mitään muuta kuin sitä, että Rajala on vanha, rasvainen setämies.
Näähän oli jo kypsiä aikuisia naisia. Oliko liian pieni sauna?
Jutusta tuli vaikutelma että Panu on rampannut mökillä omine lupineen ja ilman kutsua, siksihän se lähestymiskielto tehtiin. Tyttöjen on varmaan pitänyt sietää äijää silloin kun äiti oli vielä elossa, ihmettelen että Marja katseli noita saunomisia ja seksuaalissävytteisiä juttuja läpi sormien.
Kutsutaan myös nimellä: Panu "Parru" Rajala
Kundi Nakkilasta kirjoitti:
Panu Rajaton.
Vierailija kirjoitti:
Kuka lähtee saunomaan setämiehen kanssa...vähän rajaa.
Keissin suuri kysymysmerkki.
Kuka yleensä on mennyt tuon miehen knassa saunaan?
Panu on ihana ja vaikutusvaltainen maailmanmies.
Vierailija kirjoitti:
Näähän oli jo kypsiä aikuisia naisia. Oliko liian pieni sauna?
Pienessä saunassa, jossa oven saa sisäpuolelta lukkoon, voi selkää pestessä käsi helposti lipsahtaa.
Kaveri on parru edellä mennyt mökkisaunaan. Joku kertoi virheellisesti, että kaikki miehet menevät muna edellä, sanoisin, että riipunee kirjoittajan ystäväpiiristä. Oma mieheni on herrasmies, vaikka onkin seksuaalinen tyyppi. Tässä Rajalassa on kummasti korostunut seksi jo Ylivakerin aikana, lienee miespuolinen Johanna Tukiainen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Panu oli kutsuttu saunaan ja Panun ex vaimon kaksi tytärtä siellä ja Panu pesi selkää. Hankala sitä on itse pestä.
Näin se vain on! Kyllä alaselkäkin kuulu pestä huolellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on parru edellä mennyt mökkisaunaan. Joku kertoi virheellisesti, että kaikki miehet menevät muna edellä, sanoisin, että riipunee kirjoittajan ystäväpiiristä. Oma mieheni on herrasmies, vaikka onkin seksuaalinen tyyppi. Tässä Rajalassa on kummasti korostunut seksi jo Ylivakerin aikana, lienee miespuolinen Johanna Tukiainen.
Panu "Tuksu" Rajala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Panu oli kutsuttu saunaan ja Panun ex vaimon kaksi tytärtä siellä ja Panu pesi selkää. Hankala sitä on itse pestä.
Näin se vain on! Kyllä alaselkäkin kuulu pestä huolellisesti!
Ei ole oppinut mies vain erottanut alaselkää alavatsasta.
Jos puolison on kyse puolison tyttäristä koko juttu saa aika ikävästi sukurutsaisen pohjavireen.
Panu lienee sen verran narsku, että tuskin osaa itse edes hävetä omaa limaisuuttaan...