Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiset

Vierailija
20.06.2022 |

Olis teille kysymys. Jos/kun teitä pokaillaan esim kadulla yms ulkona ja mies alkaa juttelemaan, lopuksi kysyy numeroa. niin annatteko silti numeronne sellaiselle josta ette ole täysin varmoja TAI jos otatte mielummin miehen sen numeron, niin laitatteko viestiä vai annatteko usein vaan olla? Kumpaan päädytte yleensä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan tuntematon koskaan tullut pokailemaan, mutta mielummin ottaisin kyllä miehen numeron ja laittaisin itse myöhemmin viestiä jos siltä tuntuu. Omat yhteystiedot antamalla voi saada ties minkälaisen stalkkerin.

Toki jos "pokaajan" kanssa syttyy joku maaginen yhteys ja sen ~5min keskustelun aikana selviää meillä olevan yhteistä kaikki niche-harrastuksista elämänarvoihin ja tulevaisuudensuunnitelmiin, sitten antaisin tietenkin numeroni.

Vierailija
2/6 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan tuntematon koskaan tullut pokailemaan, mutta mielummin ottaisin kyllä miehen numeron ja laittaisin itse myöhemmin viestiä jos siltä tuntuu. Omat yhteystiedot antamalla voi saada ties minkälaisen stalkkerin.

Toki jos "pokaajan" kanssa syttyy joku maaginen yhteys ja sen ~5min keskustelun aikana selviää meillä olevan yhteistä kaikki niche-harrastuksista elämänarvoihin ja tulevaisuudensuunnitelmiin, sitten antaisin tietenkin numeroni.

Mietin vaan että miten numeron antamalla voi saada itselleen stalkkerin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan että miten numeron antamalla voi saada itselleen stalkkerin?

Mieti vielä hiukan lujemmin.

Vierailija
4/6 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista koskaan tarvinnut miettiä :(

N23

Vierailija
5/6 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen antanut numeron, vaikka olisin heti ekalla sekunnilla tiennyt, etten ole miehestä vähääkään kiinnostunut. Helpoin tapa päästä tyypistä eroon, jankkaajia on osunut kohdalle aivan liikaa. Sitten olen vaan vastailematta hänen yhteydenottoihinsa.

Koskaan numeroani ei ole livenä kysynyt mies, josta olisin ollut kiinnostunut.

Vierailija
6/6 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään antaa numeroa tuntemattomalle. Jos ihan hirmuinen ihastus on päällä, voin ottaa miehen numeron, ja miettiä otanko yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi