Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, jos on tuhonnut oman elämänsä?

Vierailija
20.06.2022 |

Olen umpikujassa, enkä pääse tästä pois. Elämäni on ollut lähinnä surua, epäonnistumisia, yksinäisyyttä, vihan ja ilkkumisen kohteena olemista ja hylkäämiskokemuksia. Olen hyljeksitty ja kukaan ei edes säälistä tee poikkeusta ja välitä.

En edes kykene pääsemään tästä ylös. Ei ole keinoja, ymmärrystä, itsevarmuutta tai tervettä rohkeutta. Minua ei rakasta kukaan. En ole rakkauden arvoinen, enkä osaa muuttua rakkauden arvoiseksi. Olen täysin hukassa, kadoksissa ja tuhon oma. Ihmiset ovat pääsääntöisesti äärimmäisen julmia olentoja.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode malttaisiko mielensä - ketjun kurjan katkasija

Vierailija
22/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joka rohkaisen sinua kääntymään Jumalan puoleen, olen itse ollut vastaavassa tilanteessa. Jumala haluaa auttaa sinuakin!

Kunpa auttaisikin. Olen jo jonkin aikaa haeskellut lohtua ja turvaa elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun uudistua? Keksiä jokin uusi trollausaihe?

Vierailija
24/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen jolla aika samanlaiset tuntemukset kuin aloittajalla. Yritetään päästä tästä montusta jotenkin ylös. Alamäen jälkeen tulee ehkä ja toivottavasti vielä ylämäki.

Vierailija
25/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mode malttaisiko mielensä - ketjun kurjan katkasija

🙂

Vierailija
26/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö enempää ehdi - sanojani salaisia saatella

Vierailija
27/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sun uudistua? Keksiä jokin uusi trollausaihe?

No sitä tässä yritänkin, vaan eivät keinoni riitä. Epätoivo lähinnä on iskenyt. :(

Vierailija
28/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monttu miehen mielessä - Kamala kutku korvassa

Vierailija
29/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli turulle toitottaa - haukan houkkiot haaskalle

Vierailija
30/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinoni kieron kurjat - sanojeni saastaisten seurana

Vierailija
31/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo ensin elämääni - tulevaisuutta tiedä toinenkaan

Vierailija
32/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia unia uinumatta - vanhoista viisaista viis

Vierailija
33/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietteeni matalat mustat - riipat ruoskat railaa

Vierailija
34/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti kolmas kirjoittamatta - ehtoo ennättää eteen

Vierailija
35/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä joka rohkaisen sinua kääntymään Jumalan puoleen, olen itse ollut vastaavassa tilanteessa. Jumala haluaa auttaa sinuakin!

Kunpa auttaisikin. Olen jo jonkin aikaa haeskellut lohtua ja turvaa elämääni.

Ei Jumala Sinua hylkää. Käänny hänen puoleensa vielä tänään.

Jumalan rakkaus on mahtava.

Rukoile sydämestäsi. Ole aivan itsesi. Jumalan eteen saa tulla sellaisenaan kun on!

Vierailija
36/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalainen julma johtajani - aamuun aatokseni anelen

Vierailija
37/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna menneisyyden määritellä sinua. Muista, että jos joku joskus on sinua ilkkunut tai kohdellut huonosti, se ei tarkoita sitä että niin tulisi aina olemaan kaikkien muidenkin ihmisten kanssa.

Miksi haluaisit sääliä? Ihmiset harvoin innostuu erityisen paljon ihmisistä jotka uhriutuu, hakee sääliä, on negatiivisia. Unohdat nyt ne menneet ja alat tekemään asioita mistä pidät ja mitkä tuovat iloa elämääsi. Pikkuhiljaa se ilo alkaa kasvamaan ja lopulta se myös alkaa tarttumaan muihin.

Vierailija
38/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekitkö lohdun loisi - levon lempeän lausuisi

Vierailija
39/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalainen julma johtajani - aamuun aatokseni anelen

Jumala ei ole julma. Jumala on rakkaus. Valittavan moni ihminen hylkää itse Jumalan.

Vierailija
40/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko meditointinauhaani: tärkeintä on hengittää. Jos pystyt hengittämään, kaikki muu järjestyy kyllä. 

Otaksun, ettet ole tappanut ketään tai raiskannut ketään (jos olet, niin ilmoittaudu poliisille, vankilassa on sitten psykiatreja). Mutta luultavasti et. Joten et ole tehnyt mitään korjaamatonta, mitä ei voi saada paremmaksi taas. Kuulostaa että kärsit psykoottisesta masennuksesta: itsekin aikanani (koulukiusaamisen seurauksena) luulin, että _velvollisuuteni_ oli tappaa itseni, kun kerran olin kaikkien mielestä niin huono. 

No en tappanut, tosin lähinnä siksi, että 12-vuotias ei oikein keksi tarpeeksi väkivaltaisia keinoja että nirri tosiaan menisi. Kiva maailma, tiedän, kun lapsella on ongelma ettei saa itseään hengiltä! Ei tee kovin hyvää ensivaikutelmaa maailmasta, jossa elämme.

Vaan olen edelleen hengissä, onnellisesti naimisissa, äiti, ja masennukseni kanssa jonkinlaisissa väleissä (ei se ole kivaa, eikä siitä tule kivaa, mutta se menee pois. Yhä pidemmiksi ajoiksi, jolloin yht'äkkiä löydät itsesi tanssimasta poydällä Goalla tai jotain vastaavaa, mitä masentunut itsesi ei olisi osannut kuvitellakaan). 

Hakeudu nyt ihan ensimmäiseksi hoitoon -Kelalta ja vastaavilta on tolkuttoman vääntämisen takana saada mitään irti, mutta esim. matalan kynnyksen vertaistukiryhmiin voi liittyä samantien. Usko minua: ellet nyt ihan oikeasti ole sarjamurhaaja tai muuten paha, niin sinulla on käynyt ns. paska tuuri mitä kanssaihmisiin tulee, ja tuurissahan on se, että se voi muuttua vaikka huomenna. (Älä usko saalistaviin uskisryhmiin tai muihin sellaiseen, mutta jos nyt jumala nappaa, niin kansankirkkomme ei ole niin huono, siellä voi olla ihan järkevää porukkaa).

Asiat kyllä järjestyvät. Jos et jaksa niin laita lisäviestiä ja paikkakuntasi; löydetään varmaan ainakin jotain mihin voit soittaa about heti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi