Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, jos on tuhonnut oman elämänsä?

Vierailija
20.06.2022 |

Olen umpikujassa, enkä pääse tästä pois. Elämäni on ollut lähinnä surua, epäonnistumisia, yksinäisyyttä, vihan ja ilkkumisen kohteena olemista ja hylkäämiskokemuksia. Olen hyljeksitty ja kukaan ei edes säälistä tee poikkeusta ja välitä.

En edes kykene pääsemään tästä ylös. Ei ole keinoja, ymmärrystä, itsevarmuutta tai tervettä rohkeutta. Minua ei rakasta kukaan. En ole rakkauden arvoinen, enkä osaa muuttua rakkauden arvoiseksi. Olen täysin hukassa, kadoksissa ja tuhon oma. Ihmiset ovat pääsääntöisesti äärimmäisen julmia olentoja.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap : olet yhtä rakkauden arvoinen kun kaikki muutkin. Olet tärkeä! Minä välitän sinusta vaikka en sinua tunnekkaan ja haluan yrittää auttaa Sinua.

T. Sama joka kehottaa rukoilemaan Jumalaa apuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko meditointinauhaani: tärkeintä on hengittää. Jos pystyt hengittämään, kaikki muu järjestyy kyllä. 

Otaksun, ettet ole tappanut ketään tai raiskannut ketään (jos olet, niin ilmoittaudu poliisille, vankilassa on sitten psykiatreja). Mutta luultavasti et. Joten et ole tehnyt mitään korjaamatonta, mitä ei voi saada paremmaksi taas. Kuulostaa että kärsit psykoottisesta masennuksesta: itsekin aikanani (koulukiusaamisen seurauksena) luulin, että _velvollisuuteni_ oli tappaa itseni, kun kerran olin kaikkien mielestä niin huono. 

No en tappanut, tosin lähinnä siksi, että 12-vuotias ei oikein keksi tarpeeksi väkivaltaisia keinoja että nirri tosiaan menisi. Kiva maailma, tiedän, kun lapsella on ongelma ettei saa itseään hengiltä! Ei tee kovin hyvää ensivaikutelmaa maailmasta, jossa elämme.

Vaan olen edelleen hengissä, onnellisesti naimisissa, äiti, ja masennukseni kanssa jonkinlaisissa väleissä (ei se ole kivaa, eikä siitä tule kivaa, mutta se menee pois. Yhä pidemmiksi ajoiksi, jolloin yht'äkkiä löydät itsesi tanssimasta poydällä Goalla tai jotain vastaavaa, mitä masentunut itsesi ei olisi osannut kuvitellakaan). 

Hakeudu nyt ihan ensimmäiseksi hoitoon -Kelalta ja vastaavilta on tolkuttoman vääntämisen takana saada mitään irti, mutta esim. matalan kynnyksen vertaistukiryhmiin voi liittyä samantien. Usko minua: ellet nyt ihan oikeasti ole sarjamurhaaja tai muuten paha, niin sinulla on käynyt ns. paska tuuri mitä kanssaihmisiin tulee, ja tuurissahan on se, että se voi muuttua vaikka huomenna. (Älä usko saalistaviin uskisryhmiin tai muihin sellaiseen, mutta jos nyt jumala nappaa, niin kansankirkkomme ei ole niin huono, siellä voi olla ihan järkevää porukkaa).

Asiat kyllä järjestyvät. Jos et jaksa niin laita lisäviestiä ja paikkakuntasi; löydetään varmaan ainakin jotain mihin voit soittaa about heti?

Rakastuin intohimoisesti, sain pakit. Enää en tule näkemään häntä. Olen samalla sössinyt kaikenlaista elämässäni häntä miettiessäni (mm. menettänyt perhehaaveeni, kun en enää voi löytää ketään muutakaan). Elämä tuntuu siltä, että ei ole enää mitään odottamisen arvoista. Hän toi elämääni ja kaikelle tekemiselleni merkityksen. Nyt se merkitys on poissa. Pk-seudulla olen.

Ap

Vierailija
44/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista

Vierailija
45/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ap:lle ja teille muille myös.

Vierailija
46/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ap:lle ja teille muille myös.

Kiitos, sitä samaa Sinullekin!

Vierailija
47/48 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleuskoon.fi

Kaikkea hyvää elämääsi!

Vierailija
48/48 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta paikkakunnalta ja aloita jossain muualla uusi elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi