Mitä mieltä miehestä jolla 0 toleranssi alkoholiin?
Tosi tylsä ihminen ja oikeasti haluaisin juoda mutta olen niin kyllästynyt deittamaan huumehörhöjä ja oikeesti haluun vaan tasasuutta elämään. En olisi ikinä ajatellut vaan että tasasuus olisi näin tylsää.. siis 0 tippaa alkoholia ja ei siis ANNA minunkaan juoda. Tosi orjuuttavan oloista.
Kommentit (37)
Tylsyys ja alkoholi eivät liity toisiinsa millään tavalla. Älyn puute sen sijaan saattaa näin tehdä. Se lienee kytköksissä myös mustavalkoiseen ajattelumaailmaan ja sanelupolitiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ääripään ihmiset ovat aina hieman outoja. Tai ainakin luultavasti kaikki. En ota ääripään kantaa.
Ovatko tupakoimattomatkin ääri-ihmisiä? Tai pitääkö kirkkoon kuulua vaikka ei ottaisi tosissaan pappien juttuja?
Alkoholi aiheuttaa syöpää ja et näe eläke-ikää joka taas onkin valtijohdon tahto koska budjetti ei kestä eläke-maksuja ja on kansantaloudelle enemmän kuin järkevää että ihmiset maksavat huippu verot litkusta joka heidät tappaa ennen aikojaan.
Juomattomuus ok, mutta toisten kontrollointi ei.
Vierailija kirjoitti:
Itse en juo alkoholia enää, mutta muut saavat kyllä juoda. En vain välttämättä halua olla silloin heidän seurassaan. Jos toinen juo hyvin kohtuullisesti, niin se on ok, mutta jos enemmän, niin juokoot keskenään.
Minulla ja paljon alkoholia ottavalla ei ole välttämättä paljoa yhteisiä puheenaiheita.
Olen ollut aina raitis ja oma ystävä- ja tuttavapiirinikin on varsin "kuivahenkistä". Juon kurria, vettä, täystuoremehuja, cokista, kahvia ja teetä, mutta en kaljaa tai viinaa. Ei minua kiinnosta mitkään kosteat illanistujaiset, joiden pääsisältönä on humaltuminen vaan tapaan ihmisiä mielummin päiväsaikaan kahvilassa. Monesti jos raitis menee semmoiseen tilaisuuteen, niin hänelle on varattu vain raanavettä.
Minun ystäväni ja sukulaiseni tuntevat minut eivätkä he ole koskaan yrittäneet tyrkyttää minulle alkoholia. Se on minulle yhtä luonnollista kuin tupakoimattomuus ja liikunnan harrastaminen ja käytän ne rahat mielummin omiin harrastuksiin kuten musiikkiäänitteisiin tai ostan jonkun mieluisen vaatteen itselleni. En usko että jaksaisin kiinnostua naisesta, jolla olisi tarve ostaa joka viikonloppu olutta tai siideriä aivan kuin elämä olisi jotenkin tylsää ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on vaikeaa alkoholiriippuvaiselle ymmärtää nollatoleranssia. Ei siitä 24/7 kännisestä puolisosta mitään iloa ole.
Kovin on vaihtoehdot vähissä, nollatole tai kännissä koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääripään ihmiset ovat aina hieman outoja. Tai ainakin luultavasti kaikki. En ota ääripään kantaa.
Ovatko tupakoimattomatkin ääri-ihmisiä? Tai pitääkö kirkkoon kuulua vaikka ei ottaisi tosissaan pappien juttuja?
Alkoholia käyttävien mielestä tupakoimattomuuskin on varmasti ääri-ihmisen merkki. Ja se, että ei halua altistaa itseään tai esimerkiksi lapsiaan tupakan savulle. Olen siis mielelläni ääri-ihminen.
Minä en ole tarvinnut alkoholia enää muutamaan vuoteen, mieheni ei ole juonut alkoholia enää ehkä noin kolmeen vuoteen ollenkaan. Me emme tee siitä isoa asiaa, mutta alkoholia käyttävät taas tekevät asiasta ison ja alkavat pää kallellaan ihmetellä, että "Miksi? Miksi ette juo? Eikö teidän tee yhtään mieli viiniä, kaljaa, lonkeroa, siideriä tai ihan mitä vain alkoholia? Voitko syödä edes Pandan liköörikonvehteja? Onko sinulla tai miehellä joku sairaus? Kyllä sinä voit juoda vähän viiniä, tämä viiniä on todella hyvää, maista! Kaadan siitä sinulle lasiin, se maksoikin aika paljon! En kerro miehellesi, kyllä sinä voit juoda! Älä ole tylsä, vaan sen kuin juot vain!!".
Juu, ei kiitos. Olen juonut ihan tarpeeksi elämäni aikana ja nyt ei tee edes mieli. En tarvitse sitä pöllähtänyttä oloa, mikä siitä tulee ja sitä paitsi Olen laihtunut terveemmillä elämäntavoilla useamman kilon verran.
Vierailija kirjoitti:
Juomattomuus ok, mutta toisten kontrollointi ei.
Tämä.
Joku mustavalkoisella maailmankuvalla kirjoittelee useita vastauksia vastaamatta aiheeseen. Lopeta jo. Ihme mouhkaaja.
Aloittajalle: Harkitsisin vakavasti eroa absolutistista, joka käyttäytyy noin äärimmäisellä tavalla ja pyrkii myös rajoittamaan sinua.
Mielestäni hyvä. Alkoholi ei sovi minulle, joten juomaton mies olisi hyvä. Seurassa tekisi kuitenkin mieli juoda ja yksin olisi tylsää.
Jätä mies ja anna mulle. Me viihdyttäis yhdessä, minäkään en juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia käyttävien mielestä tupakoimattomuuskin on varmasti ääri-ihmisen merkki. Ja se, että ei halua altistaa itseään tai esimerkiksi lapsiaan tupakan savulle. Olen siis mielelläni ääri-ihminen.
Minä en ole tarvinnut alkoholia enää muutamaan vuoteen, mieheni ei ole juonut alkoholia enää ehkä noin kolmeen vuoteen ollenkaan. Me emme tee siitä isoa asiaa, mutta alkoholia käyttävät taas tekevät asiasta ison ja alkavat pää kallellaan ihmetellä, että "Miksi? Miksi ette juo? Eikö teidän tee yhtään mieli viiniä, kaljaa, lonkeroa, siideriä tai ihan mitä vain alkoholia? Voitko syödä edes Pandan liköörikonvehteja? Onko sinulla tai miehellä joku sairaus? Kyllä sinä voit juoda vähän viiniä, tämä viiniä on todella hyvää, maista! Kaadan siitä sinulle lasiin, se maksoikin aika paljon! En kerro miehellesi, kyllä sinä voit juoda! Älä ole tylsä, vaan sen kuin juot vain!!".
Juu, ei kiitos. Olen juonut ihan tarpeeksi elämäni aikana ja nyt ei tee edes mieli. En tarvitse sitä pöllähtänyttä oloa, mikä siitä tulee ja sitä paitsi Olen laihtunut terveemmillä elämäntavoilla useamman kilon verran.
Tämän vuoksi mekään emme juurikaan harrastele illanviettoja, vaan kieltäydymme kohteliaasti. Toisaalta ei ole mitään tarvetta saarnata sellaisille, jotka juovat. Eikä meillä ole koskaan tylsää, vaan keksitään kaikenlaista ilman juopottelua.
Oispa unelmien mies! Olen itsekin absolutisti ja eronnut väkivaltaisesta alkoholistista,.. Voi kun löytäiskin raittiin miehen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi mekään emme juurikaan harrastele illanviettoja, vaan kieltäydymme kohteliaasti. Toisaalta ei ole mitään tarvetta saarnata sellaisille, jotka juovat. Eikä meillä ole koskaan tylsää, vaan keksitään kaikenlaista ilman juopottelua.
Sama juttu meillä. Emme siis enää jaksa viettää aikaa ihmisten kanssa, emme edes sukulaisten, ja siksi vietämme juhlat mielummin omassa seurassamme.
Viime juhannuksena olimme suvun yhteismökissä ja siellä on onneksi tilaa hyvin olla, mutta ruokailut söimme yhdessä miehen siskon perheen ja appivanhempien kanssa. Minä ja mies emme siis juo, mutta meille se ei ole mikään ongelma. Miehen sisko juo miehensä kanssa ja juhannuksen pyhinä viini ja siideri näytti todella maistuvan. He kutsuvat juomatapojaan sivistyneiksi, terveellisiksi ja Etelä-Eurooppalaisiksi, mutta meidän mielestä se pämppääminen oli kaikkea muuta. Kun 100 kg painava 160 cm pitkä nainen aloittaa juhannusaattona aamupalan yhteydessä siiderin juomisen ja hänen mies taas lorotteli viinitönikästä viiniä, niin siinä sivistykset kyllä unohtuivat. Heille meidän juomattomuus on myös ongelma ja miehen sisko oli kauhistellut asiaa äidilleenkin, joka tosi asettui poikansa puolelle.
Me vietimme siis ruokailuja lukuunottamatta oman perheen seurassa juhannuksen ja seuraamme liittyivät myös siskon yläkouluikäiset lapset.
MP
Mies, joka ei juo = hyvä juttu.
Ihminen, joka rajoittaa muiden tekemisiä = huono juttu.
Miten liköörikonvehdit ynnä muut alkoholinmakuiset suklaat?
Jaahas, taas on absolutistit vauhdissa. Joko olet rapajuoppo tai sitten ihana raitis ihminen.