Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan uskaltaa ostaa Lidlistä alusvaatteita tai uimapukuja???????!!

Vierailija
20.06.2022 |

Niitä ei voi sovittaa kaupassa ja niillä ei ole palautusoikeutta!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittelen usein liikkeissä naisten stringejä ja palautan ne sitten siististi takaisin hyllyyn.

m54

Vierailija
42/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on palautusoikeus eikä tarvii selittää mitään. Just palautin parit uikkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
44/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on palautusoikeus eikä tarvii selittää mitään. Just palautin parit uikkarit.

Ei tosiaankaan oo. Lidlin nettisivuilta löytyy tieto.

Vierailija
45/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin saa joka vaatekaupassa sovittaa sekä alusvaatteita että uimavaatteita.

Alushousuja ei saa missään sovittaa.

Vierailija
46/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne maksaa niin vähän et mitä väliä?

Vierailija
47/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut mutten osta enää. Aina liian pieniä. :(

Kokosi on s, mutta ei mahdu päälle, mitä jos kokeilisit m:ää tai l:ää?

Vierailija
48/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi lailla kieltää tuollainen kaupustelu, jossa sovittaa ei saa paikan päällä eikä edes kotona

Ei missään kaupassa alus-/uimavaatteita saa sovittaa paitsi rintaliivejä jossain erikoisliikkeissä.

Totta kai saa! Mikäs sen kieltää?

Nykyään alkkareissa ja uikkareissa on usein muovinen nauha (samanlainen missä hintalaput roikkuu) läpi vedettynä siten, että ei niitä pysty pukemaan päälle. Rintaliivejä kyllä pystyy kokeilemaan ihan marketeissakin, kun on sovituskopit, puhumattakaan vaatekaupoista.

Juuri sain tilaamani alkkarit, niissä oli tuo kiinnitys. Ehkä ne olisi voinut palautella, jos sitä ei ole irrotettu, en katsonut tarkemmin, mitä sanottiin palautuksesta, kun en ole palauttelemassa.

Vierailija
50/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi lailla kieltää tuollainen kaupustelu, jossa sovittaa ei saa paikan päällä eikä edes kotona

Ei missään kaupassa alus-/uimavaatteita saa sovittaa paitsi rintaliivejä jossain erikoisliikkeissä.

Totta kai saa! Mikäs sen kieltää?

Terve järki. Haluatko itse ostaa pöksyt johon edellinen asiakas märkäpierut päästäny?

Tolla ajattelutavalla ei mitään vaatteita saisi sovittaa. Mulla/sulla/kenellä vaan voi olla vaikka mitä visvaa vuotavia haavoja tai superhikeä erittävä iho. Vitriinien taakse vaan kaikki vaatteet ja jos tulee hutiostos, niin ensi kerralla parempaa tuuria.

Vinkkinä pelokkaalle, että se vaate kannattaa silmämääräisesti katsastaa ennen sovitusta. Kyllä ne märkäpierut silloin huomaa ennen vaatteen iholle vetämistä.

Muista kehonosista eritteiden vuotaminen on suhteellisen harvinaista ja yleensä jonkin melko vakavan taudin oire. Pyllystä ja pimpsasta tulee yök-tavaraa päivittäin jokaiselta. Näissä on siksi aika iso ero. 

Vierailija
51/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lidlissä on sellainen nouseva rulo-ovi, mistä työntekijät tuovat rullakoita. Livahdin uikkarien kanssa sisään ja kuormalavojen takana oli piilo missä oli hyvä sovittaa :) paljaat rintani olivat vähällä paljastua mutta nopeilla liikkeillä siitäkin selvittiin.

Vierailija
52/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa lidlissä on sellainen nouseva rulo-ovi, mistä työntekijät tuovat rullakoita. Livahdin uikkarien kanssa sisään ja kuormalavojen takana oli piilo missä oli hyvä sovittaa :) paljaat rintani olivat vähällä paljastua mutta nopeilla liikkeillä siitäkin selvittiin.

Rintojen paljastuminen nyt on murheista pienimpiä jos jäät kiinni myymälän varastoon tunkeutumisesta. Pippurit naamalle, raudat käsiin ja jokaisen muunkin kehonosasi läpikotainen tutkimus on sen jälkeen todennäköinen seuraus ennen virkavallan kyyditystä valtionhotelliin.

Vierailija
53/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista kokosi. :) Olen ostanut ja sopivia ovat.

Vierailija
54/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokosi on s, mutta ei mahdu päälle, mitä jos kokeilisit m:ää tai l:ää?

Toisin sanoen kokosi oli S joskus aiemmin, nyt olet kasvanut ja kokosi on M tai L.

Vierailija
55/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä Prismassa tai Cittarissakaan ole sovittanut sellaisia muoviin pakattuja boksereita, joita on tyyliin kolme kappaletta pakkauksessa ja hinta jotain 5-10 euroa. En myöskään maistele ruokia hyllystä. Jokainen tietysti tyylillään.

Vierailija
56/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaankaan oo. Lidlin nettisivuilta löytyy tieto.

Äsken ostin taas uikkarieta ja mekkoja ja alkkareita ja kysyin saako palauttaa niin saa kuittia vastaan. Ja aina sovitan ja palautan kos ei sovi. Koskaan ei ole ollut ongelmaa. Myös tavaroita palauttelen usein esim. viime viikolla haarukat ja veitset jotka ostin maaliskuussa.

Vierailija
57/57 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan. Ne maksaa muutaman euron ja silmämääräisesti näyttää sopivilta niin minä olen ainakin saanut ihan käypiä asiansa ajavia ja sopivia alkkareita. Hinta-laatu on ihan kohdillaan kyllä ne sen rahansa edestä kestää.

Minäkin ostan. Me ollaan rohkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän