Miten pukeudut?
Kommentit (43)
Epämukavasti ja rumiin vaatteisiin, mutta en tarkoituksella. Olen keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Epämukavasti ja rumiin vaatteisiin, mutta en tarkoituksella. Olen keski-ikäinen nainen.
Miten niin et tarkoituksella? Eikö ole rahaa vai?
Kuten Oh ll-Nam pukeutui Squid Gamessa
Hameen tyyppisiin tai housuihin, mielestäni hyvin. N
Lyhythihainen paita, ohuet kesähousut ja lenkkarit. Ei ole väliä miten pukeudun töihin.
N54
pelkkään kondomiin näin helteellä, paljaalla nit kylmemmällä.
-pakkanen jäykistää nopeasti
Musta puku, joskus solmio tai mirri. Yleensä western henkinen narukoru sonnin pääkallolla ja alla (vähän yllättäen) ruskea mokkaliivi.
1300 luvun ritarihaarniskaan. Estää roadmanien pyssyjen luoditkin voin taata.
Nyt koko kesän viilettänyt menemään mekoissa. Maksimekot ja vähän polven ylle yltävät itsellä käytössä. Talvisin sitten leggingsit ja perseen peittävä t-paita. Harvoin käytän pitkähihaisia paitoja sillä olen ylipainoinen ja aina kuuma.
Legginsit/kalsarit ovat alusasuja. Tarkoitus pukea päälle lisää, niin että ne ovat tavallisia käyttövaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Legginsit/kalsarit ovat alusasuja. Tarkoitus pukea päälle lisää, niin että ne ovat tavallisia käyttövaatteita.
Oletpas vanhanaikainen. Leggingsit on normi vaatteita nykyään
Shortsit ja t-paita näin lomalla. Jos on viileää, neule tai ohut takki lisäksi. Tykkään syksystä, mutta ahdistaa joka vuosi siirtyä shortseista pitkiin housuihin, vaikka pitkiksi housuiksi olen ostanut mahdollisimman mukavia.
Lähinnä mekkoihin kesät talvet. Mulla on kymmeniä erilaisia
Vierailija kirjoitti:
Voitko lähettää mulle yhden mekon? Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt koko kesän viilettänyt menemään mekoissa. Maksimekot ja vähän polven ylle yltävät itsellä käytössä. Talvisin sitten leggingsit ja perseen peittävä t-paita. Harvoin käytän pitkähihaisia paitoja sillä olen ylipainoinen ja aina kuuma.
Et saisi käyttää leggingsejä jos olet ylipainoinen. Tuhoat miesten silmänautinnot. Vain hoikat ja seksikkäät naiset ansaitsevat käyttää seksikkäitä vaatteita.
Kaikki saa pukeutua miten haluavat. Annetaanhan lihavien miesten poistua asunnosta, vaikka aiheuttavat oksennusreaktion muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko lähettää mulle yhden mekon? Olen mies.
En. Osta omat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin et tarkoituksella? Eikö ole rahaa vai?
Ei ole ylimääräistä rahaa eikä varsinkaan ole pienintäkään kiinnostusta ostaa uusia kivoja vaatteita kun entisiä, mutta snadisti nafteja on kaappi täynnä. En siis erityisemmin nauti näistä rumista ja epämukavista vaatteistani vaan olisin onnellinen jo siitäkin, jos nämä rumat olisi edes mukavia, mutta minkäs teet.
Aina siististi ja asiallisesti. Mua ei koskaan nähdä pieruverkkareissa (hyi mikä sanakin toi on), legginseissä tai toppahousuissa.
N42
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kade. Itse en voi sietää omaa peilikuvaani enkä olemustani nyt kun olen ylipainoinen ja erityisesti just mekot tuntuu vaan korostavan tätä normaalia suurempaa kokoani.
114 vuotias mies. Pukeudun harmaaseen viittaan ja punaiseen cowboy hattuun. Muskettisoturin saappaat aina jalassa.