Kerro jotain mitä et voi rahalla ostaa tai rahalla saada?
Lapsiinsa väsynyt kaverini taannoin mainitsi väsymyksestään ja siitä, että vaikka heillä on rahaa niin rahalla ei voi ostaa aikaa. No mielestäni tuossa tilanteessa tavallaan voi, voi maksaa lastenhoitajalle joka katsoo lapsien perään ja siten saa omaa aikaa ja taukoa lapsista ja voi sillä välin käydä vaikka ostoksilla tai hierojalla.
Kommentit (231)
Rahalla saa monta asiaa, mutta sillä ei saa enää nuoruusvuosia uudelleen.
Minua ei voi ostaa, koska en välitä rahasta ja tästä syystä en ala eduskuntavaali ehdokkaaksi.
Minulla on aina ollut kaikkea, vaikka rahaa olisi ollut joskus vähemminkin.
Vähän edullisemmillakin vaatteilla sain täyden huomion.
Koskaan ei ole takuuta tai varmuutta rakastaako joku sinua oikeasti vai ei.
Ihan turhaa sanoa, että rikkaana ei voi tietää. Ei voi tietää köyhänäkään.
Ainakin rikkaana on enemmän mahdollisuuksia tavata erilaisia ihmisiä.
mielenrauhaa...jotkut ehkä voi ostaa mutta en minä
mielenrauha joko on minussa tai ei ole ..se selviää kun painaa pään tyynylle illalla
Synnynnäistä lahjakkuutta johonkin asiaan
Terveyttä, etenkään parannettua neurologista sairautta, mihin muukaan hoito ei tehoa.
Tai poistaa HIV-tartuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Terveyttä, etenkään parannettua neurologista sairautta, mihin muukaan hoito ei tehoa.
Rahalla saa kuitenkin sellaisen lääkityksen, että se HIV ei etene AIDSiksi, eikä myöskään tartu muihin.
Loppupeleissä aika sama olla HIV-positiivinen jos se ei tartu seksissä eikä aiheuta mitään oireita.
Rahalla saa rakkautta ainoastaan jos on mies.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyyttä, sillä se on synnynnäinen ominaisuus ja se mikä muotoutuu, muotoutuu eniten lapsuudessa.
Tukiopetus/oma opettaja lapsuudessa tai sitten kokoaikaista opiskelua aikuisena oman opettajan kanssa. Oletko kokeillut tai nähnyt tuloksia, ettei tehoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa kuitenkin sellaisen lääkityksen, että se HIV ei etene AIDSiksi, eikä myöskään tartu muihin.
Loppupeleissä aika sama olla HIV-positiivinen jos se ei tartu seksissä eikä aiheuta mitään oireita.
Mutta pointti (tässä keskustelussa) oli se, että et voi saada HIV-virusta poistettua rahalla. Sama se miten se etenee.
Rahalla ei voi ostaa nuoruutta- pikkumyy
Vierailija kirjoitti:
Minua ei voi ostaa, koska en välitä rahasta ja tästä syystä en ala eduskuntavaali ehdokkaaksi.
Jos joku kaappaa ja myy sinut vaikka Kiinaan, niin sinut on myyty.
Vierailija kirjoitti:
Aina naurattaa nää et kansanedustajat olis rahan perässä. Oikeasti iso osa kansanedustajista voisi muualla työskennellessään saada paljon enemmän rahaa. Mun mielestä paska liksa tosta hommasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina naurattaa nää et kansanedustajat olis rahan perässä. Oikeasti iso osa kansanedustajista voisi muualla työskennellessään saada paljon enemmän rahaa. Mun mielestä paska liksa tosta hommasta.
Mä oon varmaan vähän yksinkertainen, kun mulle kyllä kelpaisi reilu kymppitonni kuussa kolmen napin painelusta silloin tällöin.
Onnistunutta lomaa ei rahalla saa, rahalla saa loman mutta vettä voi sataa kaatamalla, hotellissa saattaa olla vihamieliset työntekijät, ruoka voi olla pahaa yms.
Rikkaalla on kuitenkin parempi mahdollisuus hankkia parhaat mahdolliset hoidot kuin rahattomalla.