Korkeakoulujen varasijat kevät 2022
Oma ketju varasijojen liikkumisen seuraamiselle, jännitetään täällä yhdessä.
Ilmoittakaa minne haitte, pisteet, todistusvalinta/ valintakoe + oletteko ensikertalaisia vai ei sekä varasija/ miten liikkuu.
Itsellä Seamk, sosionomi monimuoto. Olen ei-ensikertalainen ja tällä hetkellä varasijalla 13. Valintakokeesta 71 pistettä.
Kommentit (55)
Mihinkähän aikaan nää liikkuu jos liikkuu ees tänään Ei kokemusta aikaisemmilta vuosilta että koska se isoin liikehdintä tapahtuu..
Jos oikein muistan viime vuodelta niin taisivat päivittää 2 kertaa päivässä. Jossain sivuilla se taisi myös lukea. Olisiko ollut tyyliin joskus klo 10~12 ja sitten illalla 20.
Tradenomi varasijalla 10. Onko tietoa kuinka hyvin tradenomilla liikkuu varasijat?
Mulla liikahti tänään yhden hakukohteen sija yhdellä eteenpäin, muiden ei lainkaan.. tietääkö joku liikkuuko kaikkien kerralla vai koulukohtaisesti eri aikoihin?
Opintopolussa oli tällainen informaatio UKK sivulla.
"Koska varasijat päivittyvät?
Pääsääntöisesti kerran vuorokaudessa, aamupäivisin."
Kai ne samaan aikaan liikkuu mutta sulla toi oli vain ainoa hakukohde jossa muutosta tapahtui. Muissa ei ole petunia toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tradenomi varasijalla 10. Onko tietoa kuinka hyvin tradenomilla liikkuu varasijat?
Todella hyvin. Ne alkavat liikkua heti, kun kauppiksen tulokset tulevat.
voi vielä liikkua paljonkin, osa on hakenut myös yliopistoihin ja niiden tulokset on tulematta
Ei ne ole korkeakouluja, ne on ammattikorkeakouluja, ei lähelläkään yliopistoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole korkeakouluja, ne on ammattikorkeakouluja, ei lähelläkään yliopistoa.
Ei kukaan tainnut kysyä, mutta kiitos kun tulit aukomaan suuta ohi aiheen.
Itellä varasijat ei vielä ole liikkuneet yhtään. Ensi vuonna uudelleen.
Hakeeko sosionomiksi hakeneet myös yliopistoon?
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti eivät.
Hakevatko yleensä mihinkään muualle?
Tänäänkään ei liikkunut varasijat ollenkaan.. Mites muilla, onko liikehdintää tapahtunut? Aattelin et jotain liikettä olisi jonkun, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkään ei liikkunut varasijat ollenkaan.. Mites muilla, onko liikehdintää tapahtunut? Aattelin et jotain liikettä olisi jonkun, mutta ei.
Ei ne liiku, ellei tule jotain tuloksia. Tänään ei tullut juuri mitään.
Miten sen opintopolun koodisivun saa esille
SEAMK varasijalla nro 1. Mutta ala on fysioterapeutti. En varmaan tule pääsemään. Todistusvalinnassa (yo) siis olen. Pääsykoevalinnassa olen varasijalla 7. Olisiko se pistemääräni ollut 74 ja osia. Ensikertalainen en ole millään muotoa, yliopistotutkinto jo on.
Miten muuten tuonne Vipunen.fi -sivustolle ei ole ilmestynyt edes kaikkia aloja vielä? Just tämä oma oppilaitokseni - melkein kaikki linjat on sinne jo tulleet ja seuranta käy kuumana, mutta ei omani.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen opintopolun koodisivun saa esille
Minkä koodisivun?
Kunpa jonotilanne liikahtaisi tänään! Ilmoitelkaa jos liikkunut😊