Mies pelaa jatkuvasti tietokoneella ja kieltäytyy hakemasta töitä
Ei kuulemma voi tehdä töitä jotka on vastoin arvojaan... Suututtaa että minä olen se joka tuo leivän pöytään
Kommentit (39)
Miksi et ole jo ottanut eroa? Tee se nyt heti.
Sillä on oikeus pelata ja olla työttömänä, mutta sen pitäis 50% hoitaa elämiskustannuksista. Kyllähän se jotain 700€ saa kuussa kummiskin.
Omat asunnot ja oma talous. Siinähän leikkii keskenään sitten idealistia ja sinun ei tarvitse elättää tyhjäntoimittajaa.
Aikamoista provoa taas pukkaa igorilta.
En kyllä kestäisi. Oltaisiin niin eri planeetalta, ettei tuollainen suhde voisi toimia.
Soita työkkäriin että miehes ei hae töitä joten työkkäri antaa sille karenssia ja sitten se ei saa rahaa kelasta.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se demari.
On persujen äänestäjä itseasiassa.
Ap
Mistä töitä saa kun kaikki firmat on pian konkurssissa? Työttömiä on 400000 ja sitten 9 eurolla on töissä 100000 ainakin ja ne ei saa palkkatöitä koskaan.
Ja sinä mahdollistat miehen tuollaisen elämäntyylin. Kasvata selkäranka ja eroa.
Taidat olla hieman yksinkertainen, kun katselet tuota ja valitat asiasta vauva-palstalla.. Eiköhän tuossa tilanteessa haeta oma kämppä tai mies pihalle
tee sille lapsia hoidettavaks kotona. ei välttämättä kannata niitä itse sankarinkaa tehdä.
Pistä "mies" vaihtoon tai elä yksin, pääset todella paljon helpommalla.
Odota vaan, kun se alkaa fanittamaan Ukrainaa. Sitten menee ihan kaikki mielenterveyttä myöten.
Onko sama työttömille, pelaaville naisille kans ?
Vaihtoon tai ulkoruokintaan?
Ulkoruokintaan. Muuten elää sun rahoilla vielä 20 vuoden päästäkin.