Korkeakoulujen varasijat kevät 2022
Oma ketju varasijojen liikkumisen seuraamiselle, jännitetään täällä yhdessä.
Ilmoittakaa minne haitte, pisteet, todistusvalinta/ valintakoe + oletteko ensikertalaisia vai ei sekä varasija/ miten liikkuu.
Itsellä Seamk, sosionomi monimuoto. Olen ei-ensikertalainen ja tällä hetkellä varasijalla 13. Valintakokeesta 71 pistettä.
Kommentit (55)
Xamk, tradenomi, ensikertalainen.
Varasija 10. Alunperin 11.
LUT kauppikseen varasijalla 15. Ei taida olla mahiksia :(.
En ole ensikertalainen
Maantiede varasija 3
Pisteet 129 raja 132
Ensikertalaisten raja 122 ja ruotsinkielisten 103
Vituttaa. Kokeessa kumittui iso essee viimeisen vartin aikana kun sutaisin hiirimattoa kämmenellä vahingossa ja jouduin raapustamaan tiivistetytyn version pikana..
Mun esikoinen sai yo-paikan Helsingistä. Nousi varasijalta 16.
Agrostar kirjoitti:
En ole ensikertalainen
Maantiede varasija 3
Pisteet 129 raja 132
Ensikertalaisten raja 122 ja ruotsinkielisten 103Vituttaa. Kokeessa kumittui iso essee viimeisen vartin aikana kun sutaisin hiirimattoa kämmenellä vahingossa ja jouduin raapustamaan tiivistetytyn version pikana..
Tuolta varasijalta päässet vielä. Veikkaan.
Vaasa kauppis varasijalla 15 (valintakoe) ei taida nousta noin paljoa. Taitaa tulla lähtö Ouluun.
Onko teillä varasijat liikkuneet tänään?
Teologinen varasija 3, jänniittää ihan hirveesti!
Varasijalla 1 vaasaan talousoikeuden maisteriohjelmaan. Paikkoja vaan 13 niin jännää et pääsenkö
Minulle nyt on mennyt mun ykköskohde varasijalle 1- Sosionomi (AMK), verkko-opinnot, Laurea Verkkokampus. Olen siis saanut todistuksen perustella paikan Hyvinkäällä (en osallistunut AMK kokeisiitn, koska olin Etelä-Amerikkassa silloin), mutta olen vielä elämässä toivossa. Ensikertalainen siis kysessä.
Liikkuuko jonot enää? Lapin jonotan sosiaalityöhön 2. varasija..
Agrostar kirjoitti:
En ole ensikertalainen
Maantiede varasija 3
Pisteet 129 raja 132
Ensikertalaisten raja 122 ja ruotsinkielisten 103Vituttaa. Kokeessa kumittui iso essee viimeisen vartin aikana kun sutaisin hiirimattoa kämmenellä vahingossa ja jouduin raapustamaan tiivistetytyn version pikana..
Viikon ollut 1 varasija. Toivottavasti pääsisi sisään. Rupeaa toivo hiipumaan..
Agrostar kirjoitti:
Agrostar kirjoitti:
En ole ensikertalainen
Maantiede varasija 3
Pisteet 129 raja 132
Viikon ollut 1 varasija. Toivottavasti pääsisi sisään. Rupeaa toivo hiipumaan..
Pääsin!
Juhuu, varasijani oli noussut 31 --> 30. Ei varmaan toivoakaan päästä sisään, mutta pienen pieni toivonkipinä elää...tämä oli eka liikkuminen.