Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän t-paitaa ensin päivällä normikäytössä, sitten kun vähän tuoksahtaa

Vierailija
20.06.2022 |

Sitten siirrän paidan puolipuhtaat kasaan ja käytän sitä seuraavalla kerralla hikilenkillä käydessäni, vasta tämän jälkeen siirrän t-paidan pyykkikoriin ja pesen sen. Kätevää, eikö!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitunkätevää.

Vierailija
2/10 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki saattaa imeytyä vaatteeseen siten, että paita haiskahtaa vielä muutaman pesun jälkeenkin. Joten en todellakaan pilaa esim työvaatteita käyttämällä niitä lenkkivaatteina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Olen vain ekologinen ja lenkillä kukaan ei edes haistele minua, kun olen ulkona

Vierailija
4/10 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiki saattaa imeytyä vaatteeseen siten, että paita haiskahtaa vielä muutaman pesun jälkeenkin. Joten en todellakaan pilaa esim työvaatteita käyttämällä niitä lenkkivaatteina.

Sitten voi liottaa etikassa ja samalla tavallahan se päivällä töissä muodostunut hikikin voi pinttyä.

Vierailija
5/10 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta mulla ainakin on erikseen urheiluvaatteet, jotka hengittävät paremmin.

Vierailija
6/10 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta mulla ainakin on erikseen urheiluvaatteet, jotka hengittävät paremmin.

Kyllä 100 prosenttinen puuvillapaitakin hengittää.

Vierailija
7/10 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi liottaa etikassa ja samalla tavallahan se päivällä töissä muodostunut hikikin voi pinttyä.

En rupea minkään etikan kanssa tuhtaamaan.

Vierailija
8/10 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokasta

Vierailija
9/10 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet  haiseva lenkkeilijä? Ohikulkevat ihmiset pitelevät nenäänsä. Viehättävää.

Vierailija
10/10 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän