Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (230)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ei rahalla saa.

Ei välttämättä. Mutta voi olla mahdollista. Esimerkiksi jos joku on alkujaan kiinnostunut toisesta paksun lompakon takia mutta muuten ei olisi. Niin entäs jos rahan takia yhdessä olon myötä rakastuukin siihen ihmiseen ja raha on enää toissijainen juttu :D

Mites se älytön biisi sieltä 1980 ja 90-lukujen taiteesta nyt menikään. Joku likka siinä huonosti lauloi: "Mikset tahdo olla mun kaa, jos mä rakastan sun bemarii? Mikset tahdo olla mun kaa, jos mä rakastan sun leviksii?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ei rahalla saa.

Ei välttämättä. Mutta voi olla mahdollista. Esimerkiksi jos joku on alkujaan kiinnostunut toisesta paksun lompakon takia mutta muuten ei olisi. Niin entäs jos rahan takia yhdessä olon myötä rakastuukin siihen ihmiseen ja raha on enää toissijainen juttu :D

Mites se älytön biisi sieltä 1980 ja 90-lukujen taiteesta nyt menikään. Joku likka siinä huonosti lauloi: "Mikset tahdo olla mun kaa, jos mä rakastan sun bemarii? Mikset tahdo olla mun kaa, jos mä rakastan sun leviksii?"

2. Maanantai- Mixet tahdo olla mun kaa. Oli muuten vuoden 1994 myydyin single. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsetuntoa.

Kuuntele laulu Rikas mies, jos oisin. Rikkaan miehen sanaa kuunnellaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa monta asiaa, mutta sillä ei saa enää nuoruusvuosia uudelleen.

Eipä niitä rahatonkaan saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa rakkautta ainoastaan jos on mies.

Mitä ne kehitysmaiden miestuliaiset sitten muuta ovat kuin ostettua rakkautta?

Vierailija

JuttelemaanTuleva kirjoitti:
Viehätysvoimaa !

Olen tavallinen, urheilullinen 45-v mies. Supliikki ja nuorempana seurustelin paljon ja oli pokaa

Olen tastusti paremmassa kunnossa kuin valtaosa ikäluokkani naisista, mutta flaksi ei enää käy.

Tiedän myös miehiä, kieltämättä hyvännäköisiä miehiä joilla käy usein flaksi ja joita kohtaan naiset tekee aloitteita.

Ulkoisesti olen kuin kuka tahansa tavallinen suomalsinen koulutettu mies, tosin vähän urheilullisempi ja päihteettömämpi mitä keskiarvo on. Itekseen saa olla nykysin jopa Helsingin mummotunnelissa.

Oon vähän koittanut laajentaa näkemyksiä 70+ ikäisiin daameihin asti, juttuseuraa irtoo mut eivät hekään lämpene.

Eletään vaikeita aikoja, onneksi varallisuuteni on yli puoli miljoonaa..

Mutta rahalla ei saa viehätysvoimaa..

Rahalla ja julkisuudella saa. Miksi muuten varakkailla miehillä riittää kaunista ja nuorta naisseuraa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnynnäistä lahjakkuutta johonkin asiaan

Mistä tiedät mikä on synnynnäistä lahjakkuutta? Missä kohtaa se tulee ilmi?

Esim siinä et joku on alusta asti tosi hyvä jossain ennen kuin on ehtinyt juuri harjoitella.

Kaikkihan ovat sitten synnynnäisestä lahjakkaita jossakin, etsitä tarvitse ostaa.

Puhuttiin lahjakkuudesta johonkin tiettyyn asiaan.

Vanha viisaus on , että lahajakkuus tulee ennen työtä vain sanakirjassa. Jos olet kiinnostunut jostakin asiasta ja jos haluat oppia jotakin, niin sinulla on varakkaana mahdollisuus ottaa yksityistunteja ja saat halutessasi julkisuutta. Voit rikkaana järjestää omat taidenäyttelyt tai konsertit, joita ei lahjakkaimpana, mutta köyhänä voikaan.

Vierailija

Rahalla ei voi ostaa aitoa rakkautta, mutta sillä saa niin hyvän kopion, ettei sitä erota aidosta.

Vierailija

Omaa biologista lasta ei rahalla saa, jos luonto on toisin päättänyt, eivätkä mitkään parhaatkaan ja kalleimmatkaan hoidot auta.

Rahalla ei myöskään saa aitoja ystäviä, eikä rakkautta.

Raha voi helpottaa joitakin asioita, mutta ei se takaa onnea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim lapsia, aitoa rakkautta, sukua, tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä.

Tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä saa rahalla. Esim ruokavalio, liikunta ja lepo edistää sitä terveyttä ja ennaltaehkäisee niitä sairauksia. Niin ja sen lapsenkin voi ostaa esim kohdunvuokraus, hedelmällisyyshoidot.

Miksi osa ihmisistä olettaa, että lapsen voi noin vain saada? Suomessa jää jatkuvasti ihmisiä pysyvästi lapsettomiksi, kun hedelmöityshoidot ei onnistu, kohdunvuokraus on laitonta ja kaikki ei täytä adoption tiukkoja kriteereitä.

Vierailija

Rahalla saa kaikkea mitä ihminen tarvitsee. Raha ei kuitenkaan tee ihmistä fiksuksi tai karismaattiseksi.

Vierailija

Sellaista juurevaa onnellisuutta ja omaan elämäänsä tyytyväisyyttä näkee harvassa varakkaassakaan ihmisessä. Juu, tiedetään että on kivempi itkeä Bentleyssä kuin bussissa, mutta tutkimustenkin mukaan varallisuuden lisääntyessä kasvaa koko ajan myös huoli siitä, että rahan tulo loppuu.

suru puserossa

Osanottoni
Siskoni kuoli kun olimme aivan pieniä, vanhempani, etenkin äitini ei koskaan päässyt tästä yli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnynnäistä lahjakkuutta johonkin asiaan

Mistä tiedät mikä on synnynnäistä lahjakkuutta? Missä kohtaa se tulee ilmi?

No, vaikka siinä kohtaa, kun lapsi osaa jotakin paremmin kuin muut ikätoverinsa. Onhan näitä luokkansa priimuksia aina ollut, jotka loistavat esim. musiikin tunnilla, matikan tunnilla tai liikunnan tunnilla ja pärjäävät parhaiten koko luokalla. Jo pienenä ovat saaneet loistavia oivalluksia ja ymmärtäneet asioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim lapsia, aitoa rakkautta, sukua, tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä.

Tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä saa rahalla. Esim ruokavalio, liikunta ja lepo edistää sitä terveyttä ja ennaltaehkäisee niitä sairauksia. Niin ja sen lapsenkin voi ostaa esim kohdunvuokraus, hedelmällisyyshoidot.

Miksi osa ihmisistä olettaa, että lapsen voi noin vain saada? Suomessa jää jatkuvasti ihmisiä pysyvästi lapsettomiksi, kun hedelmöityshoidot ei onnistu, kohdunvuokraus on laitonta ja kaikki ei täytä adoption tiukkoja kriteereitä.

Mene ulkomaille, siellä saa tämänkin rahalla. Tai jos lyö Suomessa miljoonan tai pari lääkärin pöydälle? Eiköhän joku lääkäri hyvällä summalla suostuisi.

Sivut