Miten kukaan uskaltaa ostaa Lidlistä alusvaatteita tai uimapukuja???????!!
Niitä ei voi sovittaa kaupassa ja niillä ei ole palautusoikeutta!
Kommentit (57)
Tiedän kokoni L boksereille. Hyvin kävi eka pakkaus ja sitä seuraavat
Onhan niissä kokonumero.
Nyt on muuten myynnissä uimapukuja todella isoille naisille. Huomasin valitettavasti kuvan.
Olen ostanut mutten osta enää. Aina liian pieniä. :(
Ei kai alusvaatteilla ole missään palautusoikeutta.
Pitäisi lailla kieltää tuollainen kaupustelu, jossa sovittaa ei saa paikan päällä eikä edes kotona
Mä olen nähny kun kerran joku ulkkisnainen ottia ja sovitti rintsikoita siinä paikanpäällä...kaverinsa avustamana. En tiedä ostiko niitä.
Mutta Lidl vois hommata näytekappaleet ja pienen sovituskopin missä voi kokeilla, niinkuin normikaupat tomii.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niissä kokonumero.
Nyt on muuten myynnissä uimapukuja todella isoille naisille. Huomasin valitettavasti kuvan.
Hah, 50 on lasten koko.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi lailla kieltää tuollainen kaupustelu, jossa sovittaa ei saa paikan päällä eikä edes kotona
Mut kun mää en tykkää, mitä väliä jos muut käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään kaupassa alus-/uimavaatteita saa sovittaa paitsi rintaliivejä jossain erikoisliikkeissä.
Jos tietää oman kokonsa niin eipä tuossa ole mitään ongelmaa.
Tiedän oman kokoni naisena! Ostan lidistä pikkikiset,urheiluliivit,T-padat.puuvilla puserot. uima asut,ulkoilu vaateet käsittäen takit housut ym.Kuin sukat.Eivät menetä ryhtiä pesussa. Ainoa mitä ostan muualta on lenkki kengät NIKE tai N.B. newbalance
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut mutten osta enää. Aina liian pieniä. :(
Miten lihava sä oikein olet kun Lidlin vaatteet on tosi reiluja kokoja?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän oman kokoni naisena! Ostan lidistä pikkikiset,urheiluliivit,T-padat.puuvilla puserot. uima asut,ulkoilu vaateet käsittäen takit housut ym.Kuin sukat.Eivät menetä ryhtiä pesussa. Ainoa mitä ostan muualta on lenkki kengät NIKE tai N.B. newbalance
Mutta entäs miehenä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään kaupassa alus-/uimavaatteita saa sovittaa paitsi rintaliivejä jossain erikoisliikkeissä.
Totta kai saa! Mikäs sen kieltää?
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä missään soviteta!
Aina olen sovittanut.
Minä ostan. Ne maksaa muutaman euron ja silmämääräisesti näyttää sopivilta niin minä olen ainakin saanut ihan käypiä asiansa ajavia ja sopivia alkkareita. Hinta-laatu on ihan kohdillaan kyllä ne sen rahansa edestä kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin saa joka vaatekaupassa sovittaa sekä alusvaatteita että uimavaatteita.
Miksi alapeukku? On ihan totta, että lidlissä ei ole sovituskoppeja ja lidlin nettisivuilla lukee että palautusoikeutta ei noilla ole