Jos jokaisesta työstä saisi saman verran palkkaa, mitä tekisit työksesi?
Kommentit (784)
Mä perustasin vanhaan kyläkouluun majoituspalvelun. Isoon luokkaan sängyt ja joku verho/kevyt seinä näkösuojaksi sänkyjen väliin. Sit ois erikseen omia huoneita, jos haluis yksityisyyttä.
Aamupalalla olis ison pöydän ääressä kaurapuuroa, mustikoita. Maalaiskananmunia. Koskenlaskijajuustoa ja vihanneksia.
Ruoaksi olis keittoja, tuoretta leipää, vihanneksia.
Päiväkahvilla itse leivottua pullaa, mustikkapiirakkaa.
Iltaruoka olis nuotiolla paistettavaa, kukin paistaisi omansa.
Pyhänä paistettaisi muurinpohjalettuja, olis tuoreita mansikoita. Pihasaunassa ke ja la sekasauna. Muulloin asukas saisi halutessaan lämmittää nais/miesvuoroja. Polkupyöriä saisi lainata. Vrk hinta 50e/hlö sisältäisi kaiken tämän
Näin siis kesäaikaan. Talvikausi vielä suunnittelematta
Olisin eläinpelastustehtävissä.
Eläintenhoitaja, jossain missä pelastetaan esim. villieläimiä tsi löytöeläimiä.
Pysyisin nykyisessä ammatissani. Olen käytettyjen ruumisarkkujen korjaaja. Ammatti on aika harvinainen. Työ on rauhallista ja miellyttävää.
Estäisi työkseni ihmisiä lisääntymästä.
Assistentti yrityskoulutuksia järjestävässä firmassa. Tykkään organisoida, selvittää ja järjestellä asioita, huolehtia aikatauluista ym sekä tehdä asiakaspalvelua. Lisäksi (täydennys)koulutus itseäni innostava aihe.
Olisin siivooja sairaalassa. Todellisessa elämässä keikkatyötä tekemällä ei hanki minimipalkkaa. Elatustukea, lääkkeitä ja laskuja et pysty maksamaan, jos otat työtä vastaan. Surullista.
Olisin perinnöllisyyslääkäri tai neuvolalääkäri.
Pyöveli vois olla kova, vähän hommia Suomessa ja hieno titteli.
Kirjoittelisin mielipidekirjoituksia sinne tänne.
Lukisin (kilteille) lapsille satuja ja vanhuksille kirjaa tai sanomalehteä. Laulattaisin molempia.
Veisin yksinäisille vanhuksille kedonkukkakimppuja ja varoittaisin huijareista
Pitäisin B&B-majoituspalvelua omassa kodissani.
En mitään. Sehän olisi ihan sama kuin kellekkään ei maksettaisi mitään. Pohj. Koreassa ollaan lähellä tätä tilannetta.