Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (230)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei voi ostaa, koska en välitä rahasta ja tästä syystä en ala eduskuntavaali ehdokkaaksi.

Aina naurattaa nää et kansanedustajat olis rahan perässä. Oikeasti iso osa kansanedustajista voisi muualla työskennellessään saada paljon enemmän rahaa. Mun mielestä paska liksa tosta hommasta.

Mä oon varmaan vähän yksinkertainen, kun mulle kyllä kelpaisi reilu kymppitonni kuussa kolmen napin painelusta silloin tällöin.

Vähän vaikuttaisit olevan joo, jos sun mielestä se nappien painelu on kaikki mitä työhön sisältyy.

Ja mikä reilu kymppitonni kuussa, kun saavat 6000-7000€?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
JuttelemaanTuleva

Viehätysvoimaa !

Olen tavallinen, urheilullinen 45-v mies. Supliikki ja nuorempana seurustelin paljon ja oli pokaa

Olen tastusti paremmassa kunnossa kuin valtaosa ikäluokkani naisista, mutta flaksi ei enää käy.

Tiedän myös miehiä, kieltämättä hyvännäköisiä miehiä joilla käy usein flaksi ja joita kohtaan naiset tekee aloitteita.

Ulkoisesti olen kuin kuka tahansa tavallinen suomalsinen koulutettu mies, tosin vähän urheilullisempi ja päihteettömämpi mitä keskiarvo on. Itekseen saa olla nykysin jopa Helsingin mummotunnelissa.

Oon vähän koittanut laajentaa näkemyksiä 70+ ikäisiin daameihin asti, juttuseuraa irtoo mut eivät hekään lämpene.

Eletään vaikeita aikoja, onneksi varallisuuteni on yli puoli miljoonaa..

Mutta rahalla ei saa viehätysvoimaa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onnistunutta lomaa ei rahalla saa, rahalla saa loman mutta vettä voi sataa kaatamalla, hotellissa saattaa olla vihamieliset työntekijät, ruoka voi olla pahaa yms.

Voit ostaa luxuspalvelua ja huippukokin mikä tekee tahtomaasi ruokaa, osta matka/yksityiskone kohteeseen vasta lähtöajankohtana, milloin näet sään, että lähdet sellaiseen paikkaan missä on hyvä sää. Voit vaikka ostaa koko hotellin yksityiskäyttöön.

Vierailija

Ihan jo lapsuudesta ja nuoruudesta asti pitäisi olla jotain ohjausta, missä opetettaisiin kanssakäymis- ja keskustelutaitoja ihmisten kanssa. Opetettaisiin hyvät käytöstavat, miten pukeudutaan siististi, miten hoidetaan erimielisyydet kypsällä tavalla, miten osallistutaan kodinhoitoon ja otetaan toinen huomioon jne. Sitten jos on erityisiä itsetunto tai muita ongelmia niin ajoissa ohjataan terapeutin puheille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan jo lapsuudesta ja nuoruudesta asti pitäisi olla jotain ohjausta, missä opetettaisiin kanssakäymis- ja keskustelutaitoja ihmisten kanssa. Opetettaisiin hyvät käytöstavat, miten pukeudutaan siististi, miten hoidetaan erimielisyydet kypsällä tavalla, miten osallistutaan kodinhoitoon ja otetaan toinen huomioon jne. Sitten jos on erityisiä itsetunto tai muita ongelmia niin ajoissa ohjataan terapeutin puheille.
No hups, nyt tuli väärän ketjuun. Piti mennä tohon incelketjuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei voi ostaa, koska en välitä rahasta ja tästä syystä en ala eduskuntavaali ehdokkaaksi.

Aina naurattaa nää et kansanedustajat olis rahan perässä. Oikeasti iso osa kansanedustajista voisi muualla työskennellessään saada paljon enemmän rahaa. Mun mielestä paska liksa tosta hommasta.

Mä oon varmaan vähän yksinkertainen, kun mulle kyllä kelpaisi reilu kymppitonni kuussa kolmen napin painelusta silloin tällöin.

Vähän vaikuttaisit olevan joo, jos sun mielestä se nappien painelu on kaikki mitä työhön sisältyy.

Ja mikä reilu kymppitonni kuussa, kun saavat 6000-7000€?

Mitä muuta kuin nappien painelua arvelet esim. Ano Turtiaisen tai Veltto Virtasen siellä tehneen.
Toisekseen vaikka jotain muuta olisivat vahingossa onnistuneetkin tekemään vaikutus mihnkään on ollut pyöreä nolla, ehkä hyvä niin tosin.
Kymppitonni kuussa mennee helposti rikki kun otetaan huomioon kulukorvaukset ym. edut joiden vuoksi kansanedustaja ei juurikaan omasta pussistaan kuluja maksele.

Vierailija

Violetti miehen villapaita.
Guanche mantteli.. tai toisaalta en koettanu kaivaa järkyttävää pinoa seteleitä taskusta, poistaa mantteli patsaalta ja koettaa saada turistirysämyyjää tajuamaan että se varsin lämpimän näköinen mantteli ois täydellinen teneriffan kylminä iltoina

Hieman sama tosin onnistui stokkassa silloin joskus 15v sitten, oli kaikki tuulettimet myyty erästä jättikokomallia. Yksi siinä edelleen hyrräs mutta oli avattu. Kun ilmoittivat että kaikki loppu osoitin sitä ja kysyin entä tuo? Sain alennuksella :p

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onnistunutta lomaa ei rahalla saa, rahalla saa loman mutta vettä voi sataa kaatamalla, hotellissa saattaa olla vihamieliset työntekijät, ruoka voi olla pahaa yms.

Tietenkin rahalla saa onnistuneen loman. Jos menet paikkaan A ja siellä on sateista voit siirtyä paikkaan B, missä aurinko paistaa. Vaikka yksityiskoneella.
Tasokkaassa hotellissa on ammattitaitoinen henkilökunta. Rahalla saa tasokkaan hotellin.
Jos ruoka on pahaa voi palauttaa ja pyytää kalliimman annoksen. Tai vaihtaa ruokapaikkaa tai vaikka koko lomapaikkaa.
Yleensä tasokkaassa hotellissa tai ravintolassa on tasokas ruoka.

Tietenkin rahalla saa onnistuneen loman ja hyvää ruokaa. On paljon erilaisia mahdollisuuksia.
Se on eri asia jos ihminen ei ole mihinkään tyytyväinen. Tai ei itse keksi, mikä valta rahalla on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetuntoa.

Psykiatri ja terapeutti antaa tätä.

Tai sitten voi ostaa lähellesi ihmisiä, jotka nostavat itsetuntoasi. Jos et tätä itse halua, niin se tekee asiasta vaikeampaa.

Vierailija

JuttelemaanTuleva kirjoitti:
Viehätysvoimaa !

Olen tavallinen, urheilullinen 45-v mies. Supliikki ja nuorempana seurustelin paljon ja oli pokaa

Olen tastusti paremmassa kunnossa kuin valtaosa ikäluokkani naisista, mutta flaksi ei enää käy.

Tiedän myös miehiä, kieltämättä hyvännäköisiä miehiä joilla käy usein flaksi ja joita kohtaan naiset tekee aloitteita.

Ulkoisesti olen kuin kuka tahansa tavallinen suomalsinen koulutettu mies, tosin vähän urheilullisempi ja päihteettömämpi mitä keskiarvo on. Itekseen saa olla nykysin jopa Helsingin mummotunnelissa.

Oon vähän koittanut laajentaa näkemyksiä 70+ ikäisiin daameihin asti, juttuseuraa irtoo mut eivät hekään lämpene.

Eletään vaikeita aikoja, onneksi varallisuuteni on yli puoli miljoonaa..

Mutta rahalla ei saa viehätysvoimaa..

Jos on naamasta kiinni, niin käy kauneusleikkauksissa yms. ja jos juttu ei luista, niin tähänkin on jotain palveluita, kysy vaikka seuranhakupalveluista, mistä saisi opetusta sosiaalisiin kanssakäymisiin. On näihinkin terapeutteja/psykiatreja tai neuvojia markkinoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Synnynnäistä lahjakkuutta johonkin asiaan

Mistä tiedät mikä on synnynnäistä lahjakkuutta? Missä kohtaa se tulee ilmi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Esim siinä et joku on alusta asti tosi hyvä jossain ennen kuin on ehtinyt juuri harjoitella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Esim siinä et joku on alusta asti tosi hyvä jossain ennen kuin on ehtinyt juuri harjoitella.

Kaikkihan ovat sitten synnynnäisestä lahjakkaita jossakin, etsitä tarvitse ostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan ovat sitten synnynnäisestä lahjakkaita jossakin, etsitä tarvitse ostaa.

*ei sitä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin lahjakkuudesta johonkin tiettyyn asiaan.

Sivut